منابع صهیونیست اعلام کردند که یک شهرک نشین صهیونیست در عملیات با سلاح سرد در نزدیکی الخلیل زخمی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز سه‌شنبه، طی عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی، یک شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که بر اثر عملیات زیرگیری با خودرو در شهرک حواره در جنوب نابلس یک نظامی صهیونیست زخمی شده است.
در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری،یک جوان فلسطینی در طولکرم زخمی و چند جوان دیگر در الخلیل بازداشت شدند و محاصره شهرک المغیر در رام الله برای هفتمین روز ادامه یافت.
در جریان جشن قهرمانی خیابانی مردم شهر ناپل یک هوادار 26 ساله جان خود را از دست داد.
رسانه های عبری زبان از وقوع یک عملیات در نابلس و زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست به دنبال شلیک به سمت خودروی وی خبر دادند.
یک شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودرو او در الخلیل زخمی شد.
منابع فلسطینی از زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودرو او در الخلیل خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن سه صهیونیست از جمله یک افسر بر اثر اصابت سنگ فلسطینیان به خودرو آنها و همچنن آتش گرفتن یک اتوبوس شهرک نشینان در رام الله خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن سه صهیونیست از جمله یک افسر بر اثر اصابت سنگ فلسطینیان به خودرو آنها و همچنن آتش گرفتن یک اتوبوس شهرک نشینان در رام الله خبر دادند.
منابع فلسطینی از زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیستی در شهرکی در قدس اشغالی خبر دادند.
منابع فلسطینی از زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیستی در شهرکی در قدس اشغالی خبر دادند.
جوانان فلسطینی با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان شعفاط و جنین مقابله کردند و منابع محلی از زخمی شدن یک کودک فلسطینی در حمله شهرک نشینان با سنگ در شهر الخلیل خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یکی از نظامیان خود در جریان یورش امروز به شهر جنین در شمال کرانه باختری اذعان کرد.
پلیس پرو از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن شماری دیگر در درگیری های روز یکشنبه بین نیروهای امنیتی و معترضان در شهر آنداهوایلاس در جنوب این کشور خبر داد.
یک شهرک نشین صهیونیست در رام الله واقع در کرانه باختری به سمت یک صهیونیست دیگر که فکر می کرد فلسطینی است تیراندازی و وی را به شدت زخمی کرد.
منابع عبری از زخمی شدن چهار صهیونیست در عملیات مقاومتی یک فلسطینی در شهرک ارئیل در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی ضمن اشاره به زخمی و بازداشت شدن ده ها فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، از تیراندازی رزمندگان مقاومت به یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.
رسانه های ایتالیا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر در حمله با سلاح سرد چاقو در نزدیکی شهر میلان این کشور خبر دادند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در اطراف شهرک صهیونیست نشین شافی شومرون در غرب نابلس خبر دادند که در نتیجه آن یک نظامی صهیونیست زخمی شده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در درگیری‌ های شهرک تقوع در جنوب شرق بیت لحم، یک نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر در نابلس و یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی خبر دادند.
پلبس کانادا از کشته و زخمی شدن سه نفر بر اثر تیراندازی در یکی از مناطق شهر تورنتو خبر داد.
در پی تشدید عملیات های مقاومتی در مناطق مختلف کرانه باختری، یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر تیراندازی رزمندگان فلسطینی در جنوب نابلس زخمی شد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی در درگیری‌های شب گذشته در شهرک ابودیس در قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ