رئیس فدراسیون کاراته گفت: نمی توان با نشستن پشت میز و با اعداد و ارقام انتقاد کرد، جغرافیایی کاراته آسیا تغییر کرده و باید بیشتر روی رده سنی کار کنیم تا همچنان در بین مدعیان باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از قوت گرفتن احتمال تغییرات در چهار معاونت سیما، صدا، فضای مجازی و خبر صداوسیما حکایت کرد؛ تغییراتی که صرفاً به جابجایی نفرات خلاصه نمی‌شود و با تغییر ساختارها در برخی این بخش‌ها نیز همراه خواهد بود.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از قوت گرفتن احتمال تغییرات در چهار معاونت سیما، صدا، فضای مجازی و خبر صداوسیما حکایت کرد؛ تغییراتی که صرفاً به جابجایی نفرات خلاصه نمی‌شود و با تغییر ساختارها در برخی این بخش‌ها نیز همراه خواهد بود.
قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با اظهار شگفتی از برخی ادعا‌های مطرح شده در یکی از بخش‌های خبری، گفت: موضوع بازگشت به تحصیل این داوطلبان که صلاحیت علمی آن‌ها رد شده است، مربوط به تعداد زیادی از داوطلبان خواهد بود و فقط در روز‌های اخیر ۵ دستور موقت جدید برای بازگشت به تحصیل داوطلبان شبهه‌دار که در هیأت‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری رأی قطعی مردود علمی دریافت کرده‌اند؛ توسط شعبه ۲۸ دیوان عدالت اداری صادر شده است.
جریان فساد با تمام قوا به پیکره حاکمیت و مردم حمله می‌کند و این نشان می‌دهد در مسیر فسادزدایی قرار گرفتیم، اما قطعا فاصله زیادی با انتظار جامعه در رفع فساد داریم. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کلان کشور، تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد است که در مسیر غلط قرار گرفته و جریان‌های فساد و قدرت نیز در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند، لذا به نظر من باید این مسیر را ادامه دهیم و تا انتها پیش برویم و در برخی از بخش‌ها که هنوز شروع نکردیم، ورود کنیم.
رژیم صهیونیستی و هندوستان یک قرارداد همکاری درباره اعزام نیروی کار خارجی در برخی بخش‌های بازار کار در سرزمین‌های اشغالی امضا کردند.
برخی از جریان سازی‌های اخیر برای عمده کردن مباحث حاشیه‌ای را یک روند خطرناک می‌دانم. شیوه غیر متعارف دولت فعلی برای تدوین برنامه هفتم نشان می‌دهد که گویا برخی در حال فراهم کردن نان برای مافیا‌ها هستند؟! برای اولین بار شاهد هستیم سندی تدوین شده که در آن مشارکت دستگاه ها، مناطق و بخش‌ها از شکل گیری این سند حذف شده است لذا این شیوه برنامه ریزی مشکوک است.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
وزیر دفاع گفت: برخی خبرها پایه و اساس ندارد. ما ارتباطمان با روسیه مانند سایر کشورها راهبردی است و در بخش‌های مختلف همکاری داریم.
طبق اصل ۱۷۷ قانون اساسی، مشخص است کدامیک از بند‌های قانون اساسی قابلیت اصلاح دارد و برخی دیگر از بخش‌های قانون اساسی، هیچ‌وقت نمی‌تواند اصلاح شود و این هم مخصوص ایران نیست. همه نظام‌های دنیا یک‌سری اصول ثابت و لایتغیر دارند؛ بنابراین رفراندوم در یک‌سری زمینه‌ها پیدا می‌شود که منافع مردم در دو طرف باشد و مردم انتخاب کنند. اینکه هر مشکلی در کشور ایجاد می‌شود، یک نفر از رفراندوم سخن بگوید، این مسأله مشخص است که عقل و خرد حاکمیتی ندارد.
اسماعیلی گفت: طیفی از دوستان در بخش‌های مختلف از وزارت فرهنگ و ارشاد توقع دارند که بسیار چکشی با این موضوعات برخورد کند، خیر این‌گونه نیست. جنس کار و مخاطب‌های ما مخاطب‌های فرهنگی و هنری هستند. در این افراد عواطف و ذوق هنری بر سایر مسائل غلبه دارد و ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه داریم با گفتگو این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم.
اهواز - اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان با چالش‌هایی بی شماری در بخش‌های مختلف مواجه است که انتظار می‌رود در سفر این هفته هیئت دولت به استان برای رفع برخی از آنها چاره اندیشی کرد.
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت بسیاری از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مساله را شناسایی کنند.
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت زیادی از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مسئله را شناسایی کنند.
عصر پنجشنبه در برخی مناطق به‌ویژه بخش‌های جنوبی استان گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.
قطعاً وجود کیسه هوا در شلوار موتورسواران مهم به نظر می‌رسد، زیرا در برخی تصادفات بخش‌های پایین‌تنه جزو اولین نقاطی هستند که با زمین برخورد می‌کنند. حالا، اما این قضیه فرق می‌کند و دو شرکت CX Air Dynamics و Mo’Cycle نسخه‌های متنوعی از شلوار‌های موردبحث را تولید کرده‌اند. کیسه‌های هوای داخل شلوار موردبحث با استفاده از کابل‌های ارتباطی بین شلوار و موتورسیکلت فعال می‌شوند و با تعویض حباب دی‌اکسید کربن می‌توان آن‌ها را دوباره شارژ کرد.
چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی براساس مدل‌های زبان بزرگ ساخته شده‌اند: الگوریتم‌هایی که در بخش‌های وسیعی از اینترنت آموزش دیده‌اند. این بات‌ها محتمل‌ترین کلمه بعدی را در پاسخ به برخی پرس و جو‌ها بر اساس خواندن میلیارد‌ها جمله‌ای که از واژگان قبلی استفاده می‌کند پیش بینی می‌نمایند.
مرور بخش‌های مختلف دولت رییسی نشان می‌دهد که امپراطوری جلیلی از طریق نیروهایش در سطوح مختلف انسانی در بدنه دولت گسترده است؛ بخش‌هایی از سیاست داخلی تا برخی وزارتخانه‌ها. هر سرنوشتی که ابراهیم رییسی پیدا کند هم قالیباف و هم جلیلی، به دنبال سهم فدایی شده خود برای او هستند بنابراین رقابتی جدی بین آن‌ها شکل خواهد گرفت، تا عزیز بعدی اصولگرایان باشند، جایگاهی مشابه سال‌های ۹۶ و ۱۴۰۰ ابراهیم رییسی که باید همه آتش‌ها بر او گلستان می‌شد
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: حتی اگر تعطیلی برخی از دستگاه‌ها و بخش‌های اداری را برای کنترل آلودگی هوا داشته باشیم شاید ضرر آن در مقایسه با تعطیلی مدارس کمتر باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: برخی بخش‌های دولت مثل حوزه بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی همچنان به حساب واحد خزانه نپیوسته‌اند و در این زمینه کوتاهی داشته‌اند.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: نمی توان با نشستن پشت میز و با اعداد و ارقام انتقاد کرد، جغرافیایی کاراته آسیا تغییر کرده و باید بیشتر روی رده سنی کار کنیم تا همچنان در بین مدعیان باشیم.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: نمی توان با نشستن پشت میز و با اعداد و ارقام انتقاد کرد، جغرافیایی کاراته آسیا تغییر کرده و باید بیشتر روی رده سنی کار کنیم تا همچنان در بین مدعیان باشیم.
در حال حاضر با توسعه دانش میان زنان و حضور آنان در بخش‌های مختلف جامعه زمینه جرایم زنان نسبت به گذشته فراهم شده و در نتیجه جرایم زنان رو به افزایش است حتی برخی از رفتار‌های زنان نسبت به گذشته تغییر کرده و در مواردی هم آن‌ها به عنوان فرد سازمان‌دهنده ایفاگر نقش هستند.
قاضی‌القضات به موضوع ممنوع‌الخروجی برخی فعالان اقتصادی پرداخت و بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
رئیس جمهور برخی کار‌های انجام شده در این دولت را از آرزو‌های دیرینه کشور برشمرد و گفت: از بین بردن زمینه رانت و قاچاق دارو با اجرای طرح دارویار، ساماندهی صدور مجوزها، اجرای بخش‌های اصلی سامانه جامع تجارت، از جمله مواردی است که باید به خوبی برای افکار عمومی تبیین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ