هافبک 37 ساله رئال مادرید با نمایش خیره کننده در دربی مادرید، یک بار دیگر نگاه ها را به سمت خود خیره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس‌جمهور و دولت سیزدهم هم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ و هم در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دورنمای رشد اقتصادی ۸درصدی را مد نظر قرار داده بودند. اما هیچ کدام از این اعداد و ارقام وعده داده شده، محقق نشدند. ضمن اینکه رشد اقتصادی اندک محقق شده هم برآمده از تولید کالا و خدمات یا افزایش تولید بنگاه‌های اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات نبوده بلکه بخش مهمی از این رشد اقتصادی هم ناشی از فروش نفت بوده است.
نماینده چابهار گفت: از رئیس دولت انتظار داشتیم که برنامه هفتم را با استفاده از اعداد و ارقام برای نمایندگان تشریح و اعلام کند که در چه شرایطی قرار داریم و در بازه زمانی ۵ ساله قرار است با توجه به شاخص‌ها و آمار‌ها به کجا برسیم. ما می‌دانیم که مشکلات جدی در برنامه هفتم وجود دارد؛ مثلا مباحث محیط‌زیست، بیابان‌زدایی و منابع طبیعی مهم هستند، اما مغفول مانده‌اند.
بهروز نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موافقین استیضاح اصرار دارند که اتفاقات خوبی در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیفتاده و ادامه حضور فاطمی امین در وزارت صمت به نفع کشور و دولت نیست. به نظر من، مستندات خیلی قوی‌تری باید ارائه می‌شد و موافقین استیضاح باید با اعداد و ارقام قوی‌تری مطالب خود را بیان می‌کردند. رئیس جمهور گفت آمدم تا به استیضاح نمایندگان احترام بگذارم. حضور و صحبت‌های رئیس جمهور قطعا اثرات مثبتی خواهد داشت.
رئیس‌جمهور در نشست با فعالان اقتصاد گفت: به دنبال آمارسازی در اقتصاد نیستیم؛ هرچه اعداد و ارقام شفاف‌تر باشند، مردم هم می‌توانند بهتر فعالیت‌های اقتصادی انجام بدهند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا را با بدترین نتیجه‌ای که قابل تصور بود، به پایان رساند و روی سکوی سوم ایستاد. به فدراسیونی که رئیسش از هیچ روشی برای توضیح آنچه در باطنش جریان دارد دریغ نمی‌کند، باید یادآوری کرد که این اعداد و ارقام و قهرمانی‌ها هستند که شما را معرفی می‌کنند؛ نه ژست‌های پوپولیستی.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، می تواند امشب مقابل بایرن مونیخ به یک رکورد شگفت انگیر دیگر دست یابد.
.یک نماینده مجلس در مورد قیمت خودرو عددی اعلام و می کند و این عدد می شود مبنای انتقاد و تذکرش و یک مسئول قوه مجریه هم برای پاسخ به این تذکر عدد و رقم را می کاهد و آمار خودش را اعلام می کند.این ماجرا در این روزها به وفور در حال تکرار بوده و متاسفانه وقت و ذهن جامعه را درگیر خود کرده است.
بررسی بودجه کشور دارای ابعاد و قلمرو‌های گسترده در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی است؛ فقط نباید به بررسی اعداد و چگونگی تحقق و یا عدم تحقق و یا تراز و یا ناترازی آن بسنده کرد. زیرا موازین حاکم بر مالیه عمومی کشور به همان اندازه‌ای که با ارقام و اعداد (بودجه) سروکار دارد، با حقوق عمومی و علوم سیاسی، اقتصاد توسعه، اقتصاد سیاسی، جامعه‌شناسی و... در جامعه نیز سروکار دارد.
در جریان این ناآرامی‌ها هیچ دانشجویی در دانشگاه‌ها یا محوطه دانشگاه‌ها بازداشت نشد. در واقع کسانی که بازداشت شدند، افرادی بودند که در اغتشاشات خیابانی نقش داشتند. همان‌طور که گفته شد، صد‌ها نفر هیجان‌زده شدند و بر همین اساس دست به شورش زدند. من گمان می‌کنم که ما شاهد نوعی اغراق در این اعداد و ارقام، حتی اگر توسط گروه‌های حقوق بشری گفته شده باشد، هستیم. ما نمی‌توانیم بازداشت روزنامه نگاران در ایران را تایید کنیم. برچسب زدن مجدد به فردی که بازداشت شده، بسیار ساده است. شما می‌توانید در هر لحظه آن شخص مورد نظر را مدافع حقوق بشر، روزنامه نگار و هر چیز دیگری بنامید. هیچ خبرنگاری در جریان ناآرامی‌ها بازداشت نشد.
ستاره 18 ساله بارسلونا به واسطه درخشش های اخیر خود، با یک افزایش قیمت سرسام آور مواجه شده است.
با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی کشور پیش‌بینی مسیر آتی کسب درآمد دولت دور از ذهن نبوده و با نگاهی اجمالی به لایحه بودجه‌ می‌توان به این نکته پی‌‌برد که درآمدهای دولت با توجه به موارد اعلامی در بودجه‌۱۴۰۲ حدود ۴۰‌درصد رشد کرده‌است. البته باید به این نکته توجه داشت که با تغییرات عمده در اعداد و ارقام بودجه ‌هر سال‌ نسبت به سال‌گذشته، بازار سرمایه به تغییرات عکس‌العمل نشان داده و برخی صنایع با رشد و برخی دیگر با افت همراه می‌شوند.
ستاره 18 ساله بارسلونا به واسطه درخشش های اخیر خود، با یک افزایش قیمت سرسام آور مواجه شده است.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: نمی توان با نشستن پشت میز و با اعداد و ارقام انتقاد کرد، جغرافیایی کاراته آسیا تغییر کرده و باید بیشتر روی رده سنی کار کنیم تا همچنان در بین مدعیان باشیم.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: نمی توان با نشستن پشت میز و با اعداد و ارقام انتقاد کرد، جغرافیایی کاراته آسیا تغییر کرده و باید بیشتر روی رده سنی کار کنیم تا همچنان در بین مدعیان باشیم.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: نمی توان با نشستن پشت میز و با اعداد و ارقام انتقاد کرد، جغرافیایی کاراته آسیا تغییر کرده و باید بیشتر روی رده سنی کار کنیم تا همچنان در بین مدعیان باشیم.
با مبنا قرار دادن اعداد و ارقام، احتمال رویارویی برزیل و آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی، از هر تقابل دیگری بالاست.
کدام مربی بیشترین دلخوری را از داوران دارد؟ کدام مربی بیش از همه با خبرنگاران صحبت می‌کند؟ کدام مربی از مهاجمان تیمش بیشترین انتقاد را می‌کند؟
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد مجلس صرفاً اعداد را مصوب کند و دولت کار خود را انجام دهد، قطعاً مشکلات کشورها حل نخواهد شد.
شهردار تهران با اشاره به آمار پلیس درباره معتادان متجاهر، اظهار کرد: در قرارگاه اجتماعی کاملا اعداد و ارقام موجود است. سه هفته پیش مطرح کردیم که ساماندهى معتادان متجاهر را ما شروع کنیم.
وزارت بهداشت یمن با انتشار آماری از جنگ هشت ساله در این کشور از شهادت و زخمی شدن بیش از ۴۷ هزار یمنی در حملات مستقیم و جان باختن بیش از ۴۰ هزار زن و ۱۰۰ هزار کودک بر اثر محاصره خبر داد.
تنها زمانی می‌توان اشخاص را مجرم قلمداد کرد و اعداد و ارقام فساد را اعلام نمود که آخرین مرحله فرجام‌خواهی متهم صورت گرفته باشد؛ پیش از آن، بیان اسامی و حتی بیان اعداد و ارقام، تنها بازی با روح و روان متهمین و البته مردم است.
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: طبق اعداد و ارقام رسمی در چهار ماهه اخیر توانستیم ۲۲ درصد افزایش صادرات و ۱۶ درصد افزایش واردات داشته باشیم.
چرا ترس از کرونا نباید به اضطراب تبدیل شود؟
بلیت‌های ارائه‌شده در علی‌بابا، با حسابی سرانگشتی بسیار گران تر از جمع مبلغ بلیت و پرواز و اقامتی است که جداگانه توسط اشخاص خریداری شود و سودی نجومی را بابت خدمات میزبانی نصیب این شرکت می‌کند. تعزیرات و سازمان حمایت هنوز واکنشی به این اعداد نشان نداده اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ