براساس گزارش‌هایی که در عمر ۳۰ ماهه مجلس یازدهم منتشر شده، این مجلس محل تولد طرح‌های عجیب زیادی است. به جز دو قانون «اقدام راهبری دولت برای رفع تحریم‌ها» که اصلی‌ترین گلایه دولت حسن روحانی در روز‌های پایانی کارش و مبنی بر این ادعا بود که این قانون مانع دستیابی به توافقی برای احیای برجام شد و طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» که عملا از دستورکار مجلس خارج و حالا در شورای عالی فضای مجازی پیگیری می‌شود، باز هم طرح‌هایی هستند که هم ملت و هم برخی وکلای ملت، از فلسفه و ضرورت طرح و تدوین آن ابراز تعجب می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال قزاقستان با خستگی فراوان به ارومیه رسید.
دیدار چلسی و لیورپول در نیمه اول شاهد دو گل مردود به دلیل آفساید بود. گلهایی که توسط صلاح و بن چیلول به ثمر رسید ولی مردود شد.
بایدن ادعا کرد که پارک ملی گرند کنیون آمریکا جز نُهمین عجایب جهان است.
پس از آنکه عبدالملکی از وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی خداحافظی کرد، سمتی دیگر از سوی دولت برایش تدارک دیده شد. او در عین ناباوری به مناطق آزاد رفت. این ناباوری به حدی بود که داوری، مشاور پیشین احمدی‌نژاد در توییتی اعلام کرد: «به عجایب دولت رئیسی این را هم اضافه کنید که کسی را بعنوان متولی مناطق آزاد منصوب کرده اند که از اساس با توسعه مناطق آزاد مخالف است و توسعه این مناطق را برخلاف اقتصاد مقاومتی می‌داند.»
فراشباشی، نسقچی یا شکنجه‌گر دربار قاجار بود. به همین‌خاطر وقتی به زیرزمین این عمارت سرک می‌کشیم با شگفتی‌های بی‌شماری روبه‌رو می‌شویم. در طبقه زیرین این عمارت یکی از عجایب تهران وجود دارد. اینجا نَسَقخانه بوده است. هنوز بخشی از اسباب نَسَق و شکنجه مانند درفش در میان اتاق‌های گچبری شده با در‌های چوبی معرق‌کاری و کاشی‌های نقاشی شده خوش‌رنگ و لعاب با نقوش سرباز قاجاری و... به چشم می‌خورد. برسردر یکی از اتاق‌ها ابزار‌های به صلابه کشیدن و تنبیه هنوز باقی است.
یکی از عجایب دنیای فوتبال هری کین است که هر فصل آمار قابل توجهی از گلزنی را ثبت می‌کند اما در آستانه 30 سالگی رنگ هیچ قهرمانی‌ای را ندیده است.
از نحوه ی گزینش سرمربی در استقلال سیمای فصل آینده ی این تیم از هم اکنون پیداست. درهم ریختگی و بی‌نظمی عجیبی که بدون شک به زمین هم منتقل خواهد شد.
نصیری گفت: این از عجایب است که می‌گویند ظریف برجام را نخوانده و متخصص نیست و آقای باقری با تحصیلات غیرمرتبط برجام را خوانده است. ما باید به قلدری آمریکا تن دهیم وگرنه بیچاره می‌شویم؛ ولو اینکه با این سیاست خارجی مردم را بیچاره کرده اند. هر چه دیرتر جام زهر را بنوشیم مردم بیشتر خسارت می‌بینند. فرزند دبیر شورای امنیت صادر کننده نفت است این سیاست خارجی برای آقازاده‌ها سرشار از نعمت بوده است. وقتی سیاست ایدئولوژیک می‌شود و از مدار عقلانیت خارج می‌شود وضع می‌شود آنچه که امروز می‌بینیم.
بازیکنان تیم آرمان گهر سیرجان در پی مشکلات ایجاد شده در امر مالکیت این باشگاه تمرین تیم را به تعطیلی کشاندند.
مرسدس بنز از طرح ژاکت پف دار رونمایی کرد! این خودروی تک ساخت،”پروجکت موندو جی” نام دارد. شعار این پروژه “هنر نبوغ” است. با این تغییرات پهنای خودرو به 3.4 متر و ارتفاع آن به 2.5 متر رسیده است. عناصر عجیبی مثل زیپ بزرگ روی سقف به چشم می‌خورد! منبع: خبرآنلاین
تصاویری از غواصی زیردریایی به عمق ۲۰ هزار فوتی در گودال کِرمادِک در جنوب اقیانوس آرام منجر به کشف عجایبی از اعماق شده است که شاید برای علم تازگی داشته باشند.
دیدار دو تیم استودیانتس و سارمینتو در لیگ آرژانتین به دلیل یک خطای بسیار شدید خبرساز شده است. خطایی که باعث شکستن سه دندان یک بازیکن استودیانتس شد.
حواشی بازی در ارومیه ظاهرا یکی دوتا نیست؛ دیگر اقدام عجیب در بازی نود و پیکان حضور کودک روی نیمکت بود!
وقتی به رختکن می رویم انگار داخل یخچال شدیم، به سرویس بهداشتی که می رویم منجمد می شویم! چندبار بگوییم؟
سردار رمضان شریف گفت: اینکه رییس جمهور آلمان با بازیکن پرخاشگر، ملاقات و به کمک او می‌خواهد ایران را آزاد کند و رئیس جمهور فرانسه هم با زنی بدون استحکام خانواده ملاقات می‌کند و می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است.
جنگل درینگ یا جنگل جیغ در جنوب Pluckley واقع شده که به‌عنوان بدنام‌ترین روستای تسخیر شده در بریتانیا شناخته شده و یکی از عجایب خوفناک طبیعی در دنیا به شمار می‌رود. جنگل جیغ نامی است که، پس از شنیدن صدا‌هایی ترسناک و جیغ‌های انسان که شب‌ها از جنگل می‌آید، بر آن گذاشته شد.
بر اساس برنامه ریزی‌های سازمان لیگ فوتسال، صنعت فجر شیراز، در تمام دیدارهای نیم فصل سوم سوپرلیگ زنان، مهمان خواهد بود!
اختاپوس دامبو نام خود را از یکی از شخصیت‌های انیمیشن شرکت دیزنی گرفته است. پانزده گونه در این سرده شناسایی شده اند. اختاپوس دامبو به طور معمول از سخت پوستان، دو کفه ای‌ها و کرم‌ها تغذیه می‌کند. میانگین طول عمر گونه‌های مختلف اختاپوس دامبو سه تا پنج سال است.
عجایب فوتبال تمامی ندارد؛ اولین هت‌تریک جام جهانی قطر به نام گونزالو راموس جانشین کریستیانو رونالدو در بازی برابر سوییس به ثبت رسید. در حالی این اتفاق افتاده که فوق ستاره پرتغالی تا کنون موفق به گلزنی در دور حذفی جام جهانی نشده!
روز گذشته «عمو حاجی» مرد تنومند و کهن سالی که بیش از نیم قرن از رعایت کردن بهداشت و استحمام گریزان بود، در ۹۴سالگی در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس درگذشت.
براساس آمار استخراج‌شده از گزارش عملکرد سندیکای مکمل‌های رژیم‌غذایی ایران در سال ۱۴۰۰ به‌صورت کلی بهای تمام‌شده تولید (قیمت کارخانه یا تولیدکننده) مکمل‏ها بیش از ۷ هزارمیلیاردتومان بوده که با احتساب سود سیستم توزیع و داروخانه‌ها که در صنعت دارو و آرایشی بهداشتی بین ۴۰ تا ۴۵ درصد برآورد می‌شود (طبق گزارش شرکت‌های دارویی) گردش مالی یا مجموع قیمت مصرف‌کننده ‏این صنعت در حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان خواهد بود.
در سه بخش قبلی برخی از اتفاقات عجیب تاریخ جام جهانی را بررسی کردیم، حال در این راه به قسمت پایانی آن رسیده ایم.
طی چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به اعتقاد من مشکلات موجود نه فقط با این دولت بلکه با هیچ دولت دیگری رفع نخواهد شد. توجه داشته باشید امروز همه مدعیان در دولت جمع شده‌اند و می‌گفتند کارهایی انجام می‌دهند امروز در دولت و در مدیریت هستند اما کاری نمی‌توانند انجام دهند، حال باید گفت شرایط را فقط خراب‌تر نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ