بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بانک تجارت طی سال 1401 در چارچوب عمل به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» رتبه نخست را در ارائه خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمپانی شیائومی طی مراسمی از اولین گوشی دنیا با رم ۲۴ گیگابایتی به همراه پرچمدار تاشو جدیدش با نام شیائومی میکس فولد ۳ و دستبند تناسب اندام شیائومی باند ۸ پرو رونمایی کرد.
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی، آمریکا و لابی صهیونیستی را پرچم‌دار استکبار و طاغوت دانست.
کمیته پارالمپیک آسیا به پرچمداری ساره جوانمردی در بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو واکنش نشان داد.
ساره جوانمردی بعد از یک سال دوری از میادین و برخلاف صحبت‌های مطرح شده مبنی بر غیبت در بازی‌های پاراآسیایی، به عنوان ورزشکار و پرچمدار کاروان ورزش ایران حضور خواهد داشت.
ساره جوانمردی بعد از یک سال دوری از میادین و برخلاف صحبت‌های مطرح شده مبنی بر غیبت در بازی‌های پاراآسیایی، به عنوان ورزشکار و پرچمدار کاروان ورزش ایران حضور خواهد داشت.
معرفی پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که آمریکا طلایه دار گسترش فساد در جهان است و رئیس جمهور این کشور از همجنس بازی حمایت سیاسی و قانونی به عمل می‌آورد.
آپدیت نرم‌افزاری جدید گلکسی S ۲۳، S ۲۳ پلاس و S ۲۳ اولترا تحت عنوان فریم‌ور S ۹۱ xBXXU ۲ AWF ۱ منتشر شده است و با حجمی حدود ۲.۲ گیگابایت، بهبود‌های عمده‌ای را به همراه دارد.
انتظار می‌رود مدل وانیلی با قیمت ۸۹۹ یورو با پیکربندی حافظه ۸ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایتی به فروش برسد. این حدود ۳۰۰ یورو کمتر از قیمتی است که Razr ۴۰ Ultra پیش بینی می‌شود.
احتمالا موبایل پیکسل ۸ پرو، پرچمدار آتی گوگل با یک دماسنج عرضه می شود و کاربر می تواند با کمک آن دمای بدنش را بسنجد.
بانک تجارت در سال ۱۴۰۱ در چارچوب عمل به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» رتبه اول را در ارائه خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان به دست آورد.
گلکسی S ۲۳ اولترا به مقاوم‌ترین شیشه محافظ کورنینگ یعنی گوریلا گلس ویکتوس ۲ مجهز شده است.
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم.
همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، از دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با تصاویر شهدا چهار دهه اخیر و شعار «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» رونمایی شد. این دیوارنگاره با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع بزرگترین دیوارنگاره ایران محسوب می‌شود. تصاویر شهیدان صیاد شیرازی، چمران، آوینی، احمدی روشن، طهرانی‌مقدم، کاظمی آشتیانی، عجمیان و... از شهدای اتفاقات اخیر با پرچم‌داری شهید سلیمانی بر روی اولین طرح بزرگترین سازه تبلیغی ایران نقش بسته است./ منبع: خبرگزاری دانشجو
گلکسی اس ۲۳ اولترا که قوی‌ترین پرچم‌دار سامسونگ به شمار می‌رود از نظر طراحی ظاهری بسیار به گلکسی S۲۲ اولترا شباهت دارد و حتی تفاوت خاصی در طراحی این گوشی‌ها مشاهده نمی‌کنیم.
په‌په، مدافع باتجربه و ارزشمند پرتغال، بار دیگر از کریستیانو رونالدو حمایت کرد و گفت که همه باید قدردان او باشند.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تلاش داریم فناوری هایی به دنیا عرضه کنیم که هیچ کشوری به آن دست نیافته است و ایران پرچمدار این محصولات خواهد بود.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تلاش ما این است ریل‌گذاری خوبی که در هندبال زنان آغاز شده، ادامه داشته باشد.
نشست خبری تیم ملی هندبال زنان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد.
از ابتدای سال جاری تاکنون نمونه دوپینگ ۲ زن ایرانی از سوی ایران نادو مثبت اعلام شده؛ این درحالی است که ۱۵۳ نمونه دوپینگ از زنان ورزشکار در ۱۳ رشته ورزشی گرفته شده است.
موتورولا نخستین شرکت در جهان است که موبایلی با یک دوربین پشتی ۲۰۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه می کند. این دستگاه  پرچمدار «اج۳۰ اولترا» نام دارد.
شرکت سونی قصد دارد موبایل پرچمدار «اکسپریا۵IV» را به زودی رونمایی کند که سیستم عکاسی خارق العاده ای دارد.
فرمانده کل ارتش در پیامی به‌ مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور، آورده است: آزادگان سرفراز، پرچم‌دار عزت و اقتدار در دفاع مقدس بوده‌اند.
پرچم‌دار ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مدال طلا رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ