یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اختلال بیش‌فعالی ممکن است پیش‌بینی‌کننده بزرگ‌تری برای افسردگی و اضطراب در بزرگسالی نسبت به اوتیسم باشد که جنبه سلامت روان این اختلال را برجسته می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش‌ها برای آموزش صحبت کردن به میمون‌ها همواره بی‌نتیجه بوده است. به عنوان مثال، گوریل مشهوری به نام «کوکو» که توانسته بود بیش از هزار علامت دستی را برای برقراری ارتباط بیاموزد، هرگز حتی یک کلمه هم به زبان نیاورد.
از بین بیش از ۸۰ هزار فردی که در ماه می‌ شغل خود را از دست داده‌اند، حدود ۳۹۰۰ مورد به هوش مصنوعی ارتباط داده شده است.
گروهی از پژوهشگران طی مطالعه‌ای که در آن نتایج ۱۳ مطالعه قبلی را بررسی کرده‌اند، دریافتند کسانی که روزانه بیش از ۸ ساعت می‌نشینند و تحرک کمی دارند، خطر مرگی مانند سیگاری‌ها تهدیدشان می‌کند.
آذری‌جهرمی، ولی در ماه‌های اخیر بیش از آنکه فعالیتش را به عنوان یک هوادار فوتبال دنبال کرده باشد، شاید همگام با التهابات موجود، تمرکزش را بیشتر روی موارد اجتماعی گذاشت و کری‌خوانی‌های مرسوم و معمولش که حتی بازیکنان پرسپولیس و استقلال هم دیگر دل و دماغی برایش نداشتند را کنار گذاشت. در ماه‌های اخیر، عمده فعالیت او و نوشته‌هایش در توییتر، اینستاگرام و کانال تلگرامی‌اش در ارتباط با وقایع و رخداد‌های اجتماعی بوده است
وضعیتی از آشفتگی و بی‌تکلیفی در حوزه حجاب پدیدار شده که مدیریت بی‌نظمی را بیش از بیش دشوار می‌کند. رویکرد ذهنی اشتباه به موضوع حجاب حتی تاثیرات سلبی بزرگی را بر جامعه گذاشته که نمود‌های آن به وضوح قابل مشاهده هستند. به جرات می‌توان گفت که مشکلات کنونی در حوزه حجاب با ذهن تصمیم‌گیران ارتباط دارد و نه کف جامعه
وضعیتی از آشفتگی و بی‌تکلیفی در حوزه حجاب پدیدار شده که مدیریت بی‌نظمی را بیش از بیش دشوار می‌کند. رویکرد ذهنی اشتباه به موضوع حجاب حتی تاثیرات سلبی بزرگی را بر جامعه گذاشته که نمود‌های آن به وضوح قابل مشاهده هستند. به جرات می‌توان گفت که مشکلات کنونی در حوزه حجاب با ذهن تصمیم‌گیران ارتباط دارد و نه کف جامعه
نمایشگاه میدانی روایت میدان با رویکرد تبیین پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات آغاز به کار کرد.در این نمایشگاه که در راستای «جهاد تبیین» و بیان اقدامات صورت گرفته برپا شده است، برخی اسناد و مدارک مربوط به اقدامات دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهادهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.
عصاره آویشن معمولا برای عطردرمانی و کسب آرامش مورد استفاده قرار می‌گیرد و این کاربرد بیش از همه به نوعی ترکیب فعال در آویشن به نام کارواکرول ارتباط دارد.
خمودگی فرهنگی، افسردگی عمومی و فروپاشی اجتماعی ایران به‌جد نگران‌کننده است. پس از بیش از ۴۰ سال، چه کسی پاسخگو است؟ شورای عالی به چه کسی پاسخ می‌دهد. کدام دولت حاضر است که کوچک‌ترین مسوولیتی در این ارتباط بپذیرد؟ یا آنکه همه آنها، همه‌چیز را بر دوش شورا می‌اندازند؟
تصویری از داخل یک واگن متروی تهران با عنوان «تنهاییِ دسته‌جمعیِ آدم‌ها!» در فضای مجازی پربازدید شده است. در جهان امروز، جمعیت انسان‌ها از هر زمان دیگری در طول تاریخ بیشتر شده است. شهر‌های شلوغ نشانه‌ی آشکاری از این افزایش چشمگیر جمعیت است. اما برخلاف گذشته، این جمعیت بزرگ نه تنها در ارتباط با یکدیگر نیستند بلکه بیش از پیش از هم دور افتاده‌اند.
جدی‌ترین تهدید در مناسبات میان اسرائیل و ایران در عصر جدید (بعد از به‌قدرت رسیدن مجدد نتانیاهو) در ارتباط با گسترش و تقویت همکاری‌های امنیتی با ایالات متحده آمریکا است. در این زمینه بیش از هر موضوع دیگری عضویت اسرائیل در سنتکام و تهدیدات آن برای جمهوری اسلامی ایران است که اهمیت پیدا می‌کند
گفت: هم‌اکنون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیش از شش هزار و ۵۰۰ شرکت سازنده در ارتباط است که حدود ۱۴۰۰ شرکت آن را شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل می‌دهند.
سازمان جهانی بهداشت (WHO) در حال بررسی جزئیات مرگ بیش از ۳۰۰ کودک در سه کشور جهان است که گفته می‌شود با مصرف برخی از برند‌های شربت‌های سرفه غیرنسخه‌ای مرتبط بوده است.
ملاقات با افراد جدیدی که در بزرگ‌سالی با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما همه ما اکنون بیش از هر زمان دیگری هوس ارتباط اجتماعی داریم و برخی از ما خواهان پیوند‌های جدید و هیجان‌انگیز هستیم. این یعنی چه؟ ما اکنون در یک محیط عالی برای یافتن دوستان جدید هستیم.
فوق تخصص بیماری‌های ریه و مجاری تنفسی گفت: سرفه‌هایی که بیش از سه هفته طول کشیده باشند را، سرفه‌های طول کشنده می‌نامیم، سرفه‌هایی که متعاقب بیماری‌های ویروسی رخ می‌دهند، معمولاً در پایان هفته اول بیماری، آرام می‌شوند، اگر سرفه‌ها بیش از این مدت طول بکشند قاعدتاً به بیماری اولیه ارتباط ندارند، ماندگاری سرفه در ادامه بیماری‌های ویروسی، از نظر علمی بی معناست.
مطالعه مؤسسه تحقیقاتی نوآوری تغذیه و سلامت دانشگاه ادیت کوان استرالیا نشان داد زنانی که بیش از ۱۰۰ میکروگرم ویتامین K ۱ مصرف کردند (معادل حدود ۱۲۵ گرم سبزیجات با برگ تیره یا یک تا دو وعده سبزیجات) در مقایسه با شرکت کنندگانی که کمتر از ۶۰ میکروگرم در روز از این ویتامین مصرف می‌کردند، ۳۱ درصد کمتر در معرض خطر شکستگی قرار داشتند. دستورالعمل فعلی مصرف کافی ویتامین K در استرالیا برای زنان ۶۰ میکروگرم در روز است.
شکی نیست که امروزه فناوری نقش بسزایی در کسب و کار‌ها دارد. از اتوماسیون (خودکار سازی) وظایف گرفته تا برقراری ارتباط با مشتریان و کارمندان فناوری نحوه عملکرد کسب و کار‌ها را متحول کرده است. همان طور که به سمت آینده پیش می‌رویم کسب و کار‌ها هم چنان برای رقابتی ماندن بر فناوری تکیه خواهند کرد. انتظار می‌رود ۲۰۲۳ سال بزرگی برای رشد باشد، زیرا رباتیک و هوش مصنوعی رواج بیش تری پیدا خواهند کرد.
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
ماجرای فوت اسرا پناهی، دختر اردبیلی که از سوی رسانه‌های معاند خارج از کشور ادعا شده بود در جریان ناآرامی‌های اخیر کشور به او ضربه وارد شده بود، رخدادی بود که در یک هفته گذشته کانون اصلی توجهات رسانه‌ای را به خود معطوف کرده بود. روایت‌های مختلفی در ارتباط با این ماجرا مطرح شده بود، اما ورود علی دایی، بیش از بیش توجهات و جنجال‌ها را پیرامون این موضوع افزایش داد
رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به ارتباط صنعت ساختمان با بیش از ۳۰۰ نوع شغل، بر ضرورت هم افزایی و همکاری دولت و مدیریت شهری برای رونق صنعت ساختمان تاکید کرد.
یکی از دلایل طرح استیضاح وزیر بهداشت، مدیریت‌های ضعیف در سطح کشور اعم از مدیریت‌های ستادی در سطح استانی و کشوری است که تحول در این زمینه به ایجاد تغییرات نیاز دارد ولی چنین عزمی دیده نمی‌شود. این در حالی است که وزارت بهداشت مستقیم با مردم در ارتباط است.
شیرین‌کننده‌های مصنوعی روزانه توسط میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا استفاده می‌شوند. حالا مطالعه جدیدی که روی بیش از ۱۰۰ هزار بزرگسال در فرانسه انجام شد، نشان می‌دهد که این شیرین‌کننده‌ها که در محصولاتی مانند نوشابه‌های رژیمی به کار می‌روند، می‌توانند با افزایش ریسک ابتلا به بیماری‌هایی قلبی در ارتباط باشند.
سردار حاجی‌زاده گفت: به‌جرئت می‌توان گفت اگر ما از واردکننده سیم خاردار به صادرکننده فن‌آوری رسیده‌ایم و با طی مرز‌های دانش، دشمن را در فاصله بیش از یک‌هزارکیلومتری با هوش مصنوعی از پای درآوردیم، از ارتباط با دانشگاه حاصل شده است.
زمانی که توافق برجام در سال ۲۰۱۵ منعقد شد، بیش از دو سال مذاکرات فشرده و رو در رو میان ایران و آمریکا انجام شده بود که تا حدی موجبِ ایجاد اندک اعتمادی میان این دو کشور شده بود. وزیر خارجه دولت "جان کری"، بیش از هر رهبر و سیاستمدار خارجیِ دیگر، وقت خود را با "جواد ظریف" می‌گذراند. این جنس از ارتباط در نوعِ خود در مورد موضوعاتی ورای توافق اتمی نیز راهگشا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ