مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: سیل، گل‌آلودگی آب و تراکم ماهی در مزارع میزان تلفات ماهیان در سیل اخیر را تشدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماش غنی از آنتی اکسیدان ها، ویتامین B ۱، ویتامین B ۲، ویتامین B ۳، ویتامین B ۵، ویتامین B ۶، فولات، منگنز، منیزیم، آهن، پتاسیم، مس، روی، سلنیوم، فیبر، پروتئین و اسید آمینه‌های ضروری مانند فنیل آلانین، لوسین، ایزولیزین، والین، لیزین و آرژنین است و از همین رو خواص ماش بسیار فراوان است.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه ۸ هزار خانه ورزش در کشور تجهیز شده است، گفت: ۸۰ درصد از مردم ایران ورزش نمی‌کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: ما شب و روز برای افزایش سرعت اینترنت تلاش می‌کنیم. طرح فیبر نوری که اکنون حدود ۳/۵ میلیون تحت پوشش قرار گرفتند اقدام مهم و راهبردی است که سرعت‌ها را در شهر‌هایی که ما سرویس واگذار کردیم تا هزار مگابیت بر ثانیه به اینترنت مردم سرعت داده است.
این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
ایران خودرو در عرضه فردا سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۳ هزار دستگاه افزایش عرضه داد تا در مجموع فردا ۵ هزار دستگاه تارا دستی روی تابلوی معاملات رود.
سرمربی پیکان از رعایت اصولی دفاع در تیمش حمایت کرد و آن را جزوی از یک فوتبال آبرومندانه دانست.
سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری ۲ بار در سال ۹۷، ۳ بار در سال ۹۸ و ۲ بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر می‌باشد و تا مرداد ماه سال‌جاری در زندان به‌سر می‌برده که با قرار وثیقه آزاد و ابتدای شهریور ماه مرتکب قتل شده و تاکنون متواری بوده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۵۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۱ تن از ایشان وخیم است.
شرکت گاز طبیعی عمان توافقاتی برای تأمین گاز به مدت ۵ تا ۱۰ سال با ۳ شرکت ژاپنی امضا کرد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۵ دی) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ و روز سه‌شنبه (۶ دی) کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سندرم پیش از قاعدگی یا PMS، تغییرات عاطفی و فیزیکی در روز‌های منتهی به پریود یک زن را توصیف می‌کند که در توانایی او برای انجام فعالیت‌های روزانه اختلال ایجاد می‌کند؛ بنابراین در حالی که بسیاری از زنان دارای علائم قبل از قاعدگی هستند، تنها حدود ۳ تا ۸ درصد علائمی را تجربه می‌کنند که به قدری شدید است که باعث می‌شود که نتوانند فعالیت‌های روزانه را انجام دهند.
معاون پژوهشی وزیر علوم با اشاره به اقدام برخی ناشران دنیا برای پولی کردن دسترسی نشریات، گفت: تا ۳ یا ۵ سال دیگر به ازای چاپ هر مقاله نویسنده باید پول بدهد.
رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درخصوص ایجاد فضای اعتراض و گفتگو برای دانشجویان در محیط دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه از جمله دانشگاه‌هایی است که بیشترین فضا را برای اعتراض دانشجویان فراهم کرده است. سند ما هم روزی است که آقای علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به دانشگاه ما دعوت شدند. بهترین سالن آمفی تئاتر دانشگاه را برای این نشست انتخاب کردیم و تلاش کردیم حسن نیت خود را نشان دهیم. به تمامی دانشجویان از جمله دانشجویان همسو و غیر همسو با جریانات اخیر نیز اعلام کردیم که در نشست حضور پیدا کنند.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت بیان کرد: حدود ۹۵ درصد موارد ابتلا به آنفلوانزا در کشور آنفلوانزای نوع A و حدود ۵ درصد نیز آنفلوانزای نوع B است و برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری به مردم توصیه می‌کنیم در فضا‌های بسته از ماسک استفاده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند؛ همچنین افراد دارای علائم بیماری از حضور در تجمعات خودداری و خود را قرنطینه کنند.
اتحاد کلباء با برتری ۲ بر یک مقابل بنی‌یاس، حریف سرسخت امشب به حضور خود در جمع تیم‌های بالانشین لیگ امارات ادامه داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۶۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۸ تن از ایشان وخیم است.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: امسال بذر حداقل ۵ تا ۶هزار شرکت دانش بنیان جدید را بنا می گذاریم و امیدوار هستیم که طی ۳-۴سال آینده نتایج این بذر را برداشت کنیم.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: امسال بذر حداقل ۵ تا ۶هزار شرکت دانش بنیان جدید را بنا می گذاریم و امیدوار هستیم که طی ۳-۴سال آینده نتایج این بذر را برداشت کنیم.
فاطمی امین گفت: خوشبختانه در موضوع تراز ارزی صادرات غیر نفتی، در حال نزدیک شدن به نقطه صفر هستیم و در این خصوص باید گفت سال گذشته ۴۸/۵ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۵۲ میلیارد دلار واردات داشتیم که تنها ۳/۵ میلیارد دلار تا رسیدن به این مهم فاصله داریم که امیدواریم این مسئله در سال آینده محقق شود.
نجاتی با ویکتور سیوبانوف از مولداوی سرشاخ شد که با برتری ۵ بر ۳ راهی نیمه‌نهایی شد تا نخستین کشتی‌گیر کشورمان در این مرحله باشد.
علیزاده با نتیجه ۵ بر ۳ حریفش را مغلوب کرد تا راهی یک چهارم شود ... محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ابراهیم غانم از فرانسه کشتی گرفت که با نتیجه ۷ بر ۳ باخت.
وزیر اقتصاد میزان این تسهیلات را برای سرپرست خانوار ۳ میلیون تومان، سرپرست خانوار همراه با یک نفر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۴ میلیون تومان و سرپرست خانوار و ۲ نفر یا بیشتر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۵ میلیون تومان اعلام کرد.
وزیر اقتصاد میزان این تسهیلات را برای سرپرست خانوار ۳ میلیون تومان، سرپرست خانوار همراه با یک نفر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۴ میلیون تومان و سرپرست خانوار و ۲ نفر یا بیشتر از اعضای خانوار تحت پوشش او ۵ میلیون تومان اعلام کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تسهیلات تا سقف ۵ میلیون تومان برای حضور زمینی زائران اربعین حسینی (ع) در بزرگترین اجتماع بشری جهان پیش بینی شده است.
از میان ۸ مرد محکوم به قصاص که دیروز پای چوبه دار رفتند، ۵ نفرشان قصاص شدند، اما ۳ نفر دیگر به زندان بازگشتند و اولیای دم به قاتلان مهلت دوباره دادند تا شاید با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران از مرگ نجات یابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ