مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای «بهنام مرید شوشتری» را از ریاست هیات مدیره پتروشیمی مسجد سلیمان عزل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قم- «حجت الاسلام رئیسی» با حضور در استان قم با «آیت الله نوری همدانی» از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.
قم- حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» با آیت الله «سبحانی» از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.
قم- «حجت الاسلام رئیسی» با حضور در استان قم با «آیت الله نوری همدانی» از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.
«ابراهیم بوغالی» رئیس مجلس الجزایر دقایقی قبل در رأس هیئتی بلندپایه پارلمانی وارد تهران شد.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با اعطای لوح زرین سپاس از خادم حرم احمد بن موسی تقدیر و تجلیل کرد.
/ رئیس جمهور روز جمعه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور در منزل «اسدالله اسدی» با این دیپلمات تازه آزاد شده از زندان‌های اروپا دیدار و از صبر و ایستادگی او در دوران اسارت تجلیل کرد.
رئیس‌جمهور چین به منظور شرکت در نشست گروه بریکس به آفریقای جنوبی سفر خواهد کرد.
رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با تولید باید در مسئله تولید مباشرت کنند، با بخشنامه و دستور مشکلات حل نمی‌شود.
رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با تولید باید در مسئله تولید مباشرت کنند، با بخشنامه و دستور مشکلات حل نمی‌شود.
رییس هیئت‌مدیره زنیت در مورد شایعه جذب آزمون اظهارنظر کرد.
حسین شهریاری، رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس و عضو مدیریتی نزدیک قرمزها به حمیدرضا سجادی، برای اولین بار خواستار تخصیص بودجه دولتی به این باشگاه شد.
وزیر میراث‌فرهنگی، با صدور حکمی، شهاب طلایی شکری را به سمت مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی منصوب کرد.
نشست صمیمانه سرپرست و رئیس هیأت‌مدیره بانک آینده با جمعی از سهامداران امروز در سالن همایش‌های برج آینده برگزار شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی از تغییرات در هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس خبر داد.
رئیس هیئت‌مدیره جامعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران گفت: ۳۴۰۰ واحد بوم‌گردی دارای مجوز، در نوروز ۱۴۰۲، آماده میزبانی و استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی هستند.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران پیشنهاد کرد؛ فرآیندهای صدور چک الکترونیک و حتی گواهی عدم پرداخت آن با ارائه کد رهگیری در سامانه‌های قوه قضائیه قابل رصد باشد.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در نشست تخصصی «چک دیجیتال و کارکردهای آن در اقتصاد ایران» پیشنهاد کرد فرآیندهای صدور چک الکترونیک و حتی گواهی عدم پرداخت آن با ارائه کد رهگیری در سامانه‌های قوه قضائیه قابل رصد باشد.
​ششمین نشست شورای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک صادرات ایران و حضور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران و رؤسای روابط‌عمومی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با تاکید بر هم‌افزایی، مسأله‌شناسی و مخاطب‌شناسی برای انعکاس مطلوب اقدامات و دستاوردها در مشهد مقدس برگزار شد.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از پرداخت ٢٠٧ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در قالب وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات با نرخ‌های ترجیحی خبر داد.
نایب رئیس هیات‌مدیره بانک تجارت بر اهمیت توجه به ابعاد اثرگذاری بانکداری دیجیتال در صنعت بانکداری و اعتماد بانک‌ها به فین‌تک‌ها در این عرصه تاکید کرد.
رئیس هیأت‌مدیره شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت:باید بیش از ۵۰ درصد از بودجه شهرداری صرف حمل‌ونقل عمومی شود.
فاجعه شکست در هدفگذاری برای میزبانی تماشاچیان جام جهانی فوتبال، اوایل هفته قبل آشکار شد وقتی جمشید حمزه‌زاده؛ رییس هیات‌مدیره جامعه هتلداران حرفه‌ای کشور گفت که «با وجود تمهیدات برای اسکان و پذیرایی از ۲۰ هزار تماشاچی جام‌جهانی قطر، تاکنون (تا روز ۲۶ مهر ۱۴۰۱ و ۳۳ روز پیش از آغاز جام جهانی قطر) حتی یک رزرو نیز از سوی تماشاگران جام‌جهانی قطر در ایران انجام نشده است.»
نایب رئیس هیئت‌مدیره انجمن قطعه‌سازان گفت: عرضه خودرو در بورس کالا، راهی است تا خودرو از کالای سرمایه‌ای به کالای مصرفی تبدیل شود.
​همزمان با راهپیمایی اربعین حسینی، با حضور رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور و رییس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران، باجه ارزی ویژه این بانک برای ارائه خدمات ارزی به زوار سیدالشهدا(ع) افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ