منابع روسی از حمله توپخانه ای نیروهای اوکراینی به مرکز شهر دونتسک و هدف قرار گرفتن یک مدرسه و همچنین هتل محل اسکان خبرنگاران خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قبلا در حمله زاپروژیا کلیپی توسط روس ها منتشر شد که در آن هدف قرارگرفتن ادوات اوکراینی مشاهده می‌شد، اما به دلیل نبود پهپاد نظارتی، ما نمی‌توانستیم نتیجه پس از برخورد این نوع کوادکوپتر ها به ادوات زرهی را مشاهده کنیم. کلیپ بالا که متعلق به یک هفته گذشته می باشد، انهدام ادوات زرهی و توپخانه ای مختلف روسیه توسط کوادکوپتر های انتحاری مجهز به RPG اوکراین را نشان میدهد، از آنجایی که این کوادکوپتر ها پرتابه RPG را از زاویه بالا به هدف خود می‌کوبند، بدین شکل در اکثر مواقع نفوذ مناسب در زره داشته و باعث آتش سوزی یا در نهایت اَمورک شدن خودروی زرهی مذکور می‌شوند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در نتیجه حمله توپخانه ای ، تعداد زیادی تانک در منطقه دونتسک منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله موشکی شب گذشته ارتش، بانک اهدافی از پایگاه‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده و مراکز فرماندهی، سکوهای موشکی و انبارهای تسلیحات غربی را منهدم کرده است.
در حمله توپخانه ای و تیراندازی نظامیان سعودی به مناطق مختلف استان صعده، یک شهروند یمنی شهید و یک مهاجر آفریقایی زخمی شد.
منابع یمنی از جدیدترین حمله توپخانه ارتش عربستان به منطقه ای در استان صعده در شمال یمن خبر دادند.
منابع یمنی از جدیدترین حمله توپخانه ارتش عربستان به منطقه ای در استان صعده در شمال یمن خبر دادند.
نیروهای متجاوز عربستان سعودی مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن را هدف حملات توپخانه ای و پهپادی قرار دادند.
یک شهروند یمنی در حمله توپخانه ای ائتلاف متجاوز سعودی در استان صعده به شهادت رسید.
جنگنده های رژیم صهیونیستی چند پایگاه و مقر مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار دادند که با واکنش مقاومت مواجه شد.
بر اثر انفجار مهمات نظامی به جا مانده از متجاوزان سعودی در الحدیده و حمله توپخانه ای آنها به صعده، یک شهروند یمنی به شهادت رسید و چند نفر هم زخمی شدند.
مقامات محلی منطقه دونتسک می‌گویند ارتش اوکراین بار دیگر مناطق مسکونی این منطقه را با حملات موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار داده است.
منابع یمنی اعلام کردند که در حملات توپخانه ای ائتلاف متجاوز سعودی به دو شهروند یمنی به شهادت رسیدند.
خبرنگار المیادین اعلام کرد که یک کودک سوری در حمله توپخانه ای ارتش ترکیه به حومه شمالی حلب به شهادت رسید و دو نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که نیروهای ترکیه الرقه و الحسکه را در شمال سوریه هدف حملات توپخانه ای خود قرار دادند.
منابع خبری اعلام کردند که در حمله توپخانه ای ترکیه به حومه شمالی حلب، ۵ نظامی سوری کشته و زخمی شدند.
مقامات محلی شهر انرهودار اعلام کردند تلاش ارتش اوکراین برای تصرف نیروگاه زاپروژیا شکست خورده و این شهر هم‌اکنون تحت حملات توپخانه‌ای ارتش اوکراین قرار دارد.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه پرتاب خمپاره توسط ارتش خود را به سمت مواضع نیروی‌های نظامی اوکراین منتشر کرد.
شامگاه گذشته در حمله توپخانه ای گروه تروریستی جبهه النصره به استان ادلب در شمال شرقی سوریه، یک نظامی سوری کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
منابع رسانه ای عراقی با اعلام حمله مجدد ارتش ترکیه به مناطقی در استان دهوک، از کشف و انهدام مخفیگاه داعشی ها و تجهیزات نظامی آنها در کرکوک خبر دادند.
کیلیان امباپه و لیونل مسی در هفته های اخیر زوج فوق العاده ای را در ترکیب پاری سن ژرمن تشکیل داده اند.
خبرگزاری رسمی سوریه از حمله توپخانه ای سنگین گروه های تروریستی تحت حمایت ترکیه به الرقه در شمال سوریه خبر داد.
مقامات اوکراین روز پنجشنبه ارتش روسیه را متهم کردند که با آتش توپخانه‌ای به شهر انرهودار که نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در آن واقع شده حمله کرده است.
وزارت دفاع اوکراین گزارش داد که ارتش اوکراین با حمله توپخانه‌ای بسیار دقیق خود سیستم رادار ضد توپخانه Zoopark-۱ روسیه را در استان زاپوریژیا منهدم کرد. علاوه بر این سامانه، نیرو‌های اوکراینی چهار خودروی زرهی را نیز منهدم کردند. سامانه راداری اطلاعاتی Zoopark-۱ روسیه برای شناسایی مواضع آتش دشمن، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، مواضع توپخانه و خمپاره، پرتابگر‌های موشک تاکتیکی و سامانه‌های پدافند هوایی و ... و همچنین محاسبه مسیر پرتابه‌ها و موشک‌ها در نظر گرفته شده است.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یگان‌های مسلح اوکراین سه حمله توپخانه‌ای را در قلمرو نیروگاه هسته‌ای زاپوریژژیا و شهر «انرگودار» انجام دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ