​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران پیشنهاد کرد؛ فرآیندهای صدور چک الکترونیک و حتی گواهی عدم پرداخت آن با ارائه کد رهگیری در سامانه‌های قوه قضائیه قابل رصد باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا رضایی با پیشنهادهایی از سه تیم لیگ برتری روبه رو شده و او باید تیم جدید خود را انتخاب کند.
موسی مارگا هیچکدام از پیشنهادات باشگاه الهلال برای جدایی از این باشگاه را نپذیرفته و تمام دستمزدش را می‌خواهد.
پس از پیشنهاد 300 میلیون یورویی الهلال برای جذب کیلیان امباپه، پاری سن ژرمن انتظار دارد در روزهای آینده پیشنهادات بیشتری برای این بازیکن دریافت کند.
پاری سن ژرمن با پیشنهادی جدید برای جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی وارد عمل شده است.
پاری سن ژرمن قصد دارد پیشنهادی را برای جذب برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، ارائه کند.
باشگاه بارسلونا پیشنهادی نجومی از قطر دریافت کرده که مبلغ آن بیش از صد میلیون یورو در سال است. قطری‌ها خواهان حق استفاده از نام تجاری بارسا هستند.
باشگاه التعاون برای به خدمت گرفتن مائورو ایکاردی، پیشنهاد سنگینی به وی ارائه کرده است.
اواخر هفته گذشته لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد، در این لایحه فناوری‌های نوین و سامانه های هوشمند جایگزین روش های قبلی در برخورد با جرم کشف حجاب شده است.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا در بخشی از بسته پیشنهادی‌اش به لئو مسی به او وعده داده که در تابستان 2025 برای او در نوکمپ خداحافظی باشکوهی برگزار خواهد کرد.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در نشست تخصصی «چک دیجیتال و کارکردهای آن در اقتصاد ایران» پیشنهاد کرد فرآیندهای صدور چک الکترونیک و حتی گواهی عدم پرداخت آن با ارائه کد رهگیری در سامانه‌های قوه قضائیه قابل رصد باشد.
ورود فردی ناشناخته به دفتر باشگاه منچستریونایتد، چند روز مانده به ضرب‌الاجل خانواده گلیزر برای دریافت پیشنهادهای خرید این باشگاه خبرساز شده است.
سردار آزمون آماده بررسی تمامی پیشنهادهای جدیدش در نقل‌وانتقالات تابستانی است.
روبرتو فیرمینو پیشنهادی از النصر عربستان دریافت کرده و ممکن است در نهایت از تمدید قرارداد با لیورپول منصرف شود.
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه مجموعه دولت پیشنهادهای نمایندگان مجلس را برای تامین منابع مالی اجرای طرح‌های مسکن بررسی می‌کند بر اصلاح قانون شهرهای جدید تاکید کرد.
دانشمندان با ساختار پیشنهادی سازه‌هایی فرضی فراساحلی به عرض ۲۱۰ متر و ارتفاع ۱۰۰ متر یعنی تقریباً به اندازه ارتفاع یک کشتی تفریحی بزرگ، ساختار چرخه طبیعی آب را با روشی که آب را انتقال، متراکم و جمع‌آوری می‌کند تقلید کردند.
الکساندر لالاس، بازیکن سابق آمریکا، پیشنهادهای عجیبی برای تغییر قوانین فوتبال ارائه کرده است.
پیشنهادی جدید روی میز تاج؛ کی‌روش مدیر تیم‌ملی ایران!
پیشنهادهای شغلی به بدل کریستیانو رونالدو متوقف نمی‌شود:"من را برای جشن تولد استخدام می کنند."
یوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسلونا، معتقد است که تمامی بازیکنان جدید این تیم پیشنهادهای بهتری از سایر باشگاه‌ها داشتند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد‌های جدیدی از طرف اروپا به جمهوری اسلامی رسیده و پیشنهاد‌های ما نیز به طرف اروپایی ارائه شده است.
یک مقام ارشد وزارت امور خارجه تاکید کرد: احقاق حقوق و تامین منافع ملت ایران و تضمین اجرای پایدار تعهدات طرف مقابل و جلوگیری از تکرار رفتارهای غیرقانونی آمریکا دغدغه جدی تیم مذاکره‌کننده است.
عشقی تاکید کرد: در خصوص کریپتوها، بحث دارایی بودن این ها واقعا نه تنها در داخل ایران بلکه در سایر کشورها هم از نظر نهادهای ناظر بر بازار پول و بازار سرمایه دغدغه های جدی وجود دارد که ممکن است در میان مدت ضربه سنگینی به سرمایه‌گذاران کریپتوها بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ