.یک نماینده مجلس در مورد قیمت خودرو عددی اعلام و می کند و این عدد می شود مبنای انتقاد و تذکرش و یک مسئول قوه مجریه هم برای پاسخ به این تذکر عدد و رقم را می کاهد و آمار خودش را اعلام می کند.این ماجرا در این روزها به وفور در حال تکرار بوده و متاسفانه وقت و ذهن جامعه را درگیر خود کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گورها همواره برای باستان‌شناسان و جویندگان گنج جذاب بوده‌اند؛ چراکه بسیاری از اکتشافات از همین گورهای باستانی به دست می‌آیند، اما این گورها اغلب به افراد مشهور تاریخ تعلق ندارد.
باستان‌شناسان معتقدند این اکتشاف از این نظر نادر است که در یک بافت کاملاً شهری رخ داده است که در آن احتمال یافتن شواهد باستان‌شناسی مرتبط با فرهنگ تئوتیئواکان بسیار کم بود.
به تازگی دانشمندان عنصر حیاتی گمشده در رژیم غذایی گیاهخواری را کشف کردند. این عنصر حیاتی و مکمل طبیعی که «جلبک» نامیده می‌شود را می‌توان برای جبران کمبود ویتامین B۱۲ در رژیم های غذایی گیاهی استفاده کرد.
با وجود اینکه شیچنگ زیر آب است، به خوبی حفظ شده است. آب در واقع آن را از باد، باران و فرسایش خورشید محافظت می‌کند. امروزه، غواصان حرفه‌ای می‌توانند با کمک اپراتور‌های غواصی مانند «Big Blue» و «Zi Ao Diving Club» که بین آوریل و نوامبر غواصی‌های منظم انجام می‌دهند، به تماشای این شهر زیر آب بروند.
یکی از افسران که به رفتار‌های مرد همسایه مشکوک شده بود، شروع به بازرسی خانه مرد مرموز کرد و زمانی که در حمام خانه باز شد، با جسد غرق در خون فریدون که از ناحیه گردن هدف ضربات مرگبار قرار گرفته بود روبه‌رو شد.
مدیران یووه تماس‌های خود برای بررسی وضعیت هافبک آرسنال را آغاز کردند.
در حوزه کشاورزی و دامپروری مشکل جدی وجود دارد زیرا اولویت وزارت جهاد کشاورزی تولید محصولات رقابتی و توسعه صنایع تبدیلی نیست.
اگر فکر می کنید هالند در بازی ها خوب است، باید او را در تمرین ببینید
رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف گفته: فرش‌ها از کاخ سعدآباد به موزه فرش ایران در چهارراه فاطمی انتقال داده شدند؛ و اظهارنظر وزیر پیشین درباره بی ارزش بودن این فرش‌ها ریشه در ناکاربلدی و بی‌سوادی وی دارد.
قرارداد جدید باشگاه استقلال و اپراتور همراه اول با یک نکته جالب همراه است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده یک متهم دستگیر شده است.
مقایسه بین تجارت نفت و مس مفید است. این قیاس به نشان دادن پیچیدگی‌های استخراج مس کمک می‌کند هم‌چنین باعث می‌شود به چگونگی غلبه بر کمبود‌ها اشاره شود. با تفاوت بین این دو کالا آغاز کنیم.
رییس کمیته داوران در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد تا اواخر فصل آینده منتظر وی ای آر نباشیم!
چندی پیش قالیباف در یکی از جلسات علنی مجلس گفت: «مجلس یک ماه و نیم پیش، شرایط فعلی ارز را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور منتقل شد». پس از این ادعای قالیباف سخنگوی دولت ضمن بی اطلاعی از این بسته پیشنهادی گفت این بسته تاکنون ارسال نشده است اما اگر ارسال شود، حتما بررسی می‌کنیم!
به‌نظر می‌رسد که هافبک خلاق سرخ‌پوشان پایتخت به ترکیب اصلی این تیم بازخواهد گشت.
باستان‌شناسان در دهستانی به نام اوتررا (Utrera) در اسپانیا واقع در استان سویا بقایای یک کنیسه‌ی قرن چهاردهمی را کشف کرده‌اند.
اتاق تزریقات درمانگاه‌ها و مراکز درمانی این روز‌ها برچیده شده و نامش به «سرم‌تراپی» تغییر کرده، حالا یا مراجعه‌کنندگان خودشان تقاضای سرم دارند یا پزشکان برای‌شان تجویز می‌کنند. مراکز درمانی هم با اعلام اینکه برای سرُم تحت قرارداد بیمه‌ها نیستند، فاکتور آزاد تحویل بیماران می‌دهند تا هزینه یک سرم‌تراپی ساده حدود ۳۰۰-۲۰۰ هزارتومان آب بخورد.
سازمان اکتشافات فضایی ژاپن(JAXA) کاوشگر ماه خود را گم کرده است. این ماهواره همراه ماموریت آرتمیس به فضا ارسال شده بود اما ناسا سیگنالی از آن دریافت نکرده است.
ستاره ریزنقش و خوش‌تکنیک آبی‌پوشان پایتخت عملکرد خوبی را از خود در سیرجان به جای نگذاشت.
کشور‌های دیگر حاضر نیستند هزینه‌های متوقف کردن چین را بپردازند. چین بازار بزرگی محسوب می‌شود. توانایی چین در حوزه تولید محصولات ارزان قیمت و فراوانی نیروی کار ارزان آن کشور را برای تجارت بین المللی به گزینه‌ای ارزشمند تبدیل کرده است.
سرمربی پرتغالی استقلال احتمالاً برای اولین‌بار در فصل جدید به هافبک ازبکستانی تیمش فرصت بازی خواهد داد.
نگاه مدیریتی به عملکرد شرکت فولاد مبارکه و گزارش تحقیق و تفحص بیانگر نبود ساختار حکمرانی شرکتی علیرغم حضور چند تن از افراد مشهور در کمیته حسابرسی شرکت است.
پیشکسوت استقلال گفت: نبود یک هافبک طراح و خلاق کاملاً در استقلال مشهود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ