در حالی که بانک سرمایه سال گذشته حدود ۸۸۶ میلیارد تومان از مطالبات قبلی خود را وصول کرده، اما امسال در سه ماهه ۲۰۰۳ میلیارد تومان زیان شناسایی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پل باربر، مدیرعامل برایتون، توضیح می‌دهد که چگونه مویزس کایسدو به جای لیورپول در تابستان امسال چلسی را انتخاب کرد.
این روز‌ها بحث اضافه برداشت‌ها یا بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی بسیار زیاد شده است. این عوامل دست به دست هم داده اند تا رشد پایه پولی نیز افزایش معنی داری داشته باشد. برای حل این مشکلات باید از یک سو اجازه دست درازی دولت به منابع بانک‌ها داده نشود و از سوی دیگر بانک‌های بد و پرریسک یا بانک‌هایی که نمی‌توانند تراز مالی خود را حفظ کنند، جریمه شوند یا برخورد سنگینی با این بانک‌ها انجام شود.
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
حسین انتظامی در گفت و گویی تصویری درباره پخش کنفرانس برلین در زمان ریاست علی لاریجانی بر صدا و سیما توضیحاتی داد.
دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی، پس از جنگ جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه شد؛ یعنی جانشین علی شمخانی فرمانده وقت این نیرو. آن‌ها تا سال ۱۳۷۶ و زمانی که شمخانی برای تصدی وزارت دفاع به کابینه محمد خاتمی رفت، با یکدیگر همکار بودند. در آن سال، احمدیان با حکم رهبری به فرماندهی نیروی دریایی سپاه منصوب شد. احمدیان تا تابستان ۱۳۷۹ در همین مسوولیت ماند و آن زمان تا سال ۱۳۸۶ رییس ستاد مشترک سپاه پاسداران شد.
در شرایط فعلی، مجموعه قدرت دنبال تنش‌های سطحی این چنینی در عالم سیاست داخل نیست. روحانی نیز خوب می‌داند که چنین شکایت‌هایی او را به دادگاه نمی‌برد که اگر ببرد احتمالاً از آن استقبال کند و شاید به همین دلیل نسبت به شکایت‌های فوق واکنشی نشان نمی‌دهد و از میان مدیران و وزرای او نیز کسی تا به امروز از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی محاکمه نشده است.
انتظار می‌رود، روند صعودی بازار ادا‌مه‌دار باشد، اصلاح زمانی با شیب بیشتر و زمان کمتر اتفاق می‌افتد. جامعه سهام‌داران با توجه به تجربه سال ٩٩ و همچنین دو و نیم سال رکود بازار، چشم‌شان ترسیده و نمی‌خواهند تجربه آن ضرر دوباره اتفاق بیفتد
نتایج مطالعات بی شماری نشان می‌دهند که زنان دچار اضافه وزن یا چاق کمتر از همسالان لاغرتر خود دستمزد دریافت می‌کنند در حالی که تفاوت کمی در دستمزد بین مردان چاق و مردان در محدوده "طبیعی" تعریف شده پزشکی وجود دارد. استثنائاتی در این باره وجود دارد: یک مطالعه سوئدی نشان داد که مردان چاق کم‌تر حقوق می‌گرفتند، اما این موضوع درباره زنان چاق صدق نمی‌کرد.
سرهنگ مرتضوی با تأکید بر اینکه کانال‌های صیغه‌یابی یا کلاه‌برداری با مبالغ زیاد است و یا سوءاستفاده از اطلاعات و ایجاد مزاحمت کاربران، ادامه می‌دهد: هیچ‌چیزی به نام صیغه یابی یا همسریابی در فضای مجازی نداریم کلاً این مسئله غیرقانونی و مجرمانه است و هر تبلیغی که می‌آید می‌تواند مجرمانه باشد. در این شرایط بهتر است که کاربران گذر کنند یا به پلیس اطلاع دهند.
پیمان یوسفی درباره اشتباهی که منجر به خروج علیرضا فغانی از جام جهانی شد صحبت های جالبی را مطرح کرد.
فاطمی ضمن بیان اینکه زمین داروی ما زمین خشکی شده و تا هنگامی که از دارو اشباع شود، زمان می‌برد، گفت: «متاسفانه در همین زمان هم دارو از هند وارد کردند اما کاش این کار در تیر یا مرداد ماه اتفاق می‌افتد. چرا اواخر مهر دارو را وارد کردید که تا به دست مردم برسد چند ماه زمان می‌برد؟»
قایدی به شدت در هنگام خروج از زمین ناراحت بود و مشخص نبود این ناراحتی بابت تعویض شدنش است یا اینکه نتوانسته در مدت زمان ۵۸ دقیقه حضورش درون ترکیب استقلال اقدام مثبتی برای پیروزی تیمش و یا گلزنی خودش انجام بدهد.
توهین به نیروهای حافظ امنیت از جمله اقداماتی است که جریان آشوب برای عصبانی کردن نیروهای مدافع امنیت به آن متوسل شده است.
شب گذشته درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت سبب تحریق کارگاه خیاطی زندان اوین شد که در ادامه با دخالت ماموران انتظامی و آتش‌نشانی اطفا حریق انجام شد و آرامش به زندان بازگشت.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، خبر‌های مهم برای بورس امروز ۱۶ مهرماه، شایعه امیدوار کننده برای بورس چیست؟، خبری مهم برای سهامداران تاپیکو، افشای اطلاعات باعث توقف این نماد شد، افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان چقدر خواهد بود؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد. / ایرنا
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد.
در بازی قبل از پیکان از سوی باشگاه استقلال به ما گفتند به دلیل رفتار‌هایی که تماشاگران زن پرسپولیسی داشته و عکس‌های زیادی از آن‌ها منتشر شده، دستور داده‌اند تا زنان به طبقه دوم ورزشگاه آزادی بروند تا زیاد در دید عکاسان قرار نگیرند
در زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو ویدئوی در شبکه اجتماعی در ارتباط با طراحی یک قطعه خودرو پروتوتایپ یا نمونه اولیه خودرو جدید آریا سایپا منتشر شد، این در حالی است که شخص منتشر کننده ویدیو احتمالا هیچ اطلاعاتی در خصوص موضوع ، هدف برگزاری و نوع خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه ندارد و یا تنها به دنبال سیاه نمایی از تولیدات و دستاوردهای مهندسان داخلی است.
کارشناسان معتقدند که زمان برای رهبری پوتین رو به پایان است و او با تهدید‌هایی از سوی حلقه داخلی افراد نزدیک به خود نیز روبروست. این افراد ناراضی پوتین را متهم می‌کنند که در پشت پرده مرگ «داریا دوگینا» روزنامه نگار راست افراطی در مسکو در هفته گذشته نقش داشته است.
مفسران گمانه زنی می‌کنند که آیا پلوسی عمدا لباس صورت پوشید تا شبیه «هیلاری کلینتون» به نظر برسد که او نیز در پوشیدن لباس به این رنگ سابقه داشته است. در سال ۱۹۹۵ میلادی هیلاری کلینتون لباس بسیار مشابهی را در چهارمین کنفرانس جهانی زنان سازمان ملل متحد در پکن به تن کرد.
در فروردین ۹۷ بعد از تلاطم‌های ارزی، دولت دوازدهم به هدف جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی و حمایت از مردم بخصوص اقشار آسیب پذیر در مقابل فشار‌های اقتصادی برای ۲۵ کالای اساسی دلار ۴۲۰۰ تومانی وضع کرد. سرانجام بعد از گذشت ۳ سال ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد. حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی چه تاثیری بر بورس دارد؟
شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده، گریبان همه اعضای مجمع فدراسیون را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت. هرچند بازنده اصلی مردم و تیم ملی در آستانه جام جهانی خواهند بود.
من در مورد IPTV توضیح دادم که 10 میلیون یورو تا آن زمان هزینه شد و هیچ خروجی‌ای نداشت و تا امروز هم ندارد! سرورهای زیادی خریداری شده و نمی‌دانم چه سرنوشتی پیدا کردند! تعدادی وب‌سایت درست کردند. اینها چون درست پایه‌گذاری نشده بود و با حوزه تولید و برنامه‌سازی در شبکه ارتباط مستقیم و تشکیلاتی نداشت معلوم نبود چه می‌کند. برای خودش یک چیزهای ضعیفی تولید می‌کرد و خیلی راحت هم محو شد. در دوره آقای علی‌عسگری این معاونت مجازی را دوباره برگرداندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ