نهادهایی چون صندوق اعتباری هنر می‌بایست به تمامی هنرمندان از کار افتاده خدمات ارائه کنند و مرزها را از آنچه اکنون انجام می‌دهند، فراتر ببرند. برای تقریب به ذهن می‌توان به الگوی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد که در قالب فدراسیون پزشکی-ورزشی خدمات قابل توجهی به ورزشکاران در چارچوب بیمه آنها می‌دهد. چرا اهالی فرهنگ نباید یک بیمارستان تخصصی داشته باشند و هر از چندگاهی حضورشان در بیمارستان‌های مختلف و حتی پرداخت هزینه‌هایشان جنجال آفرین شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی معاون فرمانده نیروی دریایی این رژیم را که در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو دست به نافرمانی زده بود، از خدمت تعلیق کرد.
جعفر یازرلو گفت: سازمان هواپیمایی کشور به‌دلیل گرمای هوا در سطح کشور کلیه فعالیت‌های پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی را تعلیق کرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق فعالیت پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی به‌دلیل گرمای هوا،به مدت ۵ روز خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا از تعلیق برخی کمک‌های خارجی واشنگتن به دولت نیجر در پی وقوع کودتا علیه رئیس جمهور برکنار شده این کشور خبر داد.
سازمان همکاری اسلامی در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم اعلام کرد که تصمیم دارد وضعیت نماینده ویژه سوئد در این سازمان را به حالت تعلیق درآورد.
۸ دانشجوی علوم پزشکی تبریز با احکام ۱ الی ۲ ساله محرومیت از تحصیل و تبعید به شهر‌های اهواز، سمنان، کاشان، ارومیه و اردبیل رو به رو شدند. این حکم‌ها به علت شرکت این دانشجویان در تجمع ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ که در اعتراض به مسمومیت گسترده مدارس بود، صادر شده است.
سپیده رشنو دانشجوی «نقاشی» دانشگاه الزهرا نوشت: از فروردین ممنوع‌الورود شدم تا ابلاغ حکم کمیتهٔ انضباطی. بالأخره ابلاغِ شفاهی کردند:دو ترم منع از تحصیل (تعلیق) با احتساب سنوات.
صاحب امتیاز انصاف نیوز گفت: چهارشنبه‌ی گذشته طی تماسی تلفنی از دادستانی کل گفته شد که یک هفته برای اجرای حکم سه ساله‌ی «محرومیت از مسئولیت‌های مطبوعاتی» فرصت دارم و در این مدت هیچ خبری در انصاف نیوز منتشر نشود و نشد.
وزیر امور خارجه لبنان گفت که کشورش از همان ابتدا با تعلیق عضویت سوریه در اتحادیه عرب مخالف بوده است، چرا که این اتحادیه را بدون حضور سوریه ناقص می داند.
دادگاه فدرال در برزیل تعلیق تلگرام را در این کشور لغو کرد، هرچند جریمه روزانه ۲۰۰ هزار دلاری این پیام رسان در برزیل همچنان پاربرجا است.
محرومیت هواداران یوونتوس بابت توهین نژادپرستانه به روملو لوکاکو، مهاجم اینترمیلان، به حالت تعلیق درآورد.
طبق ادعای بیلد، باشگاه بایرن مونیخ سادیو مانه را تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات منع کرده است.
دانشگاه فرهنگیان، شایعات مربوط به نحوه هیأت علمی شدن مجتبی همتی فر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را تکذیب کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت:چنانچه در تاخیر پروازها و سواستفاده از بلیت‌ها اصلاحاتی صورت نگیرد در تعلیق شرکت‌های هواپیمایی متخلف مصمم هستیم.
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد مسکو با تعلیق عضویت خود در پیمان استارت نو، اقدام درستی را اتخاذ کرده است.
رئیس مرکز اطلاعات مالی جمهوری اسلامی ایران و دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی نسیت به تعلیق عضویت روسیه از نهاد FATF واکنش نشان داد.
بر اساس تصمیم گروه ویژه اقدام مالی کره شمالی و ایران همچنان در فهرست سیاه پولشویی این گروه باقی خواهند ماند و عضویت روسیه در این نهاد نیز تعلیق می‌شود.
کارگروه ویژه اقدام مالی با طرح این ادعا که اقدامات روسیه در اوکراین مغایر با اهداف این نهاد است، عضویت این کشور را به حالت تعلیق درآورد.
نهاد نظارت بر جرائم مالی جهان "اف‌ای تی اف" روز جمعه نام آفریقای جنوبی و نیجریه را به فهرست خاکستری کشور‌های تحت نظارت ویژه برای رعایت تدابیر جلوگیری از پولشویی و تامین مالی تروریسم افزود.
وزارت خارجه فرانسه با ابراز تاسف از تصمیم مسکو مبنی بر تعلیق عضویت و مشارکت در پیمان «استارت نو»، از روسیه خواست که مسئولانه رفتار کند!
اتحادیه آفریقا عضویت رژیم صهیونیستی در این اتحادیه به عنوان عضو ناظر را تعلیق کرد.
تعلیق عضویت تعدادی از زنان از کتابخانه ملی به‌دلیل آن‌چه که بدحجابی یاد شد از دیگر موارد روز‌ها و هفته‌های اخیر درباره مواجه مردم و حاکمیت با مسئله حجاب است. در پیامکی که برای این زنان ارسال شده، آمده است: «خانم ...، به شماره عضویت ...، باسلام، به‌دلیل عدم رعایت مقررات شیوه‌نامه پذیرش و عضویت در مندرج در ماده ١٠، بند ٧، کارت عضویت شما به‌مدت یک‌ماه تعلیق می‌گردد.» بند مذکور درباره پایبندی به حجاب و شئونات اسلامی است.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد، بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ