دو تکواندوکار ایران در روز دوم از رقابتهای تکواندو نوجوانان جهان با برتری مقابل رقبا موفق به کسب مدال طلا شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
علی زندی فر افزود: ۱۳۰ نیروی راهداری با استفاده از ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در سه نوبت به صورت شبانه‌روزی در جاده کرج – چالوس مشغول به فعالیت شدند.
مدیرعامل باشگاه شمس آذر از برگزاری جلسه فوق العاده برای بررسی شرایط حضور این تیم و انتخاب مربی در فصل آینده خبر داد.
«ترافیک اصلاح‌طلبان و اصولگرایان» تیتری بود که در اخبار مربوط به مراسم ختم ایشان توسط خبرگزاری‌ها زده شد. شاید در کمتر جایی بود که همه آقایان دور هم جمع شوند یعنی در مراسم ختم ایشان آقای ناطق نوری، آقای قالیباف، آقای لاریجانی، آقای جهانگیری، همه وزرای دولت‌های اصلاحات و اصولگرا حضور داشتند در حدی که چنین تیتری زده شد. در خانه ما هم همه قشری رفت‌وآمد می‌کردند. آقایان علی مطهری، قالیباف، اسماعیلی وزیر ارشاد، نمایندگان مجلس هم تلفنی هم حضوری با همه مراوده داشتند. در کل ایشان با همه اقشار هم مراوده داشتند و هم از آن‌ها انتقاد می‌کردند.
گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ اول را ابراهیم اسدی زد و شاید این هم مهم ترین گل زندگی علی نعمتی باشد.
دو تیم سپاهان و نفت مسجد سلیمان برگزار کننده یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر هستند.
خان زند را در حرم امامزاده زید به خاک سپردند. قاجار‌ها پس از تصاحب تاج وتخت، خاندان و بازماندگان زندیه را به اسارت بردند؛ زنانشان را به عقد خدمتکاران و سربازانشان درآوردند و پسرانشان را اخته و مقطوع النسل کردند.
نگین زندی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان میانمار قرار گرفت و با دریبل او گل اول را برای ایران به ثمر رساند.
نیمه اول دیدار برگشت زنان ایران و میانمار با تک گل نگین زندی به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.
دومین پیروی متوالی دختران زیر 20 سال ایران در بنگلادش رقم خورد.
بازی سوم نیان الکترونیک خراسان با پیکان تهران در مرحله نخست پلی‌آف ساعت 16 روز جمعه پنجم اسفند برگزار می‌شود.
علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در این خصوص گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف سنگین در برخی نقاط محور کرج چالوس از جمله محدوده پیچ سرهنگ و گچسر هستیم.
زندی: فوتبال را از کوچه و خیابان شروع کردم و سال‌هاست که هرکسی فوتبال من را از نزدیک می‌بیند می‌گوید تو شبیه مهدی قائدی بازی می‌کنی!
همسر سیامک نعمتی با انتشار یک استوری رسما خبر فسخ قرارداد او با پرسپولیس را تکذیب و اعلام کرد اطلاع رسانی دقیق از طرف سیامک به زودی انجام می‌شود!
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
زمانی که چهره‌های "آنا سیدورنکو" و "لاریسا سرگوخینا" با یکدیگر مقایسه می‌شوند می‌توان فهمید که آنان اصلا یک فرد نیستند حتی اگر قدری به یکدیگر شباهت داشته باشند.
مخالفان، برهم‌خوردن مقیاس انسانی در محیط‌های شهری را از دلایل مخالفت خود عنوان می‌کنند. همچنین از‌بین‌رفتن مناظر طبیعی و جلوگیری از ایجاد و حفظ سیمای شهری مناسب را مترادف با بلندمرتبه‌سازی می‌دانند.
رضا زندی که به دلیل مشاجره با محمد موسوی از سرپرستی تیم نیان الکترونیک خراسان استعفا داد در توضیح دلیل کار خود می‌گوید، محمد موسوی به او فحاشی کرده است.
برخلاف شایعات منتشر شده، علی فتح‌الله‌زاده قصد تغییر در 2 پست مدیریتی باشگاه را ندارد.
سو تفاهمات با تصمیم شهاب زندی برطرف شد و سعید دقیقی به تمرینات شمس آذر برگشت، این خبری است که مدیرعامل باشگاه داد.
اجرا و پخش زنده پروسیجرهای سخت قلبی-عروقی در کنگره بین‌المللی
یکی از مهمترین رویدادهای زندگی الیزابت دوم و در سال ۱۹۵۲ روی داد. هنگامی که او در روز ششم فوریه سال ۱۹۵۲ به همراه شاهزاده فیلیپ در کنیا به سر می‌برد، پدرش در سن ۵۶ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان ریه و دیگر مشکلات جسمانی درگذشت.
پاس علی نعمتی از سمت چپ، کنترل، چرخش و شوت یورگن لوکادیا شرح اولین گل این مهاجم هلندی در لیگ ایران است.
وینگر چپ پرسپولیس در واپسین دقایق نیمه اول از اخطار پیام حیدری در امان نماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ