رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه ها از قانون فروش فضاهای مازاد استفاده نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه‌ها از اعلام اموال مازاد خودداری می‌کنند؛ اخیرا به بانک‌ها درباره فروش اموال مازاد نامه زدیم. دستگاه‌های نظارتی مانع انجام مولدسازی نیستند.
قالیباف با ابراز تأسف از اینکه نوع نظارت در برخی دستگاه‌های نظارتی باعث شده شجاعت از مدیران گرفته شود و از ظرفیت‌ها استفاده نشود، تصریح کرد: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده و لذا می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود تا مشکلات کشور زودتر برطرف شود البته که این مولدسازی‌ها صرفاً برای دارایی‌های غیرمنقول و غیرنیاز است و شامل سهام در بورس نمی‌شود.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: امروز مردم در مقوله رفع ناهنجاری‌های اجتماعی مطالبات جدی و به‌حقی دارند و ما این مطالبه‌گری را امر بسیار مبارکی می‌دانیم و همین امر، مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و ما را به تلاش مضاعف وامی‌دارد.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
یک کارشناس حوزه گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی هنوز وظایف قانونی خود را در جهت تکمیل سامانه املاک و اسکان انجام نداده‌اند.
رییس قوه قضاییه با تشریح برخی از برنامه‌های در دستور کار برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، به مقوله ضرورت تفکیک افرادی که در موضوع حجاب، مسئله برایشان روشن نیست با افرادی که در این عرصه وابسته به دستگاه‌های جاسوسی بیگانه هستند، تاکید کرد و گفت: اکثر قریب به اتفاق مردم ما متدیّن هستند و حتی آنهایی نیز که باورهای دینی قوی‌ای ندارند، غیرتمند هستند و بی‌بندوباری را نمی‌پسندند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: گزارشات دریافتی از نهادهای نظارتی نشان از قصورهای متعدد برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی و به‌طور خاص وزارت جهاد کشاورزی در اجرای تکالیف خود در خصوص برنامه‌های مرتبط با صنعت مرغ لاین آرین دارد.
سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد گفت: وقتی نانوایی ها برای دریافت سهمیه بیشتر آرد، برای هر مشتری دو بار کارت می کشند؛با همه این ها مصرف آرد کاهش یافته است.
وحیدی گفت: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی، تعدادی از عوامل دست اندرکار ناآرامی‌های مدارس در برخی از استان‌ها دستگیر شدند و کار شناسایی همه این افراد ادامه دارد.
در کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان علاوه بر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای شناسایی عوامل احتمالی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آزمایشگاه‌های تخصصی منتخب کشور عضویت دارند و مأمور بررسی دقیق موضوع شده‌اند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۲، بند د تبصره ۱۹ لایحه را به تصویب رساندند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 10 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 10 دقیقه با حضور بیش از دوسوم نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند
مجید عشقی گفت: متاسفانه برخی از سیاست‌گذاری‌ها باعث شده تا سرمایه‌گذاری به شدت کمرنگ‌تر از گذشته شود و افراد به جهت دریافت سود به دنبال خرید اقلام و فروش سریع آن باشند. سیاست‌گذاری‌ها افراد را به سوداگری سوق می‌دهد و این در حالی بوده که دیدگاه‌های کوتاه مدت در سرمایه‌گذاری خطر بزرگی را به بار می‌آورد. ورود سلیقه‌ای دستگاه‌های نظارتی در چرخه‌ها و تصمیمات اقتصادی می‌تواند بسیار آسیب‌زا باشد، اگر خواهان جبران و ایجاد ثبات هستیم باید بستر کسب سود را برای سرمایه‌گذارانی که به بخش واقعی اقتصاد و بازار سهام ورود کرده‌اند، حمایت کنیم.
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور از نظارت و بررسی عملکرد کارگروه اضطرار آلودگی هوا تهران خبر داد.
دولت سیزدهم اجرای حساب واحد خزانه را در دستور کار خود قرار داده است، اما برخی از نهاد‌ها نظیر دانشگاه‌های علوم پزشکی و شرکت‌های نفتی از اجرای این دستور سرباز می‌زنند. این مقاومت در مقابل اجرای قانون، باید توسط مسئولین دولت و دستگاه‌های نظارتی پاسخ داده شود تا قانون هرچه سریعتر اجرایی شود.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، به برخی تخلفات و ترک فعل‌های دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف قانونی خود در قبال مناطق روستایی و عشایری اشاره شد.
طبق قانون استنکاف برخی دستگاه ها از جمله دانشگاه های علوم پزشکی و شرکت های نفتی از اجرای حساب واحد خزانه تخطی از قانون حساب میشود و سازمان بازرسی به عنوان مدعی العموم میتواند برخورد کند.
با گذشت نزدیک به ۹ ماه از مکلف شدن دستگاه‌های دولتی به داشتن حساب متمرکز خزانه، استنکاف برخی از این دستگاه‌ها و بی‌تفاوتی نهادهای نظارتی به اجرای قانون، مانعی در مسیر بودجه‌ریزی شده است.
با توجه به اینکه برخی از دستگاه‌های دولتی بر خلاف قانون در اجرای حساب واحد خزانه کوتاهی می‌کنند، لازم است دستگاه های نظارتی همچون سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به این موضوع ورود کنند.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است. وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است؛ وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد
سازمان‌های اموال تملیکی، گمرک، بنادر و دستگاه‌های دیگر باید ضمن آسیب‌شناسی مشکلات موجود پیشنهادات خود را در دو حوزه مسائل عمومی و تخصصی به دادستانی ارائه تا تدابیر لازم اندیشیده شود و در صورت نیاز به نهادهای قانونگذار و سران قوا منعکس شود.
وزیر اقتصاد از تخلف برخی دستگاه ها در صدور مجوزهای کسب و کار و ارائه نشدن این مجوزها در درگاه ملی مجوزها خبر داد.
زن همسرکش از قصاص نجات یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ