بندرعباس - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در خواستم از مجموعه مدیران مالیاتی کشور این است که حصار مقاومت برخی از سازمان ها را بشکنند و از تمام ظرفیت های برون سپاری بهره ببرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکیل شکات پرونده آذربایجان خودرو گفت:مدیران شرکت ملزم به پرداخت هزینه روز خودرو به عنوان رد مال خواهند شد.
مدیران عامل باشگاه پرسپولیس و استقلال با هماهنگی مهدی تاج قصد حضور در هیات دولت را دارند.
مدیران باشگاه شمس‌آذر قزوین در صدد هستند تا هرطور شده رضایت باشگاه سایپا را هم دریافت کنند.
کاپیتان تیم امید عراق توضیحاتی را درباره وضعیتش با استقلال ارائه کرده؛ او می گوید مشکل او فنی نیست.
کارگاه آموزشی قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای فوتبال در هتل آکادمی در حال برگزاری است.
به گفته دو منبع آگاه مدیران ارشد شرکت های تراشه سازی اینتل و کوالکام قصد دارند برای گفتگو درباره سیاست گذاری در برابر چین به واشنگتن سفر کنند.
باشگاه چلسی به روملو لوکاکو اجازه داده تا در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت نکند.
مدیران باشگاه استقلال موفق شدند درصد قابل توجهی از بدهی مالیاتی این باشگاه را کاهش بدهند.
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال و رییس دپارتمان تیم‌های ملی از علیرضا بیرانوند عیادت کردند.
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: از هیچ مدیر و مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که خود را جدای از مردم بداند؛ چرا که مدیران و مسئولان شأنی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند.
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: از هیچ مدیر و مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که خود را جدای از مردم بداند؛ چرا که مدیران و مسئولان شانی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند.
حجت الاسلام رئیسی گفت: برخی عقب‌ماندگی‌ها در طرح‌های نیمه‌تمام از کم‌کاری مدیرانی بوده که قدرت انتخاب و عمل نداشتند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تورنمنت کافا می‌تواند نقاط ضعف تیم ملی را نشان دهد گفت: کادر فنی ایران باید نهایت بهره را از این مسابقات و به ویژه بازی فینال مقابل ازبکستان ببرد.
بانک مرکزی به مدیران صندوق‌های قرض‌الحسنه متخلف و فعالان اقتصادی که جهت پنهان سازی درآمدهای خود و فرار مالیاتی، از حساب‌های بانکی صندوق‌های قرض‌الحسنه استفاده می کنند، هشدار داد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران قبلی استقلال با وعده‌هایشان به تیم ضربه زدند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه‌ای، اختیار بخشودگی جرایم مالیاتی را تا آخر بهمن امسال، با شرایطی به مدیران کل امور مالیاتی استان‌ها تفویض کرد.
نشست هم‌اندیشی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و جمعی از صاحب نظران و مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، با موضوع بررسی چالش‌های چندساله سازوکار اعمال نرخ صفر مالیات بر ارزش افزوده برگزارشد
یکی از اسناد اداره مالیاتی عراق نشان می‌دهد که ملبغی معادل ۲.۵ میلیارد دلار در فاصله زمانی سپتامبر ۲۰۲۱ تا اوت ۲۰۲۲ از راه «کلاهبرداری» از حساب دولت برداشت شده است. اختلاس‌گران به‌صورتی کاملا «سازمان‌یافته»، با واسطه و به‌صورت غیرمستقیم از طریق ۵ شرکت، طی ۲۴۷ فقره چک این پول‌ها را در یکی از شعب بانک دولتی الرافدین، مستقر در داخل کمیسیون مالیاتی عراق، نقد کرده بودند. مبلغ واریزی به حساب بانکی این شرکت‌ها هم بلافاصله نقد می‌شده است. اکثر مدیران این شرکت‌ها فرار کرده اند و برایشان حکم جلب صادر شده‌است.
داوود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی طی بخشنامه‌ای به مدیران کل امور مالیاتی بخشودگی جرایم مالیاتی مشاغل، اصناف و واحدهای صنفی وهمچنین کسب و کارهای آسیب دیده از اغتشاشات اخیر را ابلاغ کرد.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.
برانکو از زمان فعالیت در پرسپولیس با مشکل مالیات روبه‌رو بوده و مدیران وقت این باشگاه نتوانستند مالیات سرمربی خود را بپردازند.
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ