بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید سازمان امور مالیاتی به سراغ مشاغل خاصی برود که مالیات نمی‌پردازند و آنها را به خط کند و از آنها مالیات اخذ کند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید سازمان امور مالیاتی به سراغ مشاغل خاصی برود که مالیات نمی‌پردازند و آنها را به خط کند و از آنها مالیات اخذ کند.
احمد مازنی، نماینده دوره دهم مجلس با انتقاد از عملکرد شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا می‌گوید: «شورا‌های عالی فراتر از قانون اساسی قرار گرفتند. اختیاراتی که به این شورا‌ها داده‌اند، در چارچوب تعلیق قانون اساسی تعریف می‌شود. احتمال دارد که محسن رضایی بخواهد برنامه‌های اقتصادی خود را در جایگاه جدید خود دنبال کند.»
به بهانه وعده‌ی اخیر رییس مجلس درباره کنترل تورم در بازه زمانی ۵ساله، خبرآنلاین به سراغ ابراهیم نکو نماینده سابق و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم رفته است تا نظر او را درباره‌ی وعده‌ی تازه‌ی قالیباف جویا شود.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قوا است، نمایندگان گله‌مند هستند که چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: باید برای تحقق برنامه‌ها و اهداف خود سراغ افراد دارای تخصص برویم، با کنار گذاشتن افرادی که صاحب تخصص، تجربه و علم هستند نمی‌توان به نتیجه مورد انتظار رسید.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست قطعی ما در بودجه این بود که توجه به محرومیت زدایی و تأمین معیشت مردم داشته باشیم، گفت: قصد داشتیم در کنار آن افزایش سقف بودجه نداشته باشیم که مجلس در این کار موفق بوده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دختران بیش از ۱۰ مدرسه اردبیل مسموم شدند. بیوتروریستی که دشمنان ما از طریق آن سراغ دختران می‌روند، باعث رعب و وحشت آنها در مدارس شده است.
نماینده مجلس گفت: متاسفانه دولت بر پتروشیمی‌ها و فولادی‌ها مدیریت ندارد؛ این‌ها باید ارزی را که از طریق تولید و صادرات وارد کشور می‌شود، تحویل بانک مرکزی بدهند.
برخی معتقدند اقتصاد ایران فرصت آزمون و خطا ندارد و باید سراغ طرح‌هایی برود که در دنیا تجربه شده است. در عین حال برخی دیگر می‌گویند یارانه بنزین حق تمام مردم است و دولت باید به آن‌هایی که از این یارانه بهره‌مند نیستند نیز یارانه بدهد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: مجلس یازدهم در سال‌های اخیر و در جریان بررسی لایحه بودجه سنواتی تا حدی مالیات بر تولید را کاهش داد و ‏باید سراغ اخذ مالیات از سرمایه‌های راکد برویم.
سیاهکلی گفت: مردم اصلا دیگر قدرت خرید ندارند و نمی‌توانند خودرو بخرند. در واقع آقای فاطمی امین کاری کرد که مردم برای حمل و نقل بروند سراغ فرغون و فرغون بخرند.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: باتوجه به این که تقریباً یک سال و نیم از دولت گذشته است برای اینکه بتواند خودش را تقویت کند باید به یک سری افراد خارج از مجموعه خودش اعتماد کند، به هرحال هستند افراد دیگری که بتوانند کمک کنند. افرادی که تفکرات‌شان با تفکرات دولت همسو و هم‌راستا است، اما این محدودیتی که دولت قائل شده به نظر می‌رسد در نهایت به نفع خود دولت نباشد.
جریمه سنگین مالیاتی باعث شده مسئولان فدراسیون دوومیدانی به سراغ بهارستان نشینان بروند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: دشمنان تا در مقابل جمهوری اسلامی ایران استیصال پیدا می‌کنند و به بن بست می‌رسند، در کشور ما دست به جنایت‌هایی چون ترور می‌زنند.
نماینده مردم اراک گفت: مانند روسیه، چین و خیلی از کشور‌های دیگر که اینترنت داخلی دارند باید اول اینترنت داخلی را راه اندازی کنیم و بعد به سراغ فیلتر کردن برویم. نمی‌شود دور خودمان را دیوار بکشیم و با دنیای بین الملل ارتباط نداشته باشیم.
چرا اگر ساعت‌ها از وقت مجلس و برنامه‌های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود ۸۰ هزار شرکت کننده اختصاص می‌یابد، دست کم همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهاد‌های دولتی که حوزه گسترده‌ای را تحت پوشش قرار می‌دهند و ممکن است میلیون‌ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند، اظهارنظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی‌آید؟
چرا اگر ساعت ها از وقت مجلس و برنامه های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می یابد حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی آید؟
اگر ساعت ها از وقت مجلس و رسانه های جمعی را به موضوعی جزئی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می دهند حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل آورند.
عباس عبدی: اگر نیت نمایندگان مجلس مبارزه با فساد است، باید سراغ همین سرچشمه بروند و آن را خشک کنند. چرا صرفا به بیان واضحات و نکات آشکار ماجرا می‌پردازند؟
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
وزیر جهاد کشاورزی قیمت تضمینی شیر خام درب دامداری ها را کیلویی ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.
فعال سیاسی اصولگرا، سخنان جلالی نماینده رفسنجان در مجلس که گفته ««از ایران رهاتر و برهنه‌تر جایی سراغ نداریم» را با چاشنی «شوخی» پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ