رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یک یا دو نفر از نمایندگان مجلس به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال اعزام شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان-مسئول هماهنگی دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن و مستغلات استان اصفهان از انجام ۳هزار بازرسی توسط گشت‌های مشترک و پلمب ۳۱۰مشاور املاک غیر مجاز در این استان در سال جاری خبرداد.
پکیج ارائه شده برای بدنه، ترکیبی هماهنگ از ظرافت و تهاجمی بودن است. در حالی که طراحی استاندارد ممکن است آزاردهنده باشد، کیت رنگید دیزاین موفق می‌شود تا تعادلی ایجاد کند.
دروازه‌بان کروات و سابق پرسپولیس می‌گوید فعلا قصد ندارد تاخیر پرسپولیس در پرداخت را به فیفا اطلاع بدهد.
پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی موج جدیدی را راه انداخته که ممکن است به زودی با پیوستن یک سوپراستار دیگر به لیگ آمریکا همراه شود.
پیام اینستاگرامی علی بیرانوند، ابراز تمایل آشکار او به جدایی از پرسپولیس است؟
سخنگوی اقتصادی دولت از پیشنهاد وزارت اقتصاد برای نرخ گذاری خوراک پتروشیمی ها خبر داد.
رسانه سعودی اسپورت مدعی شد که اودیون ایگالو، مهاجم فصل قبل الهلال مد نظر استقلال قرار گرفته است.
امیدیان گفت: تبعات LBGTQ موجب شده است قدری در تشخیص، ابهام ایجاد شود بنابراین باید فردی که در حوزه علمی کار می‌کند حواسش باشد که فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی دنیا ممکن است با اهداف علمی هماهنگ نباشد یا حتی موجب پیچیدگی موضوع شوند.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در قسمت‌های پژوهش ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به سلاح‌های جدید قطعا تحقیقات انجام می‌دهیم و همین کار نیز در وزارت دفاع انجام می‌شود و این کار زمانی که به نتیجه رسید حتما در مورد تولید انبوه به وزارت دفاع منتقل می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بارش‌های نقطه‌ای ممکن است منجر به بروز سیل و خسارت به این مناطق شود، بنابراین باید همه دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند و امکانات و تجهیزات را در مناطق پرخطر متمرکز کنند.
با بسته شدن تارگت-۲ سازوکار ECM (مکانیسم هماهنگی اجرایی) که اوفک آن را پیشنهاد کرد و اکنون تصویب و راه‌اندازی نیز شده است چند اقدام اساسی علیه ایران انجام خواهد داد که عبارت است از رصد دقیق فعالیت‌های تحریم‌گریز ایران و اینکه چه شرکت‌ها و نهاد‌هایی ممکن است تحریم‌های ایران را دور بزنند.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ باید تمامی تعهدات طرح نهضت ملی مسکن با محوریت اداره کل راه و شهرسازی به جمع بندی برسد.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در کمیته تخصصی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت از رشد ۵۷ درصدی صدور پروانه ساخت و مکان‌یابی ایجاد شهرک جدید خبر دادند.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
وقتی بچه‌های شما کوچک هستند، هنوز در حال یادگیری تعاریف واقعی کلمات هستند. در نتیجه، آن‌ها ممکن است کلمات مختلفی را امتحان کنند تا پاسخ شما را بسنجند و تشخیص دهند که آیا آن‌ها را به درستی استفاده کرده اند یا خیر. وقتی بزرگتر می‌شوند، حتی ممکن است از کلمات خاص تری استفاده کنند (به ویژه فحش) برای دریافت واکنش شما یا هماهنگی اجتماعی با همسالان خود.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجلس برنامه‌ای برای اعزام نماینده به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال دارد، گفت: البته ممکن است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یک یا دو نفر از نمایندگان مجلس به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال اعزام شوند
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یک یا دو نفر از نمایندگان مجلس به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال اعزام شوند.
سبزوار ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۲۱ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن در سبزوار تأمین شده است.
پرواز گسترده و هماهنگ بالگردها، تیراندازی شبانه، اجرای عملیات متحرک هوایی تیم‌های واکنش سریع ویژه ۶۵ در کمترین زمان ممکن از جمله اقدامات رزمایش ۱۴۰۱ نزاجا بود.
دامغان- معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در دامغان ۶۰ هکتار زمین جدید به منظور احداث تقریبی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی الحاق شد.
فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، دیپلماسی و هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ