نعمت احمدی حقوق‌دان گفت: برای نخستین‌بار در کشور یک کاپیتولاسیون داخلی ایجاد کرده‌ایم. یعنی به هفت نفر مصونیت قضایی دادیم که ظرف ۲ سال اموال و دارایی‌های دولت را به هر کسی و با هر قیمتی بفروشند، بدون اینکه به جایی پاسخگو باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی تکواندو بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به حریف تایلندی خود واگذار کرد و به نشان برنز دست پیدا کرد.
دو عضو تیم ملی کشورمان با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای گرندپری رم صعود کرده و مدال برنز خود را قطعی کردند.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد کادرفنی هنوز به جمع بندی نهایی برای اعلام ترکیب این تیم نرسیده است.
نعمت احمدی گفت: نمی‌شود صرفا به دلیل زاویه سیاسی به این راحتی تمام ساختار‌های سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی ایران را زیر سؤال ببریم. اگر با آقای حسن روحانی زاویه سیاسی داریم، خوب از آقا انتقاد کنید، نه اینکه با یک اتهام‌زنی و بدون هیچ‌گونه سند و مدرکی کل ساختار جمهوری اسلامی ایران تحت‌الشعاع قرار بگیرد؛ چون این آقا هشت سال رئیس‌جمهور بوده است و در کل ۴۴ سال هم در پست‌های کلیدی نظامی، دفاعی، امنیتی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران حضور داشته است. نمی‌شود که یکباره او را جاسوس بخوانیم؛ یعنی هیچ‌کدام از این نهاد‌ها و ارگان‌های اطلاعاتی در این ۴۴ سال نفهمیدند حسن روحانی جاسوس بوده است و اکنون حسن رحیم‌پورازغدی این را فهمیده؟! اینکه نمی‌شود، همین‌طور و بدون سند و مدرکی هرکسی را خواستیم متهم کنیم.
رامشیر- مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: ۱۸ روستای رامشیر با اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب خوزستان و قرارگاه منطقه‌ای کربلا از نعمت آب شرب بهره مند شدند.
نعمت احمدی وکیل دادگستری و حقوقدان از محکومیت خود به ۵ میلیون تومان جزای نقدی در شعبه ۹ دادگاه مطبوعات خبر داد.
نعمت احمدی، حقوقدان و وکیل دادگستری گفت: در قانون مجازات اسلامی چنین مقرره‌ای نداریم که اگر تخلفی از این دست در مکانی انجام شد آن واحد صنفی را تعطیل کنیم. در واقع حتی اگر فردی بدهکار شد نمی‌توانیم ابزار متعلق به شغل او را توقیف کنیم، زیرا این موضوع تحت عنوان «مستثنیات دین» شناخته می‌شود.
دبیر شورای نگهبان گفت: حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن نشان داد، صاحبان اصلی انقلاب قدر نعمت نظام اسلامی را می‌دانند.
نعمت احمدی در توییتی نوشت: از اسفند ماه ۱۴۰۰ حقوقم قطع شد تا پایان ترم به تدریس ادامه دادم.
نعمت احمدی استفاده از واژه متهم برای عفوشدگان را بسیار ایده آل دانست و اظهار داشت: در اعلام عفو اخیر استفاده از واژه «متهمین» رو به جلو و سازنده است. به این معنا که این افراد محکومیت قطعی پیدا نکردند.
نعمت احمدی، حقوق‌دان گفت: وقتی افراد می‌بینند در بدنه‌ی اجرایی و سیاسی مملکت اجازه ندارند نماینده داشته باشند، چرا باید در انتخابات شرکت کنند؟ وقتی می‌بینند نمی‌توانند نظر و حرفشان را از طریق نماینده‌هایشان منعکس کنند و گوش شنوایی هم برایشان پیدا نمی‌شود طبیعی است که معترض شوند.
نعمت احمدی، حقوقدان با اشاره به تفاوت میان "وکلای تسخیری" و "وکلای مورد وثوق قوه قضائیه"، می‌گوید: «یک اشتباه حقوقی مدتی است که وارد رسانه‌ها شده است و گاهی از "وکلای مورد وثوق قوه قضائیه" به عنوان "وکلای تسخیری" یاد می‌شود. در صورتی که هر یک تعریف مخصوص خود را دارند.»
مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۲ برگزار شد و طی آن ۲ تکواندوکار ملی پوش کشورمان رقبای خود را شناختند.
آیت الله جنتی گفت: در وقایع اخیر همه دشمنان ایران اسلامی به میدان آمدند تا با سوءاستفاده از اعتراضات به وجود آمده، کشور را به سوی ناامنی ببرند که با رهنمود‌های رهبری و بصیرت مردم شریف ایران، همچون گذشته ناکام ماندند.
نعمت احمدی گفت: بنابر منشور حقوق شهروندی و همچنین قانون آیین دادرسی کیفری، این مسئولیت برعهده سازمان زندان‌ها است که به خانواده این بازداشت‌شدگان و دیگر زندانیان در مورد وضعیت سلامت زندانیان اطلاع بدهند و اگر به هر دلیل اتفاقی در زندان افتاد یا حتی حادثه‌ای رقم خورد، مسئولان زندان باید با اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف به خانواده زندانیان، آنان را از نگرانی خارج کنند.
سیامک نعمتی و احمد گوهری با تست منفی کرونا در دیدار مقابل گل‌گهر حضور پیدا کردند.
احمد گوهری بازیکنی است که گزارش ابتلای او به کرونا، روز گذشته مخابره شد، اما او تنها کسی نیست که با علائم کووید خانه‌نشین شده است. شایعات حاکی از آن است که سیامک نعمتی نیز به کرونا مبتلا شده ...
نعمت احمدی گفت: آقایان به‌خوبی می‌دانند که مردم انواع گرفتاری را تجربه می‌کنند و در کل، حال مردم خوب نیست. سوال این است، وقتی نمی‌توانند مشکلات مردم را رفع کنند و دغدغه‌شان را کم، چرا نمی‌دانند اقلا مردم را با برخی کار‌ها اذیت نکنند.
مصدومیت وحید امیری و کم تجربگی محمد مهدی احمدی سبب شد تا علی نعمتی تبدیل به نفر اول این پست شود و در کنار گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی و دانیال اسماعیلی فر بازی کند.
احمدی گفت: فرد اختلاسگر در پناه قانون، به‌رغم داشتن میز بزرگ، کت و شلوار اتو کشیده، پرسنل و حقوق‌های نجومی دست به اختلاس می‌زند. اساسا اختلاس را یقه سفید‌ها انجام می‌دهند، چرا که برای خود حاشیه امنیت قانونی متصور هستند.
علی نعمتی باوجود مشخصه‌های دفاعی، بازیکنی کارآمد در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس است.
رئیس‌جمهور گفت: دولت توجه به مردم و باور به مردم را سرلوحه کار خود می‌داند و اعتقاد دارد هر جا به مردم اعتماد کند موفق خواهد بود.
بسیاری از حقوقدان‌ها معتقدند که از آنجایی که تعریف مشخصی از بدحجابی نداریم نمی‌توانیم آن را جرم یا تخلف بدانیم. نعمت احمدی، حقوقدان به عنوان یکی از همین منتقدان در این زمینه می‌گوید: هنوز ما در مورد تعریف فرد بدحجاب ابهام داریم. این را باید تعریف کنند. در مرحله بعد، اگر فرد بدحجاب مجرم نیست و متخلف است، باید میزان جریمه را نسبت به حدود شدت تخلفی که مرتکب شده تعیین کرد.
دو تکواندوکار ایران در روز دوم از رقابتهای تکواندو نوجوانان جهان با برتری مقابل رقبا موفق به کسب مدال طلا شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ