وزیر میراث‌فرهنگی، با صدور حکمی، شهاب طلایی شکری را به سمت مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مورد فعالیت‌های این صندوق و اقدامات انجام شده برای تصویب اساسنامه توضیح داد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تدوین سند راهبردی ۴ ساله صندوق بازنشستگی کشوری منطبق بر برنامه‌های توسعه کشوری و پیشنهاد رسیدن سن بازنشستگی به ۵۷ سال تا پایان برنامه هفتم خبر داد.
مدیرعامل صندوق توسعه ملی با بیان اینکه مانده مطالبات ارزی معوق صندوق از بخش خصوصی و عمومی غیردولتی ۱۳.۲ میلیارد دلار است، گفت: ۳.۳میلیارد دلار از مطالبات در ۲ سال اخیر بصورت نقدی وصول شد.
اولین مزایده سال ۱۴۰۲ توسط صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی با حضور مدیرعامل صندوق، اعضای کمیسیون مزایده، نماینده دستگاه‌های نظارتی و سازمان بازرسی برگزار شد.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم بهمن تا اول اسفند ۱۴۰۱ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بورسی کردن هلدینگ‌ها در راستای تأمین مطالبات و انتظارات ذی‌نفعان یکی از دستورکارهای اصلی مؤسسه بوده است.
مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان گفت: ضمانت نامه صندوق که از سوی کشاورز برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی ارائه می شود، معتبر بوده و دریافت وام را برای بهره برداران تسهیل می کند.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برای سال‌ها بحث سهام داری معلمان مطرح بود اما اجرایی نمی‌شد اما قرار است در سال ۱۴۰۲ این مهم محقق شود.
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مطالبات صندوق از دولت تا سال قبل ۳,۰۶۰ میلیارد تومان معوقه بود که با صحبت‌های صورت گرفته مطالبات صندوق سال آینده وصول می‌شود.
مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان از حمایت شرکت تعاونی صندوق تعاون روستایی در تأمین سرمایه در گردش تشکل‌های زیر نظر سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران و وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: بودجه سال آینده صندوق ۱۶۵ درصد افزایش یافته است.
نعمت الله ترکی پنجم آذر سال جاری از سوی سید صولت مرتضوی به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی منصوب شد.
وزیر ورزش و جوانان با تغییر مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، سرپرست جدید این صندوق را معرفی کرد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: سطوح درآمدی در سال جاری ۶۰ درصد افزایش یافت و پیشنهاداتی برای افزایش دوباره آن در سال آینده ارائه کرده‌ایم.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از افزایش ۳ برابری اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اعضای صندوق در نه ماهه سال جاری خبر داد.
در پی اعتراض کارمندان صندوق بازنشستگی محمد اسکندری مدیر عامل این صندوق عزل شد.
بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با حضور در خبرگزاری مهر به سوالات خبرنگار مهر پاسخ گفت.
بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی گفت: صندوق های بیمه ای باید به سمت استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات پیش بروند تا بتوانیم پاسخگوی بیمه شدگان باشیم.
توضیحات زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون و رفاه و کار و اجتماعی نسبت به دلایل برکناری مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خبرگزاری دولت از برکناری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به دستور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی از پیشنهاد بخش خصوصی به وزارت جهاد کشاورزی برای اینجاد صندوق توسعه صادرات خبر داد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: این صندوق از زمان تأسیس تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ