رامشیر- مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: ۱۸ روستای رامشیر با اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب خوزستان و قرارگاه منطقه‌ای کربلا از نعمت آب شرب بهره مند شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش سومالی اعلام کرد شماری از عناصر گروه تروریستی الشباب در عملیات‌های نیروهای ارتش کشته شدند.
منابع فلسطینی از انجام ۱۸ عملیات مقاومتی طی ۲۴ ساعت گذشته از سوی مبارزان فلسطینی علیه اهداف صهیونیستی خبر می‌دهند.
در ادامه باران‌ها و سیلاب‌های مرگبار در چین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند در پی رانشن زمین در مناطق شمال‌غربی شماری کشته و ناپدید شدند.
شرکت یوتیوب در راستای سیاست‌های ضد آزادی بیان خود مجدداً بعد از متوقف کردن فعالیت ۱۸ شبکه وابسته به انصارالله یمن این بار چند حساب کاربری دیگر را مسدود کرد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ساعت سه بامداد روز شنبه سوم تیر ماه ۱۴۰۲ طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل مبنی بر مسمومیت ۱۸ نفر از ساکنان یک منزل با گاز مونوکسید کربن در محله میراشرف اردبیل، بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران از مصدوم شدن ۱۸ نفر بر اثر سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی تهران خبر داد.
آنچه اهمیت این سفر را مضاعف می‌کند، انتشار برخی اخبار از آزادسازی درآمدهای بلوکه‌شده ایران در دو کشور کره‌جنوبی و عراق است که در صورت اجرایی شدن می‌تواند فضا را در روابط ایران و غرب تلطیف کند و زمینه‌ای برای بازگشت مجدد طرفین به میز مذاکرات باشد.
ملی پوشان والیبال نشسته کشورمان از دوازدهم خرداد ماه وارد اردوی تیم ملی می شوند.
رهبر یک گروه شبه نظامی راست افراطی در امریکا به نام به ۱۸ سال زندان محکوم شد. اتهام، تحریک و مدیریت شورش و حمله به ساختمان کنگره آمریکا اعلام شده است.
تصادفات جاده‌ای در ایران ۲۰ برابر استاندارد‌های جهانی است. پلیس راهور، وضعیت تولید خودرو‌های داخلی و کیفیت پایین را مقصر اصلی تصادفات منجر به مرگ می‌داند. برخی حامیان خودروسازی حتی زیر بار کیفیت پایین خودرو هم نمی‌روند و می‌گویند: «چرا به خودروی داخلی می‌گویی لگن؟ لندکروز با ۲۰۶ فرقی ندارد.»
۵۰ خانه در ۱۲ روستای شهرستان سراب شامل روستا‌های دامنجان، تازه کند، اسبفروشان، صومعه زرین، امام چای و شالقون به خاطر بافت قدیمی دچار ترک خوردگی دیوار شدند.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
قوچان ـ ۱۸ دانش‌آموز مدرسه روستای شفیع این شهرستان با علائم سردرد و تهوع به بیمارستان شهرستان‌های قوچان و چناران اعزام شدند.
براساس اعلام دانشگاه آزاد در راستای حمایت از شرکتهای زیست بوم نوآوری، ۴۰ ﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﺭﯾﺎﻝ ﺗﺴﻬﯿﻼﺕ به صورت وام (با نرخ ۱۱ درصد، ۶ ماه تنفس و ۱۸ ماه بازپرداخت) اعطا می شود.
معاونت علمی و فناوری در راستای اجرای ۱۸ محصول و خدمت نوآورانه و فناورانه در حوزه حمل و نقل عمومی حمایت کرده است.
شهردار منطقه ۱۸ از اعاده به حالت اولیه ۵۰ هزار متر مربع از اراضی زراعی در راستای صیانت از حقوق عامه شهروندان که در اغتشاشات اخیر توسط افراد فرصت طلب تبدیل به فضای کارگاهی شده بود، خبر داد.
صالحی زاده بخشدار مرکزی درمیان با تایید خبر آتش سوزی چنار دوشنگان گفت: متاسفانه روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ این اتفاق رخ داده و دو تیم از آتش نشانان شهر اسدیه و روستای درمیان به محل اعزام شدند. آتش نشانان از گسترده شدن آتش جلوگیری کرده و حریق اطفا شده است. درخت زیبا و قدیمی چنار «دوشنگان» روستای محمد آباد شهرستان درمیان با ۷۵۰ سال حیات یکی از کهن‌ترین آثار طبیعی این شهرستان مرزی است.
شهردار منطقه ۱۸ از آزادسازی بیش از ۷۵ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغات این منطقه در راستای حفظ و صیانت از حریم شهر و در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغات خبر داد.
در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان اولین شعبه فروشگاه مرکزی ایساکو در خیابان سعدی تهران افتتاح شد.
رئیس کل گمرک گفت: در راستای اجرای طرح آزمایشی پروژه کریدور ساده سازی شده گمرکی بین ایران و روسیه، بیش از ۱۸ هزارتن کالا به ارزش بالغ بر ۹.۵ میلیون دلار طی ۵۰ روز به کشور روسیه صادر شده است.
تفاهم نامه ای 4 جانبه برای اجرای ماده ۱۸ قانون جهش تولید دانش بنیان در راستای توافق برای تزریق ۴۰ هزار میلیارد تومان خدمات مالی به زیست‌بوم نوآوری منعقد شد.
سرهنگ سعید قوهستانی از حادثه واژگونی اتوبوس با ۱۸ سرنشین در محور فیروزآباد- جم حدفاصل دوراهی روستای کی زرین شهرستان فیروزآباد خبر داد و اظهار داشت: در این سانحه ۱۱ نفر مصدوم که ۸ نفر از مصدومان آن به صورت جراحات سطحی و سرپایی مداوا و سه نفر دیگر نیز راهی بیمارستان شدند.
به رغم تجربه یکی از گرم و خشک‌ترین تابستان‌ها در کشورمان در دهه‌های اخیر، چند روزی است با فعالیت سامانه‌های بارشی در بسیاری از نقاط کشور، بحران‌هایی به وقوع پیوسته که از جمله آنها، درگیری ۱۸ استان، ۱۰۰ شهرستان و بیش از ۳۰۰ روستا در کشور با سیلاب است؛ بحرانی فراگیر که ابعاد آن رو به افزایش است و متاسفانه به جان باختن شماری از هموطنانمان منجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ