دو عضو تیم ملی کشورمان با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای گرندپری رم صعود کرده و مدال برنز خود را قطعی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوش تیم دانشجویان ایران مدال برنز مسابقات تکواندو سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی را به نام خود ثبت کرد.
۱۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد محکوم مالی با همت کارکنان مجتمع شورای حل اختلاف استان تهران و ایجاد سازش از نعمت آزادی برخوردار شدند.
آرین سلیمی با شکست رقبایی از اسپانیا و مکزیک به یک قدمی مدال مسابقات جهانی 2023 باکو رسید.
شهردار تهران گفت: از دستاوردهای مهم این دوره برخورداری از الگو، فکر و مبنایی است که از طریق آن می‌توانیم خدمتگذار مردم باشیم.
کارشناس رفاه و تأمین اجتماعی طب یادداشتی نوشت: برخورداری از پوشش بیمه‌های اجتماعی علاوه بر اینکه جزئی از نظام مدیریت منابع انسانی است از جمله حقوق بنیادین نیروی کار محسوب می‌شود.
با کسب مدال نقره وزن سوم المپیکی توسط تکواندوکار قزوینی تیم ملی، پرونده نمایندگان کشورمان با یک طلا، دو نقره و یک برنز در رقابتهای گرنداسلم چین بسته شد.
با کسب مدال نقره وزن سوم المپیکی توسط تکواندوکار قزوینی تیم ملی، پرونده نمایندگان کشورمان با یک طلا، دو نقره و یک برنز در رقابتهای گرنداسلم چین بسته شد.
شادگان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با تلاش مجموعه آب و فاضلاب خوزستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و ۷۵۲ روستا در خوزستان از نعمت آب شرب برخوردار شده‌اند.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: معتقدیم طرح‌های حمایتی مسکن دولت باید از برخی تخفیفات برخوردار شود.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم برخورداری از سلامت نفس و عمل برای مسئولان و مدیران دولت، کارگزاران دولتی و بویژه استانداران را مرزبانان معیشت، سلامت، کسب و کار و زندگی مردم دانست.
پیشکسوت تپانچه می‌گوید زمان زیادی برای کسب سهمیه المپیک نداریم و انتخاب دو سرمربی برای تیم تپانچه ممکن است باعث افت رکورد و کم شدن سهمیه ها شود.
ری- معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور گفت: ۹۵ درصد روستاهای کشور از نعمت گاز برخوردار است.
چهارمین مصرف کننده گاز طیعی در دنیا هستیم و امروز بیش از ۹۵ درصد جمعیت کشور از این نعمت برخوردار هستند.
کارشناسان سازمان ملل در گزارشی اعلام کردند تحریم های آمریکا حق برخورداری از محیط زیست سالم، حق سلامت و حق حیات مردم ایران را سلب کرده و باید لغو شوند.
اولین نماینده ایران در روز نخست رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به حریف کره ای واگذار کرد و به نشان برنز دست یافت.
اولین نماینده ایران در روز نخست رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به حریف کره ای واگذار کرد و به نشان برنز دست یافت.
فرسودگی مدارس قدیمی، رشد جمعیت، بلایای طبیعی و مهاجرت موجب شده است تا در برخی از مناطق و استان‌های کشور حتی سرانه برخورداری از فضای آموزشی از ۵.۲۲ متر مربع به ازای هر دانش آموز هم کمتر باشد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید به‌طور ویژه به ساخت و توسعه زائرسراهای ارزان‌قیمت توجه شود زیرا زائران کم برخورداری که تنها به عشق زیارت حتی پیاده به مشهد می آیند.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: وزارت آموزش و پرورش متعهد به ایجاد شرایط برخورداری این کودکان از همه حقوق تربیتی و بسترها و زمینه‌های لازم برای شکوفایی استعدادهای آنان است.
صدیقی گفت: انسان عاقل حتی در بین کفار و مفسدان نیز دین دار و با حیا باقی می‌ماند، کسانی که امروز بی حیایی را ترویج می‌کنند از نعمت عقل برخوردار نیستند.
روز سوم از رقابتهای تکواندو در بازیهای کشورهای اسلامی با دو نشان طلا و برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
ملی‌پوش کاراته ایران گفت، از انگیزه بسیار بالایی برای کسب مدال در مسابقات کشورهای اسلامی برخوردار است و ابراز امیدواری کرد با خوشرنگ‌ترین مدال از قونیه برگردد.
«علاوه بر علم، برخورداری از حلم و صبوری نیز از ضروریات است»؛ این توصیه مهمی بود که رئیس عدلیه خطاب به قضات و کارکنان دادسرای فرهنگ رسانه مطرح کرد و بهره‌مندی از علم در کنار حلم را برای همه قضات به ویژه قضات دادسرای کارکنان ضروری دانست.
پیامبر اسلام با تشکیل حکومت و به دست گرفتن قدرت سیاسی به سلب موانع برخورداری انسان از کرامت ذاتی و اثبات آنچه که کرامت انسان را به ارمغان می‌آوری، اقدام کرد. اولویت رسالت پیامبر اسلام (ص) نجات بشر از غل و زنجیرهای خرافه ها و تعصبات قومی و شرک بت پرستی و فتنه و فساد و از حکومت های فاسد و استبدادی بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ