میام- فرماندار میامی با بیان اینکه اعتیارات این شهرستان نسبت به سال مالی گذشته ۵۸ درصد افزایش یافته است، گفت: پروژه های دستگاه های اجرایی استان برای پیگیری اولویت بندی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- سرپرست فرمانداری تفت، اعتبار اندکی که بر اساس جمعیت ثابت به دهیاری‌های شهرستان تفت تزریق می‌شود را حتی برای جمع آوری زباله‌ها به طور مناسب و اصولی نیز ناکافی دانست.
سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: واریز اعتبار ارزش افزوده برای دهیاری‌های استان، در دولت سیزدهم بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.
مشهد ـ معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبارات امسال بخش مشاغل خانگی در کشور نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: اعتبارات طرح‌های آب و خاک استان هرمزگان به منظور فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای افزایش تولیدات کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی افزایش می‌یابد.
یزد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از افزایش ۱۷ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی استان در سال جاری به مبلغ ۱۰۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان با اولویت مناطق محروم خبر داد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به اینکه نسبت اعتبارات پژوهش و فناوری به تولید ناخالص داخلی ۰/۶۸ درصد است، تاکید کرد: باید این رقم را افزایش دهیم.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه محصولات تولیدی استان نیازمند حمایت و برنامه ریزی برای صادرات است، گفت: ۵۵ درصد اعتبارات حوزه کشاورزی محقق شده است.
ارومیه - معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در سفر رییس جمهور به استان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون ۱۲ درصد آن پرداخت شده است.
معاون امور بین الملل دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: با توجه به ناچیز بودن میزان اعتبارات پژوهشی، باید اعتبارات پژوهشی که به دانشجویان اختصاص می یابد به صورت کاملا هدفمند باشد.
شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، گفت: پس از سفر جمعی از نمایندگان مجلس به شهرستان شاهرود و پیگیری‌های صورت گرفته، پنج میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستای قطری تصویب شد.
به منظور برگزاری برنامه هایی چون جشن های شعبانیه، برای نخستین بار اعتبارات فرهنگی، مستقیما به ادارات کل ارتباطات استان های کشور اختصاص پیدا کرد.
من به‌عنوان یک فرد در اکباتان زندگی می‌کنم و طی این چهارماه اعتراض و حضور مردم در خیابان برای بروز نارضایتی‌هایشان بسیار محدود و حتی می‌توانم بگویم در این دوره اعتراضات هیچ کدام نامی از خاندان پهلوی، رضاشاه، محمدرضا یا رضا پهلویِ پسر را نیاورده‌اند. پس چنین پایگاهی وجود ندارد که بگوییم چه اتفاقی در داخل و فضای سیاسی جامعه افتاده است و چه تاثیری بر معترضان داخلی دارد. این جریان در آن سوی مرز‌ها به‌دنبال تحمیل خودشان بر اعتراضات مردمی هستند و می‌خواهند بگویند ما صدای نارضایتی مردم هستیم.
نماینده تربت جام در پاسخ به این سوال که در این اعتراضات آیا کسی دستگیر شد، اذعان کرد «یک تجمعی جلوی هلال احمر بوده است و مردم نسبت به نحوه توزیع چراغ‌ها اعتراض داشتند و آنجا اگر کسی هم دستگیر شده باشد قطعا با پادر میانی آزادش خواهیم کرد.»
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: سال های قبل ملاک اختصاص اعتبار، مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر حسب جمعیت بود که در بودجه سال آتی به عدم توسعه یافتگی تغییر کرد.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: سال های قبل ملاک اختصاص اعتبارات، مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر حسب جمعیت بود که در بودجه سال آتی به عدم توسعه یافتگی تغییر کرد.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: سابقاً ملاک اختصاص اعتبارات، مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر حسب جمعیت بود که در بودجه سال آتی به عدم توسعه یافتگی تغییر کرد.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: یک‌هزار میلیارد تومان برای ساماندهی بافت پیرامونی حرم امام رضا (ع) و همچنین یک‌هزار و ۵۰ میلیارد تومان نیز برای ساماندهی بافت فرسوده عامل، آبکوه و وکیل آباد مصوب شد.
دزفول- نماینده دزفول در مجلس گفت: در کشور ما برای کارهای فرهنگی هزینه‌های زیادی می‌شود اما این اعتبارات به دلیل نبود ساز و کار و تدبیر درست، به هدر می‌روند.
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مجلس اعتبارات ویژه‌ای برای حمایت از جام جهانی در بودجه امسال به فدراسیون فوتبال اختصاص داد تا عوامل مختلف به تقویت تیم ملی کمک کنند.
اصفهان- مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: اعتبارات این سازمان مکفی نیست و نیاز است وضعیت دامپزشکی استان به عنوان یک دستگاه سلامت محور مورد توجه باشد.
تبریز- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: اعتبارات کافی برای احیای دریاچه ارومیه تخصیص داده شده و این موضوع جزو اولویت های دولت سیزدهم است.
سمنان- ۱۳ آبان سال گذشته رئیس جمهور به همراه هیئت دولت به استان سمنان سفر کرد سفری که ۱۵ هزار میلیارد تومان مصوبه داشت و مسئولان می‌گویند ۸۰ درصد آن جذب شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با حمایت دولت اعتبارات ما در سال جاری به ۷۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
میامی- سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه ۱۱ روستای این شهرستان گاز ندارند، گفت: با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی، پنج روستای پل ابریشم در نیمه دوم سال جاری گاز رسانی می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ