بدنساز سابق پرسپولیس معتقد است اردوی پیش فصل طولانی مدت کمکی به تیم‌ها نمی‌کند و بازیکنان پس از پایان فصلی سخت، به استراحت هم نیاز دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارینا ویگمن، سرمربی تیم ملی زنان انگلیس، می‌گوید با وجود شکست در فینال جام جهانی به عملکرد شاگردانش افتخار می‌کند.
به عقید گابریل ژسوس استرس و فشار عصبی در هفته های پایانی تمرکز بازیکنان این تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر کاهش داد.
ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر گفت: دو شکست مقابل بریتانیا و آمریکا در آغاز مسابقات قهرمانی جهان باعث ناامیدی ما نشد و از آنها به عنوان دیدارهای تدارکاتی برای پیدا کردن نقاط ضعف استفاده کردیم.
ستاره فرانسوی استقلال در پیامی از هواداران استقلال بابت عدم کسب عنوان قهرمانی عذرخواهی کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که قهرمان نشدن این تیم در لیگ قهرمانان انتقادات بسیاری را به همراه خواهد داشت.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از دریافت گل تساوی مقابل استقلال کم نیاوردیم و از هدفمان دور نشدیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی گفت: شکست استقلال زمانی شروع شد که علیرضا بیرانوند را مقابل هواداران استقلال قرار دادند.
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس از مصاحبه بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال برای توصیف حال خوب این روزهای پرسپولیس استفاده کرده است.
کریستوف گالیته، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، تاکید کرد که قهرمانی در لیگ یک فرانسه برخلاف نظر عموم خیلی هم کار ساده ای نیست.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید اگر این تیم نتواند قهرمان بوندسلیگا شود، تمام مسئولیت این اتفاق برعهده او خواهد بود.
تکواندوکار تیم ملی که در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان به دلیل ارتکاب به دوپینگ با محرومیت چهارساله مواجه شده است، تاکید کرد: ما مرتکب دوپینگ نشدیم و نمی‌دانم این بلا چگونه سرمان آمد.
اگر مقابل تیم‌های صدرجدولی شکست نمی‌خوردیم و امتیاز از دست نمی‌دادیم الان با اختلاف قهرمان ما بودیم. در کل فوتبال مرسوم است وقتی برابر تیمهای بالای جدولی قرار می‌گیری باید طوری به میدان بروی که اگر برنده نمی‌شوی حداقل شکست هم نخوری.
بازیکن سابق تیم فوتبال بنفیکا از تیم پورتو و مهدی طارمی مهاجم ایرانی‌اش و تلاش برای گرفتن پنالتی انتقاد کرد.
عرفان جلالی نژاد، والیبالیست جوان، رویای لژیونر شدن را در سر دارد.
قهرمان المپیک توکیو گفت: ما اگر بهترین تیرانداز هم باشیم اما اعزام نشویم و یا تعداد اعزام‌های کمی داشته باشیم، قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.
چیرو بلاژوویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران، در آخرین مصاحبه‎‌اش هم حسرت قهرمان نشدن در جام جهانی را ابراز کرده بود.
هیچکس اراده‌ای ندارد که یک تیم خاص قهرمان شود؛ اراده این است که ما قهرمان نشویم، چون من سرمربی پرسپولیس هستم.
پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک گفت: آقایان در مورد کامران قاسمپور باید بدانند دارند دست به چه کار خطرناکی می‌زنند.
رئیس فدراسیون ووشو با ابراز رضایت از عملکرد ووشوکاران جوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آن را عرض‌اندام دوباره ووشوی ایران دانست.
آلوارو موراتا، ستاره اسپانیا، گفت که اگر لاروخا قهرمان جهان نشود، در درجه اول دوست دارد رونالدو با پرتغال جام را مال خود کند.
سرمربی مراکش شانس قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ را برای تیمش قائل است.
معاون حقوقی باشگاه استقلال می‌گوید داور مسابقه با فولاد پنالتی‌ها را دیده و نگرفته؛ او اعتقاد دارد این برخورد عمدی است.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از تیم ملی انتظار بیشتری داشتیم ولی به دلیل عدم هماهنگی، برنامه‌ریزی و اولویت قرار دادن قهرمانی تیمی، امتیازات نفرات نادیده گرفته شد و قهرمان نشدیم.
قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: انگیزه بالایی برای کسب افتخار در رقابتهای جهانی دارم و تا زمانی که بتوانم به دنبال کسب خوشرنگ‌ترین مدال هستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ