شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست اقدام به احداث شهرکی دیگر در اراضی شهرک دیر استیا در غرب سلفیت (کرانه باختری) کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند نظامیان صهیونیست امروز پنج‌شنبه بار دیگر به شهر جنین حمله کردند و یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش گسترده امروز به شهر نابلس اقدام به تخریب منزل یک شهید فلسطینی کرده و به شدت با مبارزان مقاومت درگیر شدند.
شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز منزل یک شهروند فلسطینی را در قدس اشغالی تخلیه کرده و با فلسطینیان معترض درگیر شدند.
شهرک‌نشینان صهیونیست ظهر امروز در اقدامی وحشیانه با یورش به روستای ترمسعیا در نزدیکی رام الله (مرکز کرانه باختری) اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینیان کردند.
نظامیان صهیونیست با یورش به یک مدرسه فلسطینی و شلیک گاز اشک‌آور باعث ایجاد حالت خفگی برای دانش‌آموزان این مدرسه شدند.
ترس یک صهیونیست از سوسک در رستورانی در شهر تل‌آویو موجب شد که شمار زیادی از اشغالگران از ترس عملیات مقاومتی پا به فرار گذاشته و در جریان این فرار مصدوم شوند.
ترس یک صهیونیست از سوسک در رستورانی در شهر تل‌آویو موجب شد که شمار زیادی از اشغالگران از ترس عملیات مقاومتی پا به فرار گذاشته و در جریان این فرار مصدوم شوند.
در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری،یک جوان فلسطینی در طولکرم زخمی و چند جوان دیگر در الخلیل بازداشت شدند و محاصره شهرک المغیر در رام الله برای هفتمین روز ادامه یافت.
در آستانه برپایی راهپیمایی «پرچم‌ها» توسط صهیونیست‌های تندرو، رسانه‌های عبری از آماده‌باش و هراس صهیونیست‌ها از احتمال واکنش موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی و آشوب مجدد در شهر قدس خبر دادند.
شماری از فعالان در شهر مونترال کانادا به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد اشغال فلسطین، طی یک راهپیمایی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار تحریم صهیونیست‌ها شدند.
یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه‌جبر در شهر اریحا، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
ایران و نیروهای مقاومت در حالیکه شروع کننده جنگی نخواهند بود، هرگونه تحرک را چه از سوی رژیم صهیونیستی و چه باکو، به دقت رصد کرده و ضمن تقسیم کار، آماده هرگونه واکنش هستند.
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز تحولات فلسطین به نفع مردم فلسطین رقم خورده و رویای صهیونیست‌ها برای داشتن یک سرزمین از نیل تا فرات امروز به پایان رسیده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (کرانه‌باختری) یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسیده است.
وزارت خارجه ترکیه امروز به لغو قانون خروج شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست از نواز غزه و برخی شهرک‌ های غیرقانونی در کرانه باختری واکنش نشان داد.
یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شهرک زعتره به شهادت رسید.
رسانه‌های فلسطینی از درگیری جوانان فلسطین با نظامیان صهیونیست در شهر الخلیل و شهادت یک جوان ۲۲ ساله خبر دادند.
حمله صهیونیست‌ها به شمال بیت لحم به زخمی شدن جوان فلسطینی منجر شد.
مرور عملکرد نتانیاهو دربیش از ۱۲ سال زمامداری قدرت در رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که در دوره جدید حکمرانی وی قرار است فلسطینیان بیشتری قربانی سیاست های وی بشوند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
منابع فلسطینی از درگیری های شدید مسلحانه میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در منطقه دیر الحطب در شرق نابلس خبر می دهند که تاکنون با شهادت یک فلسطینی همراه شده است.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی یک اتوبوس حامل صهیونیست‌ها در منطقه بیت فوریک در شرق نابلس خبر می دهند که در پی آن تاکنون یک شهرک نشین زخمی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ