فوق تخصص بیماری‌های ریه و مجاری تنفسی گفت: سرفه‌هایی که بیش از سه هفته طول کشیده باشند را، سرفه‌های طول کشنده می‌نامیم، سرفه‌هایی که متعاقب بیماری‌های ویروسی رخ می‌دهند، معمولاً در پایان هفته اول بیماری، آرام می‌شوند، اگر سرفه‌ها بیش از این مدت طول بکشند قاعدتاً به بیماری اولیه ارتباط ندارند، ماندگاری سرفه در ادامه بیماری‌های ویروسی، از نظر علمی بی معناست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دلایل اصلی تغییر رنگ کابینت هایگلاس تابش مستقیم نور است. تابش نور مستقیم بر کابینت‌های سفید، سبب زرد شدن و کابینت‌ها رنگی، سبب رنگ پریدگی آن‌ها خواهد شد؛ بنابراین برای جلوگیری از تابش مستقیم نور کافیست در محیط آشپزخانه خود از پرده‌ها نازک استفاده نمایید تا هم از نور برای روشنایی محیط استفاده کنید و هم از زرد شدن و تغییر رنگ کابینت‌های گلاس رنگی خود جلوگیری کنید.
رئیس‌جمهور اوکراین در گفت‌وگویی تلویزیونی دلایل اصلی شکست ضدحملات ارتش این کشور را توضیح داد.
آفت دهان به بیماری‌های سیستم ایمنی بدن تعلق دارد. در این بیماری‌ها، سیستم ایمنی بدن به طور اشتباه بافت‌های آشنا را به عنوان بیگانه تشخیص می‌دهد.
یکی از اصلی ترین دلایل منتفی شدن حضور بیرانوند در استقلال، مخالفت خانواده این بازیکن بود
دلایل مختلفی عربستان را به بهشت جدید ستاره‌های بازنشسته تبدیل کرده است.
مهاجم پیشین استقلال در مورد دلایل عدم قهرمانی این توضیحاتی ارائه داد.
یکی از دلایل اصلی که مجلس به دنبال استیضاح وزیر صمت است همین مورد است که تناسبی میان قیمت خودرو با کیفیت آن وجود ندارد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل شکست استقلال برابر پرسپولیس گفت: تعویض‌های ساپینتو که در دیدارهای گذشته جواب می‌داد، با تدابیر پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و موفق نبودند.
مرکز پژوهش‌های اقتصادی اتاق تهران در گزارشی اعلام کرد دلارزدایی به وضعیتی اشاره دارد که کشورها بنا به دلایلی اقدام به حذف دلار به‌عنوان ارز اصلی در اقتصاد خود می‌کنند.
وجود جوش روی گونه‌های چپ و راست صورت دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که از جمله این دلایل می‌توان به عدم تعادل هورمونی، مشکلات ریوی، مشکلات قلبی و مشکلات معده اشاره کرد.
دلایل اصلی خرابی باتری یو پی اس صبا
وزیر اطلاعات رژیم پهلوی می‌نویسد: ساده‌ترین راه برای توضیح انقلاب ۵۷ این است که قدرت‌های خارجی را سبب‌ساز اصلی آن بدانیم و با استناد به گفته‌های این و آن، از جمله خود شاه، بگوییم که قدرت‌های غربی و در رأس آن‌ها آمریکا و انگلیس نمی‌خواستند ایران به کشوری پیشرفته با اقتصادی توسعه یافته تبدیل شود!
دلایل اصلی ابتلا به میگرن نه تنها به تغییرات مغزی بلکه به عوامل ژنتیکی نیز مربوط است. میگرن یک سردرد شدید است که ممکن است با حالت تهوع و حساسیت به نور خود را نشان دهد. درد‌های میگرنی اغلب چند ساعت تا چند روز به طول می‌انجامد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان گفت: جالب است که یک مربی بعد از پانزده بازی هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و مدام تغییر ایجاد می‌کند.
یکی از دلایل اصلی نابینایی، دژنراسیون ماکولار مرتبط با سن است که  سب می شود بینایی فرد سالمند مبهم شود یا از بین برود. در همین راستا عینک «آرگس»(Arges) برای کمک به این وضعیت ساخته شده اند.
دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه ای به مناسبت هشتمین سالگرد حبس خود در زندان آل خلیفه تاکید کرد که نبود گفتگوی جدیدی و اصلاحات واقعی را از ریشه های بحران در این کشور است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تحقیقات پلیس نشان می‌دهد نزدیک به ۳۹ درصد تصادفات شهر تهران به عدم توجه به جلو مرتبط می‌شود که استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، استعمال دخانیات، صحبت با دیگر سرنشینان و در آغوش گرفتن اطفال از آیتم‌های مشخص این دلیل اصلی تصادفات است.
مجید شاکری با بیان اینکه مهم‌ترین عامل فعلی جهش نرخ ارز مربوط به بستن حساب‌ها در انتهای سال میلادی و برگزاری جام جهانی است، عنوان کرد: اگر هم کمبودی داشته باشیم در درهم امارات است.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در توضیحات صالح آبادی در مورد افزایش قیمت ارز گفت: اقدامات روانی، دلالی و بازارسازی برخی از واسطه ها در بازار در فضای مجازی که بعضا از خارج کشور مدیریت می شود و همچنین تاثیرات تورم داخلی از علل اصلی افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: یکی از دلایل اصلی ناآرامی‌های اخیر جلوگیری از رشد و پیشرفت کشور است و دولت و جوانان حرکت پرشتاب در مسیر دستیابی به فناوری های پیشرفته را ادامه خواهند داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: یکی از دلایل اصلی ناآرامی‌های اخیر جلوگیری از رشد و پیشرفت کشور است و دولت و جوانان حرکت پرشتاب در مسیر دستیابی به فناوری های پیشرفته را ادامه خواهند داد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که سرمربی استقلال هنوز به ترکیب اصلی تیمش دست پیدا نکرده است، گفت: مس کرمان برابر استقلال تدافعی بازی کرد اما کم تجربگی بازیکنانش باعث شکست این تیم شد.
از دلایل اصلی سختی جدایی انصاری فرد از آ. اک این است که همسر این بازیکن ایرانی یونانی است و در آتن ساکن هستند به همین خاطر جدایی از خانواده سخت است.
زمینه ژنتیک یکی از مهم‌ترین عوامل خاکستری‌شدن موهاست و اگر اعضای خانواده به‌خصوص والدین در سنین جوانی دچار این تغییر رنگ مو‌ها هستند، جای تعجب ندارد که شما هم با این حالت مواجه شوید. تغییر رنگ مو‌ها همانند کم‌پشتی و ریزش مو‌ها می‌تواند از خانواده پدری یا مادری به ارث برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ