نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری باوزیر امور خارجه آمریکا بدون اشاره به اینکه دو طرف دارنده بمب هسته ای هستند، گفت: در دیدار خود توافق کردیم که ایران نباید به سلاح هسته ای دست یابد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگزاری انتخابات یکی از پرحاشیه‌ترین فدراسیون‌ها در دو سال اخیر که وزارت ورزش و جوانان را هم با چالش مواجه کرده، یکی از دغدغه‌های سرپرست جدید برای عبور بی‌دردسر از آن است.
دژان کولوسفسکی قول داده است که هر کاری می‌تواند انجام دهد تا هری کین را متقاعد کند در تاتنهام بماند.
اسپورت امروز نوشت که منچسترسیتی برای فروش ژوائو کانسلو به بارسا رقم بالایی درخواست کرده و حتی انتقال قرضی او نیز با دشواری همراه خواهد بود.
رودسر - وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در حل مشکلات بخش کشاورزی گفت: مانع زدایی در مسیر تولیدات کشاورزی بویژه تولیدات صادرات محور در دستور کار است.
وزیر خارجه آمریکا، حملات وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری را مانع دستیابی به توافق عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی دانست.
ما می‌دانیم که نیاز به کاهش وزن داریم، اما برای دستیابی به این هدف باید تغییری اساسی در رژیم غذایی خود ایجاد کنیم که برای مان دلهره آور است. دانستن نتیجه مطالعه‌ای تازه که نشان می‌دهد تغییرات کوچک، اما مداوم در مصرف غذا می‌تواند تاثیر قدرتمندی بر وزن شما داشته باشد و برای تان دلگرم کننده خواهد بود.
اصفهان- شماری از تشکل‌های مردم نهاد محیط‌زیستی در نامه‌ای به استاندار اصفهان خواهان تداوم جریان زاینده‌رود و ممانعت از قطع دوباره آب در بزرگترین رودخانه دائمی فلات مرکزی ایران شدند.
رسانه اسپانیایی از مانع بزرگ برای بازگشت مسی به بارسلونا خبر داد.
دروازه‌بانان ملی‌پوش دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک رقابتی نزدیک و هیجان‌انگیز برای دستیابی به دستکش طلای این فصل دارند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص کشف حجاب گفت: در این زمینه قانون محور برنامه‌های ما خواهد بود و نمی‌توانیم به کسانی که کشف حجاب کرده‌اند، اجازه حضور در برنامه‌های هنری را بدهیم.
استاد علوم سیاسی دانشگاه آلاباما می‌گوید اجرای توافق تهران-ریاض مانعی برای سیاست‌های منطقه‌ای واشنگتن و اروپا خواهد بود، اما آنها ابزارهای جدیدی برای دست‌یابی به اهدافشان طراحی خواهند کرد.
ملوان با بدشانسی از دستیابی به یک برد شیرین خانگی محروم ماند.
با بسته شدن تارگت-۲ سازوکار ECM (مکانیسم هماهنگی اجرایی) که اوفک آن را پیشنهاد کرد و اکنون تصویب و راه‌اندازی نیز شده است چند اقدام اساسی علیه ایران انجام خواهد داد که عبارت است از رصد دقیق فعالیت‌های تحریم‌گریز ایران و اینکه چه شرکت‌ها و نهاد‌هایی ممکن است تحریم‌های ایران را دور بزنند.
بازیکن مازاد پرسپولیس حاضر به پرداخت مبلغ رضایت نامه نشد تا همچنان در لیست این تیم باقی بماند.
سند اثرات مخرب تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر کمک‌رسانی بشردوستانه به مردم حادثه‌دیده، نیازمندان و بیماران به پیشنهاد هلال‌احمر ایران در بیروت تشریح شد.
وزیر کار دولت پیشبرد امور لبنان به مانع تراشی هایی اشاره کرد که در مسیر بازگشت آوارگان سوری به کشورشان می شود.
فولاد بهترین موقعیتش را توسط ساسان انصاری به دست آورد اما گلر و مدافع هوادار مانع ورود توپ به زمین شدند.
سه شرکت بیمه ژاپنی، به دلیل جنگ در اوکراین، پوشش بیمه خسارت در آب‌های روسیه را برای کشتی‌ها متوقف خواهند کرد.
براساس گزارش‌هایی که در عمر ۳۰ ماهه مجلس یازدهم منتشر شده، این مجلس محل تولد طرح‌های عجیب زیادی است. به جز دو قانون «اقدام راهبری دولت برای رفع تحریم‌ها» که اصلی‌ترین گلایه دولت حسن روحانی در روز‌های پایانی کارش و مبنی بر این ادعا بود که این قانون مانع دستیابی به توافقی برای احیای برجام شد و طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» که عملا از دستورکار مجلس خارج و حالا در شورای عالی فضای مجازی پیگیری می‌شود، باز هم طرح‌هایی هستند که هم ملت و هم برخی وکلای ملت، از فلسفه و ضرورت طرح و تدوین آن ابراز تعجب می‌کنند.
صرفنظر از آن که راه حل مصالحه به چه شکلی باشد نباید از هیچ تلاشی برای دستیابی به آن با توجه به مخاطرات موجود دریغ کرد. واشنگتن و تهران با برداشتن یکی از موانع اصلی احیای برجام درگیری نظامی در حال جوشش در خاورمیانه را خنثی خواهند کرد.
کودکان مهاجر افغان در ابعاد مختلف برای دستیابی به حقوق ابتدایی خود در ایران دچار مشکل هستند؛ برای تحصیل با موانع و مشکلات فراوانی دست‌به‌گریبان‌اند و بعضا شاهدیم بسیاری از سال‌ها مانند امسال، تعداد زیادی از کودکان افغانستانی موفق به ثبت‌نام در مدارس نمی‌شوند؛ اکثریت آنان به دلیل فقر خانواده، در دسترسی به نیاز‌های اولیه خود دچار کمبود‌هایی هستند و به دلیل همین مسئله، ناگزیر می‌شوند از سنین کودکی به کارکردن روی بیاورند؛ بسیاری از آن‌ها به دلیل عدم برخورداری از بیمه‌های درمانی و هزینه بالای خدمات پزشکی، با محرومیت‌هایی در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی مواجه‌اند.
«عدم آمادگی بایدن جهت بسیج سرمایه سیاسی خود در پسِ یک توافق اتمی با ایران، چالش های تهران و واشینگتن در اقناع نخبگان سیاسی و افکار عمومی داخلی خود در مورد حصول یک توافق جدید اتمی، کنشگری منفی کنگره آمریکا در مسیر دستیابی به یک توافق اتمی با ایران، و در نهایت، چالش جزیره ای بودنِ دستیابی به یک توافق اتمی میان ایران و آمریکا در چهارچوب مشکلاتِ گسترده تر این دو کشور، از جمله مهمترین موانع و سدهایی هستند که احیای برجام را با مشکلاتی جدی رو به رو کرده اند.»
علیرغم اینکه ایران بارها گفته است برنامه ای برای ساخت سلاح اتمی ندارد، سخنگوی کاخ سفید مدعی شد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا می خواهد مانع دستیابی ایران به سلاح هسته ای شود.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، روابط ترکیه و روسیه را مانعی جدی در مسیر دستیابی آنکارا به جنگنده های آمریکایی ارزیابی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ