نایب رئیس هیات‌مدیره بانک تجارت بر اهمیت توجه به ابعاد اثرگذاری بانکداری دیجیتال در صنعت بانکداری و اعتماد بانک‌ها به فین‌تک‌ها در این عرصه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن بازدید از دستاوردها و محصولات دیجیتال توسعه داده شده توسط گروه همراه اول، در جریان مأموریت پلتفرم‌های هوشمندسازی این اپراتور قرار گرفت.
بیست و چهارمین جلسه شورای مدیران بانک ایران زمین با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران و روسای ادارات این بانک در سالن جسات ساختمان میرداماد برگزار شد.
بانکداری دیجیتالی، به دیجیتالی شدن صفر تا صد فعالیت‌های بانکی و حذف فیزیکی آن‌ها نیز اشاره دارد، بنابراین"بانک ایران زمین" با تلاش مستمر و استفاده از تجارب متخصصان توانسته با ارائه خدمات ویژه و خاص در حوزه بانکداری دیجیتال، دنیای جدیدی از سرویس‌های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهد.
ژان نوئل بارو وزیر دیجیتال فرانسه وارد تنش میان اتحادیه اروپا و توئیتر شده و در همین راستا تهدید کرده دسترسی به شبکه اجتماعی را مسدود می کند.
این انسان‌های دیجیتالی با کیفیت بالا در قالب‌های نیم‌تنه و تمام بدن، تنها ظرف ۲۴ ساعت با هزینه ۱۰۰۰ یوآن (۱۴۵ دلار آمریکا) قابل آماده‌سازی هستند و در واقع این شرکت چینی سرویس «دیپ فیک به عنوان یک خدمت» (DFaaS) را راه‌اندازی کرده است.
با توجه به اینکه این اسکلت بیش از ۳۰ هزار سال عمر دارد، باستان‌شناسان امیدوارند از این مسیر، به درک بهتری از تکامل انسان برسند؛ از جمله اینکه، با وجود آنکه فک انسان در آن زمان قوی‌تر از انسان امروز بوده، اما چهره انسان‌های امروزی با انسان‌های ۳۰ هزار سال پیش فرقی نداشته است و به گفتۀ مورائس «اگر مرد آن دوران می‌توانست امروز در خیابان راه برود، مردم هیچ تفاوتی میان او و دیگران نمی‌دیدند».
سیاست در عصر دیجیتال با سرعت فوق‌العاده‌ای حرکت می‌کند. ممکن است یک هفته، مدت‌زمان طولانی در سیاست باشد، اما روایت‌ها می‌توانند یک‌شبه تغییر کنند؛ برای بهتر یا بدتر شدن. حمزه یوسف به اندازه کافی عمر خود را در سیاست گذرانده است که بهتر از سایرین بداند. زمانی که او رهبر حزب ملی شد احساس می‌کرد «خوش‌شانس‌ترین مرد جهان است» و هنوز احساس می‌کند که شانس کافی برای پیشبرد اهدافش را دارد. اما او هیچ توهمی ندارد که ممکن است «روز‌های سخت» بیشتری در پیش داشته باشد.
مدافعان تعیین حداقل سن بلوغ دیجیتالی در اتحادیه اروپا معتقدند، این محدودیت موجب می‌شود که در صورت بروز تخلف یا تخطی، والدین پس از مطلع شدن بتوانند از طریق گفتگو با کودکان، خطرهای عدم فعالیت بدون محدودیت در فضای مجازی را به آنها گوشزد کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در توضیح نامه دفتر ریاست جمهوری مبنی بر بررسی عادی شدن اینترنت در کارگروه اقتصاد دیجیتال، گفت: این نامه در حال بررسی است.
همان‌طور که جهان به طور فزاینده‌ای به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود، حوزه بازاریابی نیز در حال تحول است. با ظهور فناوری‌های جدید، کسب وکار‌ها اکنون می‌توانند داده‌های بیشتری را نسبت به قبل جمع آوری کنند و از این داده‌ها می‌توان برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی بسیار شخصی‌سازی شده استفاده کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی ایران باید در مسیر توسعه پایدار و متوازن بر استفاده از قابلیت‌های فناوری‌های دیجیتال توجه و تأکید داشته باشد.
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: واقعیت این است که ما با یک نبرد دیجیتال مواجه هستیم، این‌گونه نیست که جلوی کشتی‌های ما را بگیرند بلکه در یک نبرد دیجیتال از طریق شناسایی تراکنش‌ها صرفاً سوار بر اطلاعات ردوبدل شدن دیتا‌ها هستند، حتی در عرصه داخلی نیز با چالش مواجه هستیم، در مسائل ارزی کشور شبکه‌های جدید سفته‌بازان هجوم می‌آورند و برای مقابله با این تهدید‌های دیجیتال و آفندی که در حوزه دیجیتال وجود دارد باید یک پدافند داشته باشیم.
از بین رفتن سیستم ارزیابی دیجیتالی بازیکنان (GPS) در تیم ملی و عدم استفاده از آنها در زمان دراگان اسکوچیچ موضوعی است که فدراسیون فوتبال و کادر فنی سابق تیم ملی نسبت به آن سکوت کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
از بین رفتن سیستم ارزیابی دیجیتالی بازیکنان (GPS) در تیم ملی و عدم استفاده از آنها در زمان دراگان اسکوچیچ موضوعی است که فدراسیون فوتبال و کادر فنی سابق تیم ملی نسبت به آن سکوت کرده است.
دهه هشتادی‌ها بومی‌های دیجیتالی هستند که شاید شناختی از قواعد پیچیده جهان سیاست نداشته باشند، اما رادیکال‌ترین حوزه سیاست، یعنی اعتراضات خیابانی را برگزیده‌اند
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم توسعه کسب و کار‌های دیجیتال را یکی از راهبرد‌های اساسی خود می‌داند، گفت: با تصویب هیات وزیران «کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال» در سطح دولت تشکیل شده که تمامی اختیارات رییس جمهور و هیات وزیران را برای برداشتن موانع سر راه کسب و کار‌های دیجیتال دارد.
هکر‌ها می‌توانند ارز دیجیتالی کودکان را به وجوه پولی در حساب‌های بانکی خود تبدیل کنند. با پول واقعی گروه‌های جنایت سازمان یافته در هک این بازی‌ها نقش دارند.
شهردار منطقه ۱۴ از راه‌اندازی بزرگترین موکب دیجیتالی کشور با اجرای پویش محرم هوشمند در دارالمومنین تهران خبر داد.
یک کارشناس بانکی گفت: اکوسیستم بانکداری دیجیتال باید به گونه‌ای ایجاد شود که در آن بازیگران مختلف به یک شبکه متصل شده و نیاز‌های مشتریان را به بهترین نحو برطرف کنند، به همین منظور بانک ایران زمین با تمرکز بر استراتژی تبدیل شدن به یک بانک دیجیتال در کشور خدمات نوینی را به مشتریان ارائه می‌دهد.
این روزها که دنیا تحت تأثیر «تحول دیجیتال»، به سمت مدرنیزه شدن ساختار نظام توزیع رفته است، گروه «شهر لوازم خانگی» ورود هایپرمارکت‌های تخصصی به سیستم توزیع کشور را در دستور کار قرار داده‌اند.
وزیر ورزش احتمال ورود خود به انتخابات کمیته ملی المپیک و ثبت نام در روز آخر را رد کرد.
فرمانداری ایالت کالیفرنیا صبح امروز به دلیل شیوع آبله میمون در این ایالت، وضعیت اضطراری در آنجا اعلام کرد.
رگبار و رعد و برق در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ