دژان کولوسفسکی قول داده است که هر کاری می‌تواند انجام دهد تا هری کین را متقاعد کند در تاتنهام بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگزاری انتخابات یکی از پرحاشیه‌ترین فدراسیون‌ها در دو سال اخیر که وزارت ورزش و جوانان را هم با چالش مواجه کرده، یکی از دغدغه‌های سرپرست جدید برای عبور بی‌دردسر از آن است.
رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با تولید باید در مسئله تولید مباشرت کنند، با بخشنامه و دستور مشکلات حل نمی‌شود.
در دیدار دوستانه لیورپول و لسترسیتی، دروازه‌بان لستر با حرکتی خارق‌العاده مانع از این شد که دومینیک سوبوسلای، خرید بزرگ لیورپولی‌ها، اولین گلش برای این تیم را به ثمر برساند.
مرد اسپانیایی با تمرینات سخت بدنسازی می‌خواهد تیمی قدرتمند را برای فصل جدید بسازد.
شیخ احمد قبلان از شخصیت‌های برجسته دینی لبنان، آمریکا را عامل کارشکنی در امور این کشور دانست و گفت که واشنگتن مانع اصلی در مسیر انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان است.
سمیعی از مشکل بزرگ استقلال برای ثبت قرارداد‌های جدید گفت.
وزارت بازرگانی چین در بیانیه ای اعلام کرد از هلند خواسته تا مانع همکاری دوجانبه در صنعت نیمه رسانا نشود و از کنترل صادرات سوء استفاده نکند.
استرالیا به دنبال جلوگیری از ساخت سفارت جدید روسیه در نزدیکی پارلمان این کشور به دلایل امنیتی است.
ممکن است در صورت محکومیت کیفری ترامپ محدودیت‌هایی برای سفر‌های انتخاباتی او به وجود بیاید و برخی ایالت‌ها هم مانع رای دادن به فرد محکوم کیفری بشوند که این امر قطعا چالش‌های حقوقی را در جریان انتخابات به وجود خواهد آورد.
قانون جدید نقل و انتقالاتی نمی تواند مانع از ادامه حضور محمد محبی و مهدی قایدی در تیم استقلال شود و این به طور حتم خبر خوشی برای آبی ها است.
نیلسون جونیور با گل به موقع خود مانع از تحمل فشار بیشتر برای سپاهانی‌ها شد.
آزمون توانست با همان پاس گل تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد و مانع از شکست لورکوزن در بازی رفت شود. نکته جالب اینکه دمیربای بعد از گل لورکوزن تشکر جداگانه‌ای از آزمون بابت پاس گل انجام داد.
رفع این مانع تازه تولید شده باید اقدام ابتدایی وزارت اقتصاد باشد. هم مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار که متولی درگاه ملی مجوزهای کشور است و هم سازمان امور مالیاتی که متولی صدور گواهی ماده ۱۸۶ قانون مالیاتی که زیرمجموعه وزارت اقتصاد می‌باشند.
دولت انگلیس اعلام کرد که به زودی کمیته قانونگذاری مستقل فوتبال انگلیس را راه‌اندازی خواهد کرد تا مانع از حضور باشگاه‌های لیگ برتری در سوپرلیگ شود.
استقلال در هفته های اخیر در فاز تهاجمی به یک تیم خوب تبدیل شده است و 13 گل در 5 بازی موجب ثبت معدل گل 2.6 در هر بازی از سوی آبی ها شده است.
فدراسیون جهانی اتومبیلرانی از وضع قوانین جدید در این رشته‌ خبر داد که با واکنش شدید رانندگان رو به رو شده‌ است.
پمپئو در کتاب جدید خود اشرف غنی را یک "شیاد به تمام معنی" خواند که به شخصه بر تمایلش بر ماندن در راس قدرت متمرکز بود و مانعی جدی بر سر راه مذاکرات صلح به شمار می‌رفت.
سه شرکت بیمه ژاپنی، به دلیل جنگ در اوکراین، پوشش بیمه خسارت در آب‌های روسیه را برای کشتی‌ها متوقف خواهند کرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که آمریکا و انگلیس بر تداوم تجاوز و محاصره یمن تلاش می کنند و مانع از پیشبرد هر اقدامی برای تحقق صلح در این کشور می شوند.
اسطوره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد ادعا کرد که قصد داشته به این تیم برای خروج از بحران کمک کند، اما مدیراجرایی پیشین باشگاه مانع او شده است.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: واقعا، هیچ مسئله‌ای در پاسخ ایران [به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا برای توافق در مذاکرات وین] وجود ندارد که مانعی جدی سر راه توافق باشد.
موانع زیاد بر سر راه توسعه 5G، بالا بودن قیمت اینترنت همراه و همچنین فیلترینگ گسترده از عواملی است که می‌تواند ضریب نفوذ این خدمات ماهواره‌ای در کشورهای هدف ایالات متحده را تقویت کند.
سفارت روسیه در واشنگتن طی بیانیه ای اعلام کرد که موضع گیری واشنگتن مبنی بر اینکه تحریم‌ها مسکو را از انجام بازرسی‌های مربوط به پیمان استارت جدید در آمریکا باز نمی‌دارد، گمراه‌کننده است.
سیستم‌هایی ابداع شده که در قالب آنها از پهپادهای «خوب» برای از کار انداختن پهپادهای «دشمن» استفاده می‌شود و یکی از جدیدترین آنها مانع سقوط پهپادهای خنثی شده نیز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ