قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: متاسفانه برخی از مدیرانی که منصوب می‌شوند علاوه بر نداشتن تخصص لازم و تحصیلات مرتبط، هیچگونه برنامه پیشگیری از فسادی نداشته و ارائه نکرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چند رئیس جمهور هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما از برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی به عنوان نامزدهای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان و جانشینی وی نام برده می‌شود.
در برخی از محافل خبری گفته شده که محسن منصوری معاون اجرایی رئیسی به زودی جا به جا می‌شود. رئیسی قرار است حکم انتصاب سیدرضا فاطمی امین را به عنوان معاون اجرایی خود امضا کند.
حجت الاسلام رئیسی گفت: برخی عقب‌ماندگی‌ها در طرح‌های نیمه‌تمام از کم‌کاری مدیرانی بوده که قدرت انتخاب و عمل نداشتند.
در توضیحات دفتر رسانه وزارت صمت آمده است: آنچه مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار گرفته، احکام مربوط به مدیران پروژه‌های داخلی وزارتخانه است که پیش از این هم افراد مذکور اجرای پروژه‌ها را بر عهده داشتند.
برخی منابع امروز سه شنبه اعلام کردند که رئیس جنبش النهضه تونس دست به اعتصاب غذا زده است.
برخی از هواداران استقلال، امیر قلعه‌نویی را سرمربی تیم ملی معرفی و از او حمایت کردند!
برخی از هواداران استقلال، امیر قلعه نویی را سرمربی تیم ملی معرفی و از او حمایت کردند!
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: برخی افراد چندمین بار است بحث تعلیق را بدون سند و مدرک در رسانه‌ها مطرح می‌کنند.
دیوان عدالت اداری دستور موقتی مبنی بر توقف انتصاب سرپرست فدراسیون سوارکاری را صادر کرد.
برخی از بازیکنان تیم ملی اخیرا حمایت دوباره خود را در خصوص ماندن کی روش مطرح کرده اند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ناظر در برخی از مجامع و شوراها انتخاب شدند.
انتخاب‌های اشتباه سالهاست سرنوشت برخی بازیکنان را تغییر داده و بهترین فرصت‌ها را از آنها گرفته است. اتفاقی که برای چند استقلالی رخ داد و منجر به از دست دادن جام جهانی قطر برای آنها شد.
منابع لبنانی از تنش های لفظی میان برخی نمایندگان لبنانی و نبیه بری رئیس پارلمان این کشور در پنجمین جلسه انتخاب رئیس جمهور جدید خبر دادند.
سرمربی تیم جوانان ایران با اشاره به دعوت برخی بازیکنان این تیم به اردوی تیم بزرگسالان، آن را یک اتفاق مثبت و ویژه از سوی کارلوس کی‌روش می‌داند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ناظر در برخی از شوراها و ‌مجامع انتخاب شدند.
بیمارستان 226 تختخوابی رابعه بلخی از بیمارستان‌های شبانه‌روزی دولتی در کابل است که روزانه حدود 300 مراجعه کننده دارد.
این روزها شایعه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها در حال دست به دست شدن است. شایعه‌ای که از انتصاب علی لاریجانی به عنوان رئیس هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوا خبر می‌دهد.
برخی از کانال های تلگرامی، از انتصاب علی لاریجانی به ریاست هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه خبر دادند.
نمایندگان ناظر در برخی از شوراها و ‌مجامع در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای، نمایندگان ناظر در برخی از شوراها و مجامع انتخاب شدند.
در جلسه علنی امروز، نمایندگان ناظر مجلس شورای اسلامی در برخی از مجامع و شوراها انتخاب شدند.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش اضافه کرد: خبر جدید سازمان سنجش که هنوز کسی از آن اطلاع ندارد این است که برخی رشته‌های خاص که حدود ۱۶۰ رشته هستند، متقاضی کمتری دارند. اگر رتبه‌های برتر کنکور کمتر از رشته از ۱۰۰ از آن ها را انتخاب کنند؛ توسط معاونت علمی ریاست جمهوری به آن دانشجویان تا مقطع دکتری حقوق داده خواهد شد. بنابراین از داوطلبان خواستاریم تا دفترچه کنکور را دقیق مطالعه کنند.
پس از معرفی علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران، این موضوع با حاشیه‌های زیادی همراه بود و به دلیل اینکه برخی افراد مدعی بودند اشکال قانونی بر این قضیه وارد است، مباحث فراوانی حقوقی بین افراد موافق و مخالف شکل گرفت.
حال با توجه به اینکه برخی از حوزه‌های مورد انتقاد در دولت در این فرصت حدودا یک ساله نتوانسته اند پاسخ مناسبی به گلایه‌های مردمی و انتقادات کارشناسان حوزه خود داشته باشند، لذا تغییر در این سمت‌ها به مرحله قطعیت رسیده و درباره انتصاب افراد جایگزین مناسب رایزنی‌هایی در حال انجام شدن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ