باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با وجود امضای قرارداد با همراه اول اما برخی مدیران این شرکت با پرداخت پول مخالفت کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعداد فزاینده‌ای از زنان در تلاش هستند تا با وجود مخالفت برخی از مردان، راه خود را به برترین ورزش سنتی سوئیس وارد کنند.
عبدی: این ذهنیت عجیبی است که در نظام سیاستگذاری کشور وجود دارد که با برخی موضوعات عقلایی البته به نام مذهب و انقلاب مخالفت می‌کنند.
عبدی: این ذهنیت عجیبی است که در نظام سیاستگذاری کشور وجود دارد که با برخی موضوعات عقلایی البته به نام مذهب و انقلاب مخالفت می‌کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: متاسفانه در کشور ما هر صحبتی در دفاع از حقوق زنان می‌شود از سوی برخی افراد فمینیست محسوب می‌شود. برخی مقابله نمی‌کنند و صراحتا اعلام می‌کنند بله من فمینیست هستم، اما این فمینیست بودن به معنی دفاع از حقوق زنان و نه چیز دیگری است.
علی‌رغم مخالفت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، دولت هلند می‌گوید طرح صلح چین را بررسی کرده و نکات خوبی برای حل بحران اوکراین دارد.
در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۲، دولت با پیشنهاد کمیسیون تلفیق درخصوص نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین برخط شدن پرداختی‌های وزارت اقتصاد مخالف بود و بعد از رای آوردن این پیشنهاد مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه برخی معاونان و مدیران این سازمان به نشانه اعتراض صحن کمیسیون تلفیق را ترک کردند و در هنگام بررسی تبصره۱۲ که درخصوص حقوق و دستمزد بود، نماینده دولت در صحن مجلس حضور نداشت.
وزیر کشور دولت طالبان گفت: برخی هستند که خودشان را برحق می‌دانند و تصمیماتشان را درست می‌دانند؛ اما آن‌ها دولت و ملت را به سمت خطر می‌برند. کسانی هستند که بر قدرت سلطه دارند و سیاست‌هایش را تغییر نمی‌دهند و به هیچ کسی و هیچ ملتی گوش نمی‌دهند چراکه فکر می‌کنند تنها آن‌ها درست می‌گویند. این وضعیت غیرقابل تحمل است. ملت افغانستان حقی بر ما دارند.
عباس شاهسونی درباره برخی اظهارات اخیر مسوولان وزارت آموزش و پرورش مبنی بر لزوم تغییر شاخص‌های تعطیلی مدارس ناشی از آلودگی هوا، گفت: بعضی روز‌ها در تهران غلظت ذرات معلق PM ۲.۵ بیش از ۱۰ برابر راهنمای سازمان جهانی بهداشت می‌شود که این یعنی غلظت ذرات معلق به حدی زیاد است که برای سلامتی مردم و بویژه گروه‌های حساس خطرناک است.
محسن برهانی پس از انتشار توییت‌هایی در مخالفت با برخی اعدام‌ها با عنوان «محاربه» مورد غضب رسانه‌های اصولگرا قرار گرفته است.
روزنامه ایران نوشت: برخی اعضای شبکه اینترنشنال برای اثباث مخالفت خود با شبکه سعودی اینترنشنال، آدرس و مشخصات برخی اعضای این شبکه را درفضای مجازی منتشر کرده‌اند؛ برخی دیگر نیز گفته‌اند در روز‌های آتی اطلاعات بیشتری از کارکنان این شبکه منتشر خواهند کرد.
داستان مخالفت با اینماد اجباری همچنان ادامه دارد و برخی افراد که فقط به منفعت شخصی خود فکر می‌کنند این الزام قانونی را پیراهن عثمان کرده و هر از گاهی آن را بر سرچوب انتقاد می‌چرخانند.
سخنگوی «جنبش جامعه صلح» الجزایر گفت کشورش با خنثی کردن اصرار برخی از حاضران در نشست اخیر سران اتحادیه عرب برای محکومیت ایران، نقش کلیدی در تضمین موفقیت این نشست ایفا کرد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت‌بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، کسانی که ارزش استقلال را باور نداشتند و آن را در برابر ابرقدرت آمریکا، جز خیال بیهوده نمی‌دانستند و نمی دانند و امروز خروج از نابسامانی‌هایمان را فقط در گرو سرسپردگی به استکبار می دانند، کسانی که دین و ایمان و حدود و احکام آن را برنمی‌تابیدند و مدافع اباحه‌گری تمام‌عیارند و‌ همچنین کسانی که قانون اساسی ما را قبول نداشتند و امروز در آشکار و نهان با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌ورزند اینها همه منابعی شدند برای سیاه‌نمایی، لجن پراکنی، تحلیل‌های گویای لزوم سرسپردگی به آمریکا، القاء یاس در بین مردم.
تسنیم نوشت: امروز برخی دانشجویان هنجارشکن در دانشگاه شریف پس از مخالفت برخی دیگر از دانشجویان این دانشگاه با اقدام آنها در مختلط کردن سلف پسران، به سمت آنها حمله کردند.
در سایه تلاش برخی کشورهای مرتجع عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پاکستان بار دیگر با عادی سازی روابط با تل آویو مخالفت کرد.
یک رسانه عراقی به نقل از برخی منابع خود مدعی شد که رئیس فدراسیون فوتبال عراق، مانع از حضور اسکوچیچ در تیم ملی این کشور شده است.
گروهی شامل ۱۱سازمان غیر دولتی به رگولاتورهای اتحادیه اروپا اعلام کرده اند پیشنهاد آمازون برای توقف برخی فرایندهای  فروش و بازاریابی جهت اجتناب از  جریمه های سنگین در این منطقه باید رد شود.
کارشناسان اقتصادی معتقدند، ساختاری که بانک مرکزی را به نهادی ضعیف تبدیل کرده، به‌ شدت مطلوب برخی بانک‌هاست و اساسا هر طرحی که این ساختار را به هم‌ بریزد و موجب تقویت نهاد بانک مرکزی شود، با مخالفت شدید برخی بانک‌ها مواجه خواهد شد.
کارشناسان اقتصادی معتقدند ساختاری که بانک مرکزی را به نهادی ضعیف تبدیل کرده، به‌شدت مطلوب برخی بانک‌هاست و اساسا هر طرحی که این ساختار را به هم‌بریزد و موجب تقویت نهاد بانک مرکزی شود، با مخالفت شدید برخی بانک‌ها مواجه خواهد شد.
یک فعال سیاسی گفت: برخی به صورت ژنتیکی با برجام مخالفت می‌کنند. حالا ممکن است میان آن‌ها کاسبان برجام هم وجود داشته باشد، برخی نیز مخالف ایدئولوژیک برجام هستند. این گروه فکر می‌کنند هرگونه ارتباط با غرب، قراردادهایی که با غربی‌ها بسته می‌شود، بدون آنکه بدانند مفاد آن قرارداد چیست به ضرر کشور است.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: برخی به صورت ژنتیکی با برجام مخالفت می‌کنند. حالا ممکن است میان آن‌ها کاسبان برجام هم وجود داشته باشد، برخی نیز مخالف ایدئولوژیک برجام هستند.
جوابیه سازمان برنامه و بودجه به خبر «تابناک»
انفجاز گاز در جنوب تهران و سوختگی ۲ جوان
مدافع پورتو زیر پست باشگاه پورتو در خصوص جام گرفتن طارمی عبارت «کنترل کیفیت» را نوشت و توضیح داد که مسئول کیفیت تیم و درست بودن همه چیز را این بازیکن برعهده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ