پیشکسوت تیم فوتبال استقلال انتقاد تندی نسبت به پیشنهاد این باشگاه به علیرضا بیرانوند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال خوزستان می گوید تیم او دیر تشکیل شده و به تمرینات بیشتر نیاز دارد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: خیلی از مبالغ دست کم در مورد چهره‌های شاخص فوتبال ما غیر واقعی است. باشگاه‌های دیگر هم کارهایی کرده‌اند که نیازی به گفتن نیست.
محمد نوازی، مربی استقلال، با انتشار استوری در اینستاگرام از جلسه اعضای فنی این تیم اطلاع داد.
دوران آماده سازی استقلال به خاطر مسائل مالی به مشکل خورده؛ آبی ها قبل از شروع لیگ نیاز به برگزاری بازی دوستانه دارند.
علی موسوی مهاجم سابق استقلال گفت: آقای خطیر آمد تا به استقلال کمک کند اما دیگر خبری از او نیست! خطیر نمی‌تواند کاری کند. مشکل استقلال بودجه است مگر خطیر میلیاردر است که بتواند بودجه تزریق کند. استقلال به پول نیاز دارد تا بتواند بازیکن بخرد و مشکلاتش را حل کند اما هیچ یک از مسئولان برای این تیم کاری نمی‌کنند.
باشگاه شباب الاهلی امارات طی نامه‌ای رسمی به استقلال اعلام کرد به مهدی قایدی نیاز دارد و او را به آبی‌پوشان نمی‌دهد.
با توجه به ابراز علاقه‌ی جواد نکونام برای بخدمت گیری محمد نادری به نظر می‌رسد، سرمربی جدید تیم استقلال نیازی نمی‌بیند که ابوالفضل جلالی را راضی به بازگشت کند.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری گفت: گل محمدی نشان داد مربیان ایرانی جایگاه بهتری در فوتبال کشور دارند و نیازی به هزینه گزاف در جذب مربی خارجی نیست.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سطح بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در حد اروپا بود.
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
بیگی، پیشکسوت استقلال، معتقد است ساپینتو باید در رفتارهایش تجدید نظر داشته باشد.
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که آبی‌پوشان نیازی به جذب بازیکن جدید ندارند.
ساپینتو صراحتا اعلام کرد که دیگر نیازی به یزدانی ندارد و از این بازیکن خواست تا با جدایی از استقلال، فضا را برای جذب بازیکن جدید باز کند.
در شرایطی که ساپینتو به خاقانی اعلام کرده برای نیم فصل دوم به او نیاز دارد، اما مدیران استقلال به دنبال کاهش مبلغ قرارداد این بازیکن هستند.
استقلال در روزی که سخت به هجده قدم نفت می رسید، روی حادثه و پنالتی سه امتیاز حیاتی کسب کرد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید شکست برابر استقلال او را ناامید کرده است.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سال‌ها قبل که سرمربی سپاهان بودم، استقلال و پرسپولیس نیازی به اشتباهات داوری برای برنده شدن نداشتند.
ساپینتو اعلام کرده با شرایط موجود نیازی به فرد جدیدی در استقلال نیست و تیمش با همان نفرات قبلی به کار خود ادامه خواهد داد.
آرمان رمضانی مهاجم استقلال با انجام فیزیوتراپی، به تمرینات تیم باز می‌گردد.
مطهری در تمرینات هفته‌های اخیری از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشته تا جایی که ساپینتو به این بازیکن اعلام کرده در صورت نیاز از او برای بازی روز شنبه استفاده خواهد کرد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ساپینتو ورق جدیدی را در فوتبال ایران رقم زده و به نظرم موفقیت با او دور از انتظار نیست به شرط اینکه به او زمان دهیم تا افکار خود را پیاده کند.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: پیروزی بر سپاهان از این نظر برای استقلال اهمیت دارد که آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود نیاز به شروعی طوفانی در لیگ دارند.
زارعی، مدیر رکن صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای از دی یا بهمن سال‌ جاری آغاز می‌شود و درحال حاضر نیازی نیست باشگاه‌ها مدرکی آپلود کنند.
قطعا استقلال با انبوه مهاجمان خوب نیازی به او ندارد و این اقدام فقط برای دهن‌کجی به پرسپولیس بوده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ