رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بنای ما در دوره جدید فعالیت صندوق نوآوری تمرکز بیشتر بر توسعه خدمت گرنت است، چرا که شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت‌ خوبی در زمینه تحقیق و توسعه برخوردارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعت ۱۷ امروز، از خدمات‌رسانی به بیش از ۶ هزار نفر خبر داد.
فراخوان شناسایی و ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان و فناور توانمند در ارائه خدمات محیط زیستی مبتنی بر هوش مصنوعی صورت گرفت.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بنای ما در دوره جدید فعالیت صندوق نوآوری تمرکز بیشتر بر توسعه خدمت گرنت است، چرا که شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت‌ خوبی در زمینه تحقیق و توسعه برخوردارند.
ارائه خدمت به مشتریان از طریق پنجره واحد خدمات دولت هوشمند توسط بانک سپه
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۴۷۰ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی ارائه شده است، گفت:همه زائران با سلامت کامل حج را انجام داده‌اند.
سمنان- مرکز مشاوره اسلامی «سماح» استان سمنان با هدف ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی با رویکرد اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۲۸۱ هزار خدمت بهداشتی، درمانی و امدادی به زائران ایرانی در مکه، مدینه و مشاعر تا امروز خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از ارائه ۲۳۰ هزار و ۳۸۵ خدمت بهداشتی، درمانی و امدادی به زائران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۴۴ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه در ۱۹ روز گذشته خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از ارائه بیش از ۹ هزار خدمت درمانی و امدادی به زئاران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ارائه خدمات امدادی در مراسم ارتحال امام (ره) خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از ارائه ۳۸۰۰ خدمت درمانی به زائران ایرانی در مدینه و در ۷ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۹۵۰۵ خدمت امدادونجات در سوانح جوی و اقلیمی، در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.
در تازه‌‎ترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت بهمن موتور جایگاه نخست در ارائه خدمات فروش به مشتریان را به دست آورده است.
نتایج ارزیابی خدمات فروش خودروسازان داخلی و وارد کنندگان، از مهمترین ارزیابی‌هایی است که انعکاس دهنده سطح کیفیت فروش این شرکت‌هاست. از همین رو در تازه‌‎ترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به نمایندگی از وزارت صمت و مبتنی بر نظرات مشتریان صورت پذیرفته است، شرکت بهمن موتور جایگاه نخست در ارائه خدمات فروش به مشتریان را بدست آورده است.
بانک شهر با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات این بانک، امکان ارائه خدمت حساب وکالتی برای خرید خودروهای وارداتی را فراهم کرده است.
معاون بهداشت، درمان و توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۵۲۰ هزار خدمت درمانی به مردم توسط هلال‌احمر طی ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۳۱۷۹ خدمت در قالب برنامه تحولی در این بنیاد ارائه شده که هر کدام دارای فاز اجرایی هستند.
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به راه اندازی چک دیجیتال در ۳ بانک تجارت، پارسیان و صادرات از امروز، تصریح کرد: شرایط دریافت چک دیجیتال هیچ تفاوتی با چک‌های کاغذی ندارد
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول در تحقق اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول در تحقق اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک در دستورکار قرار گرفت.
به منظور نظارت مستمر بر فعالیت مدیریت های مناطق و شعب استان های بانک ایران زمین و همچنین ایجاد فضایی صمیمی بین مدیریت و روسای حوزه حراست بانک با کارکنان مناطق، بازدیدهای استانی مدیریت امور حراست در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفت.
دبیرخانه ستاد اربعین معاونت علمی و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و سایر فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری را برای ارائه ایده‌های تسهیل خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دعوت می کند.
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران از ارائه ۲۶۳۰ خدمت مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ