مربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد کادرفنی هنوز به جمع بندی نهایی برای اعلام ترکیب این تیم نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه تحریم، به خاطر اثر ذاتی آن نمی‌تواند نعمت باشد اگر چنین بود کلیه مقررات و اقدامات تحریمی در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی بی‌مورد و بلااثر بود.
درحالیکه امروز قرار است تیم منتخب کشتی فرنگی تهران را به مقصد بوداپست ترک کند، یک فرنگی‌کار حضور در آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی را از دست داد.
عضو تیم ملی تکواندو بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به حریف تایلندی خود واگذار کرد و به نشان برنز دست پیدا کرد.
دو عضو تیم ملی کشورمان با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای گرندپری رم صعود کرده و مدال برنز خود را قطعی کردند.
تکواندوکار وزن ۴۹- کیلوگرم بانوان ایران از دور رقابت‌های گرنداسلم چین کنار رفت اما ۹ نماینده دیگر ایران در روز نخست تاکنون مقابل رقبایشان صاحب برتری شده‌اند.
اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی گفت: به بعضی‌ها برخورد من گفتم در مورد انرژی وقت تصمیم سخت است. فکر کردند من به دولت طعنه می‌زنم. باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. تصمیم سخت این است، نه این که زود یک شعار چاشنی‌اش بکنند و بگویند فلانی می‌گوید نوکر آمریکا شویم.
رامشیر- مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: ۱۸ روستای رامشیر با اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب خوزستان و قرارگاه منطقه‌ای کربلا از نعمت آب شرب بهره مند شدند.
طالب نعمت پور گفت: کشتی گیران به دلیل اینکه بدانند در کجای کار قرار دارند در رقابت های رنکینگ مصر حاضر شدند.
دبیر شورای نگهبان گفت: حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن نشان داد، صاحبان اصلی انقلاب قدر نعمت نظام اسلامی را می‌دانند.
نعمت احمدی در توییتی نوشت: از اسفند ماه ۱۴۰۰ حقوقم قطع شد تا پایان ترم به تدریس ادامه دادم.
نعمت احمدی حقوق‌دان گفت: برای نخستین‌بار در کشور یک کاپیتولاسیون داخلی ایجاد کرده‌ایم. یعنی به هفت نفر مصونیت قضایی دادیم که ظرف ۲ سال اموال و دارایی‌های دولت را به هر کسی و با هر قیمتی بفروشند، بدون اینکه به جایی پاسخگو باشند.
با آغاز نقل و انتقالات زمستانی مسعود شجاعی، کاپیتان نساجی با جدایی از این تیم به هوادار ملحق شد.
ری- معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری هاو دهیاری‌های کشور گفت: ۹۵ درصد روستاهای کشور از نعمت گاز برخوردار هستند.
ری- معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور گفت: ۹۵ درصد روستاهای کشور از نعمت گاز برخوردار است.
مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۲ برگزار شد و طی آن ۲ تکواندوکار ملی پوش کشورمان رقبای خود را شناختند.
آیت الله جنتی گفت: در وقایع اخیر همه دشمنان ایران اسلامی به میدان آمدند تا با سوءاستفاده از اعتراضات به وجود آمده، کشور را به سوی ناامنی ببرند که با رهنمود‌های رهبری و بصیرت مردم شریف ایران، همچون گذشته ناکام ماندند.
فوتبال ایران از زمان همه‌گیری کرونا بیش از پانصد بازی بدون حضور تماشاگر را سپری کرده است.
نعمت احمدی گفت: آقایان به‌خوبی می‌دانند که مردم انواع گرفتاری را تجربه می‌کنند و در کل، حال مردم خوب نیست. سوال این است، وقتی نمی‌توانند مشکلات مردم را رفع کنند و دغدغه‌شان را کم، چرا نمی‌دانند اقلا مردم را با برخی کار‌ها اذیت نکنند.
احمدی گفت: فرد اختلاسگر در پناه قانون، به‌رغم داشتن میز بزرگ، کت و شلوار اتو کشیده، پرسنل و حقوق‌های نجومی دست به اختلاس می‌زند. اساسا اختلاس را یقه سفید‌ها انجام می‌دهند، چرا که برای خود حاشیه امنیت قانونی متصور هستند.
رئیس‌جمهور گفت: دولت توجه و باور به مردم را سرلوحه کار خود می‌داند و اعتقاد دارد هر جا به مردم اعتماد کند موفق خواهد بود.
رئیس‌جمهور گفت: دولت توجه به مردم و باور به مردم را سرلوحه کار خود می‌داند و اعتقاد دارد هر جا به مردم اعتماد کند موفق خواهد بود.
دو تکواندوکار ایران در روز دوم از رقابتهای تکواندو نوجوانان جهان با برتری مقابل رقبا موفق به کسب مدال طلا شدند.
آیت‌الله جنتی، ایران را مملکت علوی، فاطمی، حسنی، حسینی و مهدوی برشمرد و اظهار داشت: خداوند پدران ما را رحمت کند که این میراث (بودن در مسیر اهل بیت علیه السلام) را برای ما گذاشتند، امیدواریم که قدر این نعمت را بدانیم و راه را به درستی بپیماییم.
دبیر شورای نگهبان گفت: خداوند پدران ما را رحمت کند که این میراث (بودن در مسیر اهل بیت (ع)) را برای ما گذاشتند، امیدواریم که قدر این نعمت را بدانیم و راه را به درستی بپیماییم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ