سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با اعطای لوح زرین سپاس از خادم حرم احمد بن موسی تقدیر و تجلیل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم بزرگداشت هفته بهزیستی و تجلیل از خانواده‌های فرزند پذیر، با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
معاون حقوقی رئیس جمهور، تعداد متهمان پرونده مفقود شدن فرش‌های مجموعه سعدآباد را ۹ نفر دانست و با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این باره، گفت: یکی از اعضای ارشد دولت قبل و فرزند وی از متهمان اصلی مفقود شدن فرش‌های سعدآباد هستند.
صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهورصبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، گفت: رئیس‌جمهور دستور داد بانوان، به ویژه آن‌ها که فرزند خردسال دارند مشمول تخفیف ویژه برای شناور شدن ساعت کاری‌شان شوند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، گفت: رئیس‌جمهور دستور داد بانوان، به ویژه آنها که فرزند خردسال دارند مشمول تخفیف ویژه برای شناور شدن ساعت کاری‌شان شوند.
طولابی از محافظان سید محمد خاتمی؛ رییس جمهور دولت اصلاحات بود و سال ۷۷ نامه‌ای ناشناس به او ارسال کرده و در آن صریحا خاتمی را خطری برای مملکت خطاب کرده است. طولابی در گفتگویی اعلام کرده است: اگر اراده می‌کردم می‌توانستم خاتمی را از طریق مسمومیت، انفجار و اسلحه کمری ترور کنم اما زیباترین نوع ترور برایم این بود که خاتمی را بغل و با خودم منفجر کنم.
فرهاد طهماسبی گفت: در دولت سیزدهم، تیم اقتصادی از همان ابتدا ضعیف چیده شد و متاسفانه مجموعه ناکارآمدی در راس کار قرار گرفتند و از طرفی، رییس جمهور هم به جای ترمیم و اصلاح این تیم، حمایت بیش از اندازه از آن‌ها دارد و پشت‌شان قرار گرفت و با این کار، آقای رئیسی از ضعف حمایت می‌کند.
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز جلوه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی، حضور، حماسه، فریاد و حضور مردمی در هر کوی و برزن در صدها شهر و هزاران روستا است.
رئیس جمهور آمریکا دومین سخنرانی «وضعیت کشور» خود را ایراد کرد؛ نطقی که مثل همه سخنرانی‌های آقای رئیس جمهور خالی از نکته و گاف نبود!
پناهیان گفت: در همین دولت موجود، مطالبات رهبری زمین گذاشته شده است. رئیس جمهور هم می‌خواهد، اما وزرا و بدنه نمی‌توانند، باید با فریاد ما تکان بخورند.
فرهاد نیلی در برنامه شیوه گفت: نزدیک به ۱۸۰ کشور در دنیا داریم که مسائلی مانند ما روی میزشان هست. ۱۸۰ تجربه داریم. غیر از کشور‌هایی که انتهای جدول هستند دیگران یک تجربه همگرا شده در استفاده از دانش دارند. ما در اکثر مسائل مانند تورم و رشد اقتصادی انتهای جدول هستیم. چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ جوانانی می‌آوریم که سرخوش هستند و خیلی خوشحال‌اند که رییس جمهور به حرفشان گوش می‌دهد. کشور را گروگان این چیز‌ها نگیرید.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان گفت: مادر شهید مدافع امنیت به من گفت محکم بایستید و به مردم خدمت کنید، من یک فرزندم شهید شده، اما پنج فرزند دیگر دارم که تقدیم راه خدا میکنم
بنا به گفته یک رسانه آمریکایی، رئیس جمهور این کشور در جریان یکی از گفتگوهای خود با رئیس جمهور اوکراین با عصبانیت بر سر وی فریاد زده است.
انسیه خزعلی، معاون امور زنان رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: از رسانه‌های مختلف بابت انتشار خبر کذب گله می‌کنم. فرزند من به هیچ عنوان قصد مهاجرت نداشته و به زودی به کشور باز می‌گردد.
سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ مدارس کشور، به طور رسمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نواخته شدن زنگ دبستان دخترانه شهید فرهاد حسینمردی با حضور رئیس جمهور، آغاز شد.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار نامه‌ای اعلام کرد: نظر به نشر اخبار کذب و برخی بی‌اساس درباره مهاجرت و فعالیت(مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، این شایعات را تکذیب کرد.
چند روزی است که خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به کانادا و فعالیت در یک شرکت تولید VPN خبرساز شده و خزعلی به این خاطر مورد انتقاد فراوان قرار گرفته است تا جایی که شایعه استعفای او منتشر شد.
جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور بر رفتن پدران بعد از فرزندان در شبکه‌های اجتماعی، گریبان‌گیر وزیر احتمالیِ پیشنهادی برای وزارت کار نیز شده است.
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: اخیرا فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور، دستور صادر شد؛ اگر فرزند رفت، پدر هم برود!
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: اخیرا فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور، دستور صادر شد؛ اگر فرزند رفت، پدر هم برود!
بر اساس صورت مالی منتشر شده سازمان بورس در سامانه کدال، درآمد این سازمان با کاهش ۵۲ درصدی مواجه شده که علت این کاهش، غالبا به دلیل کاهش کارمزد نظارتی بر معاملات بورس و فرابورس بوده است.
اگر زیادبودن فرزندان، برای عضویت در هیات علمی دانشگاه امتیاز است، چرا همین شرط را برای رئیس جمهورشدن و وزیر شدن نمی گذارید؟
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی درگذشت فرزند خانم پروین فهیمی را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ