وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، درباره موضوع اینترنت باز برای اساتید و نامه معاون امور مجلس این وزارت خانه به روسای دانشگاه‌ها در این زمینه اظهار داشت: اساتید دانشگاه‌ها به دلیل کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی به سطوح و سرعت بالای اینترنت نیاز دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه هماهنگی دیپلماسی و گردشگری سلامت به میزبانی وزارت امور خارجه با حضور وزرای بهداشت، میراث فرهنگی و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد.
ششمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.
در جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی آخرین وضعیت اجرای تصمیمات کمیسیون مشترک قبلی و روند اجرایی شدن تفاهمات و قراردادهای منعقد شده بین ایران و چین بررسی شد.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین به ریاست وزیر ارتباطات و باحضور رؤسای شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و مسؤولان مرتبط این وزارتخانه برای ارایه خدمات باکیفیت و متنوع به زوار اربعین حسینی برگزار شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: وزارت امور خارجه پیگیر لایروبی اروند رود شد و مردادماه سال‌جاری جلسه هماهنگی آن برگزار می‌شود.
سیاست گذاری واحد در امر اطلاع رسانی، هماهنگی در امور، تبلیغی فرهنگی، هنری و آموزشی و تلاش برای گفتمان سازی اهداف تعلیم و تربیت در جامعه از موضوعات مورد توجه سرپرست وزارت آموزش و پرورش است.
معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال با هماهنگی وزارت اقتصاد انجام می‌شود.
وزارت دادگستری از انتشار فراخوان ثبت‌نام سازمان‌های غیردولتی در انتخابات برای عضویت در شورای هماهنگی مرجع ملی حقوق کودک خبر داد.
با رسیدن به ساعت یک دقیقه بامداد دوم فروردین درحالی که امسال برخلاف سال‌های گذشته ساعت کشور یک ساعت به جلو نرفته بود، بسیاری از سرویس‌های موبایلی، بانکی و اینترنتی و گجت‌های تحت اندروید و ویندوز برای یک ساعت دچار اختلال شدند، چون بسیاری از سرور‌های بین المللی تغییر ساعت تابستانی را برای ایران هم لحاظ کردند. اتفاقی که نیاز به هماهنگی وزارت ارتباطات در این زمینه داشته است.
اصفهان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: شرکت ذوب آهن اصفهان با توجه به تامین ریل کشور بالغ بر یکهزار میلیارد تومان از وزرات راه طلب دارد.
وانگ ونبین، سخنگوی وزارت امور خارجه چین تأکید کرد: روابط چین و ایران به‌طور سنتی دوستانه است و انتخاب مشترک چین و ایران برای تحکیم و توسعه مشارکت راهبردی جامع چین و ایران است. طرف چینی مایل به تقویت ارتباطات و هماهنگی با طرف ایرانی برای تداوم و ارتقاء پیشرفت جدید در روابط دوجانبه است.
نشست هماهنگی جایزه بین‌المللی فناوری و نوآوری یونسکو با حضور معاون فناوری وزارت علوم در دفتر دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران برگزار و بر ایجاد کارگروهی مشترک متشکل از متخصصان تاکید شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به سی‌ان‌ان گفت که در این تصمیم‌گیری نهاد تیم ملی فوتبال این کشور هماهنگی و همکاری نداشته است.
یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مراکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یک یا دو نفر از نمایندگان مجلس به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال اعزام شوند.
وزارت دفاع ترکیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: پرسنل روسیه همچنان در مرکز هماهنگی غلات در استانبول مستقر هستند.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شرکت‌های دولتی، سازمان امور مالیاتی و وزارت صمت را موظف کرد ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌ای از قبیل اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) و برات الکترونیکی را بپذیرند.
زاهدی وفا متولد ۱۳۴۲ در تهران و معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور بوده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد که کشورش می‌کوشد تا با هماهنگی باکو و ایروان، مسیر ارتباطی در قفقاز جنوبی باز بماند.
با حکم معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر فاطمه شیخ شعاعی به عنوان سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی منصوب شد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد: هماهنگی‌های لازم برای انتقال، تکریم و تدفین پیکر هوشنگ ابتهاج در کشور انجام شده است.
در حالی که بانک سرمایه سال گذشته حدود ۸۸۶ میلیارد تومان از مطالبات قبلی خود را وصول کرده، اما امسال در سه ماهه ۲۰۰۳ میلیارد تومان زیان شناسایی کرده است.
تاکید وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران: امنیت پایدار در سایه هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی افزایش می‌یابد.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ