دروازه‌بانان ملی‌پوش دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک رقابتی نزدیک و هیجان‌انگیز برای دستیابی به دستکش طلای این فصل دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به اطلاع‌رسانی شرکت تپسی در کدال بورس، هیات تجدید نظر در رای قطعی خود، رویه ضدرقابتی اسنپ را تائید کرد.
رشید مظاهری می‌گوید در فوتبالش چالش داشته اما دچار افت نشده است.
جدال بدون دغدغه امیرعلی اکبری فایتر کشورمان با نماینده کشور کانادا ۲۴ تیرماه سال جاری در بانکوک برگزار خواهد شد.
مشهد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نقطه قوت اصناف، تلاش برای ایجاد رقابت است. همیشه اصناف مشهد از حیث قیمت کمترین در ایران بوده است، از این رو بازار مشهد همیشه رقابتی بوده است.
رئیس باشگاه الاتحاد جده معتقد است که لیگ عربستان به دلیل سطح بالای خود و رقابت هیجان‌انگیز بین باشگاه‌ها برای جذب ستاره‌ها بسیار جذاب شده است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آنچه از فضای موجود استشمام می‌شود آن است که این نوبت انتخاباتی رقابتی در پیش است؛ البته سال ۹۸ نیز رقابت بود و اصلاح‌طلبان آمدند اما رأی نداشتند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: فضای موجود نشان می‌دهد انتخاباتی رقابتی در پیش است و جمع‌بندی‌ها نشان می‌دهد امسال آرایش انتخاباتی تغییر خواهد کرد.
در زمینه قیمت‌گذاری سیاست وزارت صمت، رقابتی شدن قیمت خودروسازان است، به گونه‌ای که آسیب‌های پیشین قیمت‌گذاری رفع شود و رابطه‌ای برنده - برنده بین خودروساز و مصرف‌کننده خودرو برقرار شود.
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: دستگاه مجری انتخابات باید بی‌طرف باشد و انتخابات را به درستی برگزار می‌کند تا مردم انگیزه بیشتری برای مشارکت در انتخابات داشته باشند.
جفرسون باهیا می گوید مسئولیت از دست رفتن پنالتی را بر عهده می گیرد.
قائم مقام سابق وزارت صمت گفت: شورای رقابت می‌تواند طبق معیارهای مد‌نظر خود برای ایجاد یک بازار رقابتی بر معاملات خودرو در بورس نظارت داشته باشد و حتی در صورت لزوم مصوباتی هم اعمال کند تا اگر ایرادی در روند بازار وجود دارد، برطرف شود.
پرشورهای تبریزی برای گرفتن انتقام شکست در اولین بازی فصل به مصاف شاگردان قلعه‌نویی رفته‌اند.
سرمربی استقلال می گوید با وجود جنگندگی که نشان دادیم بازی خیلی کیفیت نداشت.
مسابقه دسته فوق سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ساعت ۱ بامداد آغاز می‌شود.
مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت با بیان اینکه هدف غائی ما در صنعت خودروسازی، رقابت پذیر کردن این صنعت است، گفت: فضای رقابتی باعث می‌شود که هم روابط تنظیم شود و هم دخالت دولت به حداقل برسد.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال و تیم ملی انگلیس، می‌گوید رقابت سختی بین سه گلر انگلیس وجود دارد ولی به جز موفقیت تیم در این تورنمنت چیز دیگری برای انگلیسی‌ها مهم نیست.
پیرس مورگان می‌گوید در مصاحبه جنجالی‌اش با کریستیانو رونالدو که امشب و فردا به صورت کامل پخش می‌شود بخشی هیجان‌انگیز وجود دارد که کریستیانو در آن درباره رقابتش با لیونل مسی صحبت می‌کند.
با استمرار فیلترینگ برخی از پیام رسان های خارجی در کشور، تاکید مسئولان بر استفاده کاربران از پلتفرم های داخلی بسیار زیاد شده است‌.
پس از دو روز رقابت هیجان‌انگیز در مسابقات رالی اژه ترکیه، تنها تیم ایرانی حاضر در این رالی در کلاس R1 برنده شد و روی سکو ایستاد.
گرایی در این مبارزه نزدیک و سخت با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید و توانست راهی یک هشتم شود.
با نمایشی که زکی‌پور در سیرجان ارائه کرد بعید به نظر می‌رسد که مورایس تصمیمی برای تغییر او داشته باشد.
محمود خسروی وفا به عنوان رییس کمیته ملی المپیک انتخاب شد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید از افتخارات امیر قلعه نویی آگاه است و به او احترام می‌‎گذارد.
مس کرمان در بازگشت به لیگ برتر به اولین پیروزی خود دست یافت؛ یک برد ارزشمند خانگی با چاشنی اتفاقی ویژه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ