آذری‌جهرمی، ولی در ماه‌های اخیر بیش از آنکه فعالیتش را به عنوان یک هوادار فوتبال دنبال کرده باشد، شاید همگام با التهابات موجود، تمرکزش را بیشتر روی موارد اجتماعی گذاشت و کری‌خوانی‌های مرسوم و معمولش که حتی بازیکنان پرسپولیس و استقلال هم دیگر دل و دماغی برایش نداشتند را کنار گذاشت. در ماه‌های اخیر، عمده فعالیت او و نوشته‌هایش در توییتر، اینستاگرام و کانال تلگرامی‌اش در ارتباط با وقایع و رخداد‌های اجتماعی بوده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دولت روحانی دوباره برای استقلالی‌ها کری خوانده است.
محمدجواد آذری‌جهرمی دوباره به استقلالی‌ها کنایه زد.
محمدجواد آذری‌جهرمی طعنه ریزی به استقلالی‌ها زده است.
آذری جهرمی: سال 98 با تصمیم شورای عالی امنیت ملی قطع شد و بعد هم با تصمیم همان شورا وصل شد. وزیر ارتباطات در تصمیمِ قطع نبود، اما برای تصمیم‌گیری درباره وصل دعوت شد. من با قطع اینترنت مخالف بودم، اما نمی‌توانستم برابر قانون بایستم. موقعی که برای جلسه وصل اینترنت دعوت شدم و حق رأی داشتم، دفاع کردم.
همه‌ی حرف من این است که بی‌جهت سایش نهاد حکمرانی با زندگی روزمره‌ی مردم را حداکثری کرده‌ایم. با کاشتن یک سری الگوریتم سر راهِ شبکه‌های اجتماعی، سایش حکمرانی با مردم را زیاد می‌کنیم و باعث مقاومت اجتماعی در برابر آن می‌شویم. جامعه هم وقتی اراده‌ی حکومت را در ادامه چنین سایشی می‌بیند آن را پس می‌زند. همان می‌شود که امروز برخی می‌گویند: «با کبوتر پیامم را می‌فرستم، اما با شبکه‌ی داخلی نمی‌فرستم.»
آذری جهرمی: آماری رسمی یا غیر رسمی از مهاجرت نخبگان استارت‌آپی ندارم، اما برنامه‌های کشور‌های همسایه برای جذب نوآوری و توسعه استارت‌آپ‌ها قابل توجه است.
عبدالرضا داوری در توئیتی خطاب به حسن روحانی آدری جهرمی با اشاره به اعتراضات در دی ۹۶ و آبان ۹۸ نوشت: از اینکه فضای اطلاع رسانی در اینترنت را محدود نکردید و آزادی جریان آگاهی و اطلاعات را پاس داشتید، قدردانتان هستیم.
آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات نوشت: به زبان ساده بگویم که فیلتر کردن نتیجه ندارد. مگر تلگرام و واتس اپ و اینستاگرام و توییتر و … و حتی فیلترشکن‌ها بسته نشده، آیا کارساز بود؟ بسیاری از مردم کشور دیروز این عکس رو دیدند و برخی هم واکنش نشون دادند.
وزیر سابق ارتباطات نوشت: آیت الله طالقانی مردم آزادی می خواهند، سایر مسائل در سایه آزادی محقق می شود.
با توجه به اختلالات شدید اخیر در سرعت اینترنت و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی، بازخوانی سخنان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم خالی از لطف نیست؛ جایی که آذری جهرمی از نقشه گسترده برای قطع دائمی اینترنت خبر داد.
وزیر سابق ارتباطات در واکنش به جمع‌آوری کردن بیلبوردهای علی کریمی نوشت: ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع‌التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست.
نماینده مجلس: ما در حال حاضر حتی در مرکز استان‌ها و شهرستان‌های مختلف از حیث حضور متخصصین پزشکی و دندانپزشکی کمبود وجود دارد و مردم به شدت گلایه مند هستند و هر سال با وجود تذکرات و مصوبات مختلف، شاهد هیچ تغییری در وضعیت موجود نیستیم. ما از کمیسیون بهداشت مجلس می‌خواهیم که نسبت به افزایش ظرفیت دندان‌پزشک و رفع انحصار آن ورود کند و از مسولان مربوطه در وزارت بهداشت برای حل مشکل مردم مطالبه کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ