مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مورد فعالیت‌های این صندوق و اقدامات انجام شده برای تصویب اساسنامه توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دبیرخانه بیمه و درمان سازمان بهزیستی کشور گفت مددجویان تحت پوشش بهزیستی که دارای بیمه ایرانیان و یا بیمه همگانی هستند می‌توانند برای «بیمه سایر اقشار» اقدام کنند.
بیمه معلم با حضور در آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان و برپایی غرفه، خدمات خود را به جامعه بزرگ فرهنگیان معرفی و عرضه کرد.
بیمه مرکزی ایران موظف است دستورالعمل ورود بیمه های تجاری به فرایند بیمه مسئولیت مدنی شرکت های ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی کشاورزی فناورانه را تا ۶ ماه پس از ابلاغ این قانون تدوین کند.
نهادهایی چون صندوق اعتباری هنر می‌بایست به تمامی هنرمندان از کار افتاده خدمات ارائه کنند و مرزها را از آنچه اکنون انجام می‌دهند، فراتر ببرند. برای تقریب به ذهن می‌توان به الگوی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد که در قالب فدراسیون پزشکی-ورزشی خدمات قابل توجهی به ورزشکاران در چارچوب بیمه آنها می‌دهد. چرا اهالی فرهنگ نباید یک بیمارستان تخصصی داشته باشند و هر از چندگاهی حضورشان در بیمارستان‌های مختلف و حتی پرداخت هزینه‌هایشان جنجال آفرین شود؟
کلیه خدمات بیمه‌ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال ۱۴۰۲ با امضای تفاهم‌نامه همکاری به شرکت بیمه ملت سپرده شد.
مجلس شورای اسلامی مصوب کرد سازمان بیمه سلامت نسبت به پوشش خدمات درمانی در دو صندوق بیمه سلامت همگانی و بیمه روستاییان و عشایر اقدام کند.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از تهیه و اجرایی شدن طرح بیمه‌ای میعاد در راستای سیاست خدمات اقتصادی به اعضای صندوق برای ارائه خدمات بیمه سلامت خبر داد.
رئیس دبیرخانه بیمه و درمان سازمان بهزیستی کشور از ارائه خدمات رایگان بستری برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.
بیمه معلم همراه با صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یکی از سهامداران استراتژیک، خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان را در قالب طرح های مختلف تداوم بخشیده است.
مدیرعامل صندوق بیمه‌های اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان، در ارتباط با خدمات بیمه اجتماعی به روستاییان، عشایر و کشاورزان تحت پوشش این صندوق، توضیحاتی ارائه داد.
اپلیکیشن بیمه سینا یکی از خدمات بیمه‌ای الکترونیک این شرکت است که مشتریان از طریق آن می‌توانند بدون محدودیت زمانی و با استفاده از گوشی همراه عملیات بیمه‌ای را انجام دهند.
صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خدماتی مانند پرداخت مستمری سالمندی و از کارافتادگی و بازماندگی به جامعه هدف ارایه می دهد.
هیچکدام از خدمات مرتبط با تالاسمی از پوشش بیمه خارح نشده
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی، ایجاد سامانه جامع درمان را نیازمند توسعه نسخه الکترونیک دانست.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی گفت: صندوق های بیمه ای باید به سمت استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات پیش بروند تا بتوانیم پاسخگوی بیمه شدگان باشیم.
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از ارائه خدمات درمانی نوین به بیمه شدگان سالمند این سازمان خبر داد و گفت: با ۵۰ هزار و ۶۸۵ مرکز درمانی غیر دولتی قرارداد منعقد شده است.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: خدمات توانبخشی تحت پوشش بیمه از ۹ خدمت ستاره دار به ۵۹ خدمت ستاره دار یعنی تمامی خدمات درمانی توانبخشی رسیده است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اجرایی شدن ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری یا ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان کشوری به عنوان یک هدیه بسیار مهم به بازنشستگان کشوری خواهد بود.
بیمه معلم به مناسبت روز پزشک در رشته حوادث انفرادی و همچنین بیمه نامه مسئولیت حرفه ای پزشکان تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است .
زنجیره خدمات درمانی به آحاد جامعه با خدمات پزشکان و بیمه گران تکمیل می شود و اینجاست که ارتباط و تعامل سازنده جامعه پزشکی و صنعت بیمه رخ می نماید.
افزایش میزان حقوق، بیمه تکمیلی درمان همانند شاغلین و بهبود بیمه تکمیلی درمان به ترتیب مهم ترین مطالبات بازنشستگان کشوری از دولت، دستگاه محل خدمت و صندوق بازنشستگی کشوری است.
با مصوبه دولت: بیمه ناباروری جزء خدمات بیمه پایه شد، بیمه سلامت، همه زوجین نابارور فاقد بیمه پایه را بیمه می‌کند.
بیمار قلابی و همراهانش سارقان خودرو بودند
پاکبان بی گناه ، قربانی نزاع مسلحانه گانگستری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ