کی‌روش خیلی دیر به تیم ملی ما رسید. زمان بیشتری احتیاج است که برای جام جهانی آماده شوند. سعی می‌کنیم کمک کنیم و هرکاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌محمدی با اشاره به اینکه در مجموع بازی زیبایی را دیدیم، عنوان کرد: ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در نیمه نخست بازی را به حریف دادیم و آن‌ها بر بازی مسلط بودند اما در دقایق دیگر بازی توانستیم هم موقعیت گل به دست آوریم. علی‌رغم اینکه سختی زیادی داشت، بازی خوبی را بازیکنان پرسپولیس به نمایش گذاشتند.
گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی کنند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم.
یحیی گل‌محمدی تاکید کرد در انتظار نشانه‌های مثبت از سوی مسئولان مربوطه برای بازگشت کریم باقری به اردوی پرسپولیس است.
صحبت های سرمربی پرتغالی به حضور هوادار متمول در خریدهای تابستانی پرسپولیس می تواند با پاسخ همتای او در سرخپوشان پایتخت روبرو شود.
گل‌محمدی: چه می‌شود ما هم بازیکن چند میلیون دلاری بگیریم؟
یحیی گل‌محمدی در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری به تمجید از مربیان ایرانی پرداخت.
دستیاران یحیی گل‌محمدی نیز این روزها در تماس با او جویای آخرین وضعیت سرمربی پرسپولیس هستند.
دستیاران یحیی گل‌محمدی نیز این روزها در تماس با او جویای آخرین وضعیت سرمربی پرسپولیس هستند.
دکلان مک مانوس اسکاتلندی نیز از طریق شخص یحیی گل‌محمدی به رضا درویش معرفی شده تا جانشین شیخ دیاباته شود.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری گفت: گل محمدی نشان داد مربیان ایرانی جایگاه بهتری در فوتبال کشور دارند و نیازی به هزینه گزاف در جذب مربی خارجی نیست.
یحیی گل‌محمدی هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و خودش نیز بار‌ها این موضوع را اعلام کرده است اما...
یحیی برای رسیدن به برانکو، دست‌کم در تعداد امتیازاتی که برانکو برای پرسپولیس به ارمغان آورده، نیاز دارد تا در شروع فصل آتی هم سرمربی این تیم بماند؛ اینکه این نیاز را باشگاه در وهله اول و وزارت ورزش به‌عنوان متولی امر هم حس کنند، موضوعی پیش‌بینی‌ناپذیر است. ضمن اینکه نباید فراموش کرد پنج هفته باقی‌مانده لیگ برتر می‌تواند تأثیر شگرفی در ماندن یا جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس داشته باشد.
تک گل سپاهان در بازی با پرسپولیس را کسی به ثمر رساند که در بازی جام حذفی غایب بود؛ محمد کریمی می‌گوید برای جاه‌طلبی‌هایش نیازی به سر و صدا و حاشیه ندارد.
فرشاد احمدزاده فوتبالیستی است که از سوی یحیی گل‌محمدی در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت و با تصمیم او نیز از پرسپولیس خارج شد.
نمایش موفق پرسپوليس بدون حضور مهاجمان تخصصی باعث شد تا یحیی گل‌محمدی برابر ون پارس نیز با این شیوه پا به میدان بگذارد.
پرسپوليس باید با نبود لوکادیا کنار بیاید و یحیی گل‌محمدی امیدوار است مهاجمان کنونی‌اش تا نیم فصل شرایط گلزنی مناسبی را طی کنند.
هیات مدیره پرسپولیس با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد. در این نشست سرمربی سرخپوشان نیز حضور پیدا کرد تا از نزدیک درباره نیازهای تیم و مسایل مرتبط صحبت شود.
بعید نیست زوج کمال کامیابی نیا و سینا اسدبیگی در ترکیب حاضر شوند و رفیعی در بازگشت به ترکیب اصلی در کنار صادقی به دنبال بازیسازی برای ترابی و لوکادیا باشند و محمد عمری از ترکیب خارج شود.
شاگردان یحیی گل‌محمدی 15 امتیازی شدند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسب به گل‌گهر، در رده دوم جدول قرار گرفتند. تیم سپاهان نیز با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید بازیکنان تعویضی نیز کیفیتی مشابه با بازیکنان اصلی دارند و وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند.
هفتمین دوره تالار گفت‌وگوی یک روزه مربیان برتر آسیا به میزبانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور و به صورت ویدئویی برگزار خواهد شد. در همین ارتباط از یحیی گل‌محمدی نیز برای شرکت در این دوره که از راه دور خواهد بود، دعوت به عمل آمده است.
کمال کامیابی نیا با توجه به سیستم تازه یحیی گل محمدی در بازی با آلومینیوم روی نیمکت نشست.
پرسپولیس پس از رفتن شهریار مغانلو گمشده‌ای در ترکیب خود داشته و یحیی گل‌محمدی نیز در دو فصل اخیر در تلاش برای جذب فورواردهایی با این سبک بوده است.
شائبه هایی درباره جذب بیشتر بازیکنان یحیی گل‌محمدی از طریق این شرکت نیز منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ