شکی نیست که امروزه فناوری نقش بسزایی در کسب و کار‌ها دارد. از اتوماسیون (خودکار سازی) وظایف گرفته تا برقراری ارتباط با مشتریان و کارمندان فناوری نحوه عملکرد کسب و کار‌ها را متحول کرده است. همان طور که به سمت آینده پیش می‌رویم کسب و کار‌ها هم چنان برای رقابتی ماندن بر فناوری تکیه خواهند کرد. انتظار می‌رود ۲۰۲۳ سال بزرگی برای رشد باشد، زیرا رباتیک و هوش مصنوعی رواج بیش تری پیدا خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس طی معاملات امروز در حالی که ابتدا در محدوده منفی قرار داشت، کار خود را با یک افزایش ۰.۳ درصدی به کار خود پایان داد و در محدوده ۲.۱۹۶ میلیون واحدی ایستاد. فردا بازار نزولی خواهد شد؟
شاخص کل بورس تهران روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه را با رشد ۶ هزار و ۹۴۰ واحدی نسبت به روز سه شنبه پشت سر گذاشت و توانست تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۸۷ واحدی بالا بیاید. آیا فصل تابستان ۱۴۰۲ دوباره رونق به بورس تهران بازمی گردد؟
در معاملات روز یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۶ هزار و ۸۵۳ واحد افت کرد و شاخص کل به فاصله ۸ هزار واحدی سقوط به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رسید. آیا فردا به این کانال نزول خواهد کرد یا تغییر مسیر می‌دهد؟
شاخص کل بورس تهران در روز چهارشنبه در حالی برای سومین روز متوالی شاهد رشد بود که توانست با ۱۵ هزار واحد افزایش به ارتفاع دو میلیون و ۳۴۵ هزار واحدی صعود کند. بازهم بورس تهران شاهد ریزش خواهد بود؟
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشینه دمای ۲۳ شهر استان امروز به بالای ۳۰ درجه رسید، گفت: دمای هوای طی ۲۴ ساعت پیش رو تا ۶ درجه گرم‌تر می‌شود.‌
مسئول کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشریح برنامه‌های اجرا شده در این کمیته طی چهار ماه گذشته، مهم‌ترین فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای ۶ ماه آینده را ارائه کرد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و در برخی نقاط همراه با رعد و برق است و حداکثر دما ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۳ فروردین‌ماه) نیمه ابری، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۴ فروردین‌ماه) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه جدید بارش‌زا به استان از روز یکشنبه ۶ فروردین ماه خبرداد.
ONS تخمین می‌زند که رونالدو به طور متوسط تا ۸۴ سالگی زندگی کند. او همچنین ۲۵ درصد شانس رسیدن به ۹۴ سالگی، ۱ در ۱۰ شانس زندگی تا ۹۸ را دارد و ۶ درصد احتمال دارد که به سن ۱۰۰ سالگی برسد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۷ اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی از اوایل شب وزش باد ملایم با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۸ اسفند) صاف در بعضی ساعات غبار محلی و در بعدازظهر وزش باد ملایم با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بورس تهران در روز چهارشنبه نتوانست به روند صعودی قدرتمند خود در دو روز ابتدایی اسفند ماه ادامه دهد و با کاهش نماگرهای خود مواجه شد. با این حال اما در انتهای معاملات شاهد برگشت نسبی تقاضا بودیم که می‌تواند به در بورس فردا نیز تاثیرگذار باشد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان بارانی است و حداکثر دما ۶ درجه سانتیگراد خواهد بود
ارزش سهام اینتل با ۴/ ۶ درصد کاهش بسته شد در حالی که ارزش سهام رقیبانش شامل AMD با ۳/ ۰ درصد افزایش و انویدیا با ۸/ ۲ درصد افزایش بسته شد. ارزش سهام شرکت KLA که تامین‌کننده اینتل است، پس از این پیش‌بینی کم فروغ، با ۹/ ۶درصد کاهش بسته شد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما پنج درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تا حدودی آفتابی و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.
قیمت طلا و نقره در معاملات روز پنجشنبه آمریکا به شدت افزایش و در معاملات روز جمعه در ایالات‌متحده به طور قابل‌توجهی کاهش یافت، به طوری که طلا به بالاترین سطح ۳.۵ ماهه و نقره به بالاترین سطح در ۶ ماه گذشته رسید.
دو تیم ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال امشب (سه شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران در دو بازی قبل یک شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تجربه کرد و یک پیروزی دراماتیک ۲ بر صفر برابر ولز کسب کرد. ایران اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۶ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و حداکثر دما ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.
بنابر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی مخاطرات وضع هوا، با ورود سامانه بارشی به غرب کشور و بارش باران در اکثر استان‌های غربی، شاهد کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دمای هوادر برخی استان‌ها خواهیم‌ بود.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به غرب کشور و بارش باران در اکثر استان‌های غربی و کاهش دمای ۶ تا ۸ درجه‌ای در برخی استان‌ها خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ و روز پنجشنبه (۱۹ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
یک جاگیری غیرقابل پیش‌بینی و در نهایت گلی سه امتیازی و ارزشمند تا نام شماره ۹ تراکتور فریاد روی سکوهای یادگار باشد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۳ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ