وزیر دفاع با بیان اینکه نیازی به سامانه S۴۰۰ نداریم گفت: سامانه‌هایی که در حال حاضر داریم در دنیا بی‌نظیر هستند که می‌تواند مشکل ما را مرتفع کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه خدمت‌رسانی بانک ملی ایران به زائران اربعین حسینی، امکان خرید ارز اربعین، سامانه رایگان و بدون نیاز به اینترنت اعلام وضعیت اربعین درپیام رسان «بله» برای زائران فراهم شده است.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مدارک مورد نیاز را اعلام کرد.
سفارت کشورمان در باکو اعلام کرد: هموطنانی که نیاز به دریافت روادید برای سفر به جمهوری آذربایجان دارند می توانند قبل از سفر و از «سامانه آسان ویزا» اقدام به دریافت ویزای کنند.
تفاهم‌ نامه اجرای سند ملی آب کشور به منظور ایجاد وحدت رویه در بهره‌برداری از سامانه نیاز آب و توسعه آن در بخش کشاورزی منعقد شد.
طبق مصوبه مجلس کلیه دستگاه‌ها، نهادهای اجرایی و زیر مجموعه های آن ها مکلفند استعلامات مورد نیاز اقامت و سکونت متقاضیان خود را صرفاً از طریق سامانه ملی املاک و اسکان کشور انجام دهند.
یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سامانه اطلاع‌رسانی مسافران به کمک دانش و فناوری بومی زمینه را برای رفع نیاز داخلی با هزینه‌های پایین‌تر و کیفیتی هم‌پای نمونه وارداتی فراهم کرده است.
سامانه نیاز آبی گیاهان زراعی و باغی کشور به عنوان سامانه مرجع نیاز آبی گیاهان تعیین شد
آشتیانی در پاسخ به سوالی درباره خرید سامانه پدافمدی اس ۴۰۰ نیز اظهار داشت: روسیه از کشور‌هایی است که روابط سطح بالایی با آن داریم. با این حال، ما در بحث سلاح پدافندی به خودکفایی رسیده ایم، اما اگر لازم باشد سلاحی تهیه کنیم انجام می‌دهیم، ولی فعلا نیازی به سلاح دیگری نداریم و خیلی از کشور‌ها دنبال باور ۳۷۳ ما هستند.
مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، می‌توانند از طریق مراجعه به بستر تامین اعتبار این بانک "سامانه بتا"، نسبت به خرید اقساطی آسان کالا و خدمات مورد نیاز خود از بیش از 4700 فروشگاه و مرکز طرف قرارداد بانک اقدام کنند.
با سامانه بام بانک ملی ایران، دیگر نیازی نیست برای صدور «ملی‌کارت» به شعبه مراجعه کنید.
اگرچه شهرداری تهران به درستی تشخیص داده که باید برای برقراری ارتباط موثر با شهروندان گامی بردارد و در همین راستا اقدام به راه اندازی سامانه «من شهردارم» کرده است، اما این مشارکت را در بیراهه به کار بسته است. برای تامین خدمات موردنیاز و حداقلی شهروندان نیازی به نظرسنجی نیست؛ رنگ آمیزی مخازن زباله، جمع آوری جانوران موذی، لایروبی انهار و آسفالت معابر حداقلی‌ترین نیاز‌های هر شهری است که شهرداران باید به آن پاسخ دهند.
رئیس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه هشدار سیل آماده است، اظهار کرد: نیاز به تامین اعتبار است تا در نقاط مشخص شده تجهیزات و زیرساخت شبکه‌ای فراهم شود.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
مدیر مرکز همکاری های فناورانه دانش بنیان ایران خودرو، با اشاره به این‌که یکی از ایده‌ها و طرح‌های دولت وقت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، راه‌اندازی سامانه نان«نظام ایده‌ها و نیازها» بود، گفت: «نان» قرار است حفره همیشگی میان صنعت و دانشگاه را پر کند و فرصتی برای حل مساله و رفع نیاز صنعت و همچنین استخدام و جذب نیروهای نخبه، خلاق و متخصص دانشگاهی پدید آورد.
رئیس جمهور و نخست وزیر لهستان امروز در سخنانی اعلام کردند: موشک‌هایی که در خاک ورشو فرود آمدند، از سامانه اس-۳۰۰ قدیمی در اوکراین شلیک شدند؛ لذا نیازی به اعمال ماده ۴ پیمان ناتو نیست.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو ابزار کافی برای تولید تسلیحات و سامانه موشکی مورد نیاز اوکراین را ندارد.
طی دو سال اخیر طرح الکترونیکی شدن نسخ و حذف دفترچه‌های کاغذی با جدیت در کشور استارت خورد تا همه چیز در بستر اینترنت شکل بگیرد و هم برای بیماران آسان باشد و هم پزشکان و بیمه‌ها، اما اکنون اینترنت که زیرساخت اصلی مورد نیاز این طرح است به دلیل ناآرامی‌های اخیر چندین روز است که دچار قطعی‌های مکرر شده و این امر باعث سرگردانی و تحمیل هزینه‌های فراوان به بیماران شده است.
بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی برای اطلاع از سوابق بیمه‌پردازی خود نیازی به مراجعه حضوری به شعب تأمین‌اجتماعی ندارند و می‌توانند به سامانه خدمات غیرحضوری مراجعه کنند.
فرمانده مرزبانی فراجا بیان کرد: در گذشته برخی از فرآیند‌ها زمان بر بود که با راه‌اندازی سامانه پلیس من، مرزنشینان می‌توانند امکانات مورد نیاز را برای صدور گذر مرزی سیستمی در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون حضور در مرزبانی این پروانه را دریافت کنند.
سفیر اوکراین در واشنگتن طی سخنانی گفت که کشورش همچنان به تسلیحات نظامی از جمله سامانه های پدافند هوایی نیاز دارد.
رئیس مجمع بین‌المللی بریکس می‌گوید از آنجایی که سامانه پرداخت تبادلات تجاری بین هند و روسیه با ارزهای ملی، در حال اجراست، دو کشور دیگر نیازی به استفاده از دلار ندارند.
اگر اربعین امسال در فکر سفر هستید، «سامانه اعلام وضعیت اربعین» می تواند همانند سال‌های گذشته بدون نیاز به اینترنت یا سیم‌کارت عراقی و به صورت کاملا رایگان همسفر شما باشد.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ