فاجعه شکست در هدفگذاری برای میزبانی تماشاچیان جام جهانی فوتبال، اوایل هفته قبل آشکار شد وقتی جمشید حمزه‌زاده؛ رییس هیات‌مدیره جامعه هتلداران حرفه‌ای کشور گفت که «با وجود تمهیدات برای اسکان و پذیرایی از ۲۰ هزار تماشاچی جام‌جهانی قطر، تاکنون (تا روز ۲۶ مهر ۱۴۰۱ و ۳۳ روز پیش از آغاز جام جهانی قطر) حتی یک رزرو نیز از سوی تماشاگران جام‌جهانی قطر در ایران انجام نشده است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر بخش همکاری‌های اقتصادی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: غرب درباره تحریم‌های روسیه بر آسیای مرکزی فشار می‌آورد.
مدیر بخش همکاری‌های اقتصادی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: غرب درباره تحریم‌های روسیه بر آسیای مرکزی فشار می‌آورد.
یک تحلیلگر آمریکایی می‌گوید که دست آمریکا و ناتو در اوکراین بیش از حد بسته شده است و در نتیجه تهدید مستقیم نیجر به حمله و سرنگونی حکومت نظامی جدید این کشور، موثق و معتبر نیست.
بعد از ارتقا روابط ایران و عربستان و چند کشور مهم غرب آسیا اکنون دامنه گسترش روابط به لیبی رسیده است، کشوری که یکی از حلقه‌های ضروری برای ارتباط گیری با آفریقاست.
اگر قرار باشد بعد از محدودسازی تنش، مذاکرات هسته‌ای دنبال شود، این مذاکرات احتمالا در راستای رسیدن به یک برجام بروز شده خواهد بود. زیرا ایران بارها گفته که می‌خواهد مذاکرات هسته‌ای در قالب برجام دنبال شود. اما با توجه به تاریخ انقضای برجام و پایان یافتن بسیاری از بندهای غروب، اگر قرار باشد برجام دوباره احیا شود، یک برجام به‌روز شده با تعهدات هسته‌ای بیشتر و به‌روز کردن زمان‌بندی‌ها خواهد بود. حال این پرسش ایجاد می‌شود که آیا اکنون بازگشت به تعهدات برجامی برای ایران منفعتی خواهد داشت؟
دوباره شب‌زنده‌داری هواداران والیبالی شروع می‌شود؛ از ساعت یک بامداد فردا با بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌ها، اما این بار وضعیت فرق می‌کند.
دختر نوجوانی که سیزده قرن قبل بر اثر بیماری در سرزمینی غریب چشم از جهان فروبسته بود، حالا دوباره چشمانش را باز کرده و به ما خیره شده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی دوم از سری نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA باز هم فینیکس سانز را شکست داد.
سخنگوی کمیسیون اروپا ضمن تکرار اظهارات مداخله جویانه غرب در امور داخلی ایران ادامه داد: گمان می‌کنم نیازی نباشد که ما دوباره بیانیه‌ها و اظهارات نماینده عالی (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) و سخنگوهایش درباره حقوق زنان در این را تکرار کنیم؛ اما بازدید از مکان‌های عبادی موضوع دیگری است.
بازی فولاد و پرسپولیس آنقدر حاشیه زرد و زار داشت که خیلی از جوانب و اتفاقات آن دیده نشد، ازجمله اشتباه عجیب و غریب علیرضا بیرانوند در دقایق آغازین نیمه دوم که به‌راحتی می‌توانست منجر به فرو ریختن دوباره دروازه سرخ‌ها شود.
فکرکنید که مخاطب جوان امروزی دوباره بنشیند و همین برنامه تکراری با آدمهای تکراری و رویکرد تکراری را ببیند. از همین الان حتی می‌توان دیالوگ‌ها و جملات رد و بدل شده در برنامه را حدس زد و یا حمایت از کدام سینما و مخالفت با کدام فیلم‌ها. پازل جشنواره فجر عجیب و غریب امسال با این برنامه سینمایی مخصوص به آن کامل شد و از همین الان می‌توان گفت چه نتایجی در پی خواهد داشت. بهروز افخمی گفته می‌خواهم دوباره دُن‌کیشوت بازی دربیاورم، باید گفت بله راحت باش آقای افخمی، متاسفانه چیزی که در تلویزیون زیاد است پول بیت المال برای دُن‌کیشوت بازی شما.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که غرب برای حل مساله اوکراین تاکنون پیشنهاد جدی مطرح نکرده و لفاظی آنها درباره آماده بودن برای مذاکره و آماده «نبودن» مسکو، منشاء شیطانی دارد.
مقامات آمریکایی مدعی هستند که در اسفندماه سال گذشته برجام آماده امضا بود؛ اما طرف ایرانی با طرح درخواست‌های غیرمرتبط با برجام مانند «خارج کردن سپاه پاسداران از لیست تروریسم» و نیز درخواست ضمانت‌های غیرعملی مانند «تعهد دولت آمریکا به عدم‌خروج دوباره از برجام»، مانع احیای توافق هسته‌ای شدند. پس از این، مذاکرات ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۷تیر ۱۴۰۱) در دوحه قطر و به دنبال آن مذاکرات وین در ۱۲مرداد سال‌جاری نیز بدون نتیجه پایان یافت.
امیلیانو مارتینز در انجام کارهای عجیب و غریب هر روز رکوردهای خودش را جابجا می‌کند.
اختفای مریخ توسط ماه که از شهر Kosice در اسلواکی دیده شد، درست قبل از طلوع خورشید اتفاق افتاده است. این منظره سحرانگیز تایم لپسی است که در نتیجه نوردهی‌های پیاپی توسط تلسکوپ ثبت شده است. حدود یک ساعت طول کشید تا سیاره سرخ در پشت قرص ماه ناپدید شد و سپس دوباره ظاهر شد و آخرین ماه کامل سال ۲۰۲۲ با رنگ گرم، غروب کرد.
نماینده روسیه در سازمان ملل می گوید غرب با پیشنهاد برگزاری دادگاه در مورد اوکراین به دنبال سرپوش گذاشتن بر بی قانونی های خود است.
نخست وزیر ارمنستان امروز در سخنانی اعلام کرد: پیشنهاد غرب درباره روابط با جمهوری آذربایجان غیرقابل قبول نیست.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
دبیر ستاد حقوق بشر همچنین تاکید کرد: سلامتی، ایمنی و امنیت زندانیان در درجه بالای اهمیت برای سازمان زندان‌ها قرار دارد.
السد باز هم روی اشتباه عجیب و غریب یک گلر جوان، دروازه اش را باز شده دید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ