رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن رد خبر تمرین تیم ملی زنان در آشپزخانه این فدراسیون، گفت: بودجه مورد نیاز ما برای سال جاری ۱۳۶ میلیارد تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهرداد بذرپاش اعلام کرد: مسیر پاتاوه-دهدشت به عنوان بخشی از مسیر کریدور شمال- جنوب در مرکز کشور به طول ۱۳۶ کیلومتر به طور کامل تکمیل شده است.
با استفاده از شبیه ساز جنگی دیجیتال (Digital Combat Simulator) که یک بازی شبیه سازی پرواز جنگی است، ویدئویی از پرتاب ۱۴۰۰ پهپاد شاهد ۱۳۶ به سمت سامانه موشکی پاتریوت ناتو طراحی و منتشر شده است.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۶ هزار و ۴۰۲ تن آسفالت در سطح معابر غیر بزرگراهی پخش و اجرا شده است.
رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن رد خبر تمرین تیم ملی زنان در آشپزخانه این فدراسیون، گفت: بودجه مورد نیاز ما برای سال جاری ۱۳۶ میلیارد تومان است.
رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن رد خبر تمرین تیم ملی زنان در آشپزخانه این فدراسیون، گفت: بودجه مورد نیاز ما برای سال جاری ۱۳۶ میلیارد تومان است.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در بخش بین الملل نیز حدود 136 پرونده مهم در عرصه بین المللی وجود دارد که یکی از آنها تحریم ها است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اینک برای بیش از ۱۳۶ هزار متقاضی زمین در قالب انفرادی و گروهی برای ساخت مسکن واگذار شده است.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
مجری طرح توسعه زنبورداری کشور گفت: بر اساس نتایج سرشماری زنبورستان‌ها در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۳۶ هزار تن عسل و ۳۷۵۷ تن سایر محصولات زنبور عسل تولید شده است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: کمک های مردمی‌به زلزله زدگان خوی از مرز ۱۳۶ میلیارد تومان گذشت.
شاهد ۱۳۶ که یک پهپاد انهدامی است بدون نیاز به باند پرواز و با استفاده از جاتو پرتاب می‌شود که همین امر آن را به یک پهپاد راهکنشی مناسب بدل کرده است.
حمید سجادی امروز در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن ۶گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه شد و برای دفاع از خود مدعی شد جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!!
سجادی مدعی خطر ترک زمین و پناهندگی تیم ملی در جام‌جهانی شد! / وزیر ورزش در مجلس دوکارته شد/ تیم‌ملی، لوکادیا، مخارج استقلال و رفیق‌بازی، سجادی را به استیضاح کشید / ۱۸۶میلیارد پول مردم در جیب تاج!
سجادی در مجلس دوکارته شد/ تیم‌ملی و جام‌جهانی، لوکادیا، مخارج استقلال و رفیق‌بازی، سجادی را به استیضاح کشید / ۱۸۶میلیارد پول مردم در جیب تاج!
تایوان به منظور مقابله با رویارویی احتمالی با چین، برای راه‌اندازی یک زنجیره تولید و عرضه پهپاد در داخل این جزیره، ۱.۶ میلیارد دلار تخصیص داده است.
از ابتدای سال جاری تا ۱۸ آبان ماه، ۶۰۰هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری و ۱۳۶ هزار و۴۷۶ فقره وام ودیعه مسکن، جمعاً به ارزش ۱۱۲.۶ همت به متقاضیان پرداخت شد.
در این فیلم به ویژگی‌های پهپاد شاهد ۱۳۶ پرداخته شده است.
طرح ادعای ارسال تسلیحات از سوی ایران برای حمایت نظامی از روس‌ها موضوعی است که می‌تواند تبعاتی جدی را بر آینده مناسبات ایران و غرب به همراه داشته باشد. حتی برخی از ناظران سیاسی بر این باور هستند که این موضوع می‌تواند تاثیری عمیق را بر آینده مذاکرات برجام برجای بگذارد. همین امر واکنش‌های را در سطح داخلی نسبت به هر گونه ورود ایران به جنگ اوکراین به همراه داشته است
در هفته گذشته، ارزش کل معاملات انجام‌شده در بورس انرژی ایران ۲۴ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال بود که ۲۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال آن سهم معاملات ۱۸۷ هزار و ۱۳۶ تن فراورده در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران بود.
رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۱۳۶ هزار تن گاز مایع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: در پی سفر رئیس جمهور در اواخر سال گذشته به منطقه آبادان و خرمشهر ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مجتمع پرورش میگوی چوئبده آبادان تصویب شد.
۱۳۶ مهاجر غیرقانونی تبعه افغانستان از فرودگاه‌ ایغدیر ترکیه به کشورشان بازگردانده شدند.
رییس صندوق توسعه ملی گفت: نمی‌خواهم مطرح کنم که برخی از این افراد آمده اند و نیروگاه هم زده اند و این در حالی است که یک دینار و یک سنت هم از خودشان نیاوردند و اصلا این کاره نبودند و با پول صندوق این کار‌ها را کردند. خب اگر قرار باشد، هر کسی با پول صندوق سرمایه دار شود، ۸۵ میلیون نفر در صف می‌ایستند و از پول صندوق می‌خواهند!
در چند روز گذشته شاهد انتشار تصاویر پیشرفته‌ترین تلسکوپ فضایی جهان بودیم. تلسکوپی که به فضا رفت تا نخستین روزهای تشکیل جهان یعنی ۱۳میلیارد سال قبل را برای بشر به نمایش درآورد و دید ما را به جهان متحول کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ