تیم ملی کشتی آزاد ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا را با بدترین نتیجه‌ای که قابل تصور بود، به پایان رساند و روی سکوی سوم ایستاد. به فدراسیونی که رئیسش از هیچ روشی برای توضیح آنچه در باطنش جریان دارد دریغ نمی‌کند، باید یادآوری کرد که این اعداد و ارقام و قهرمانی‌ها هستند که شما را معرفی می‌کنند؛ نه ژست‌های پوپولیستی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موشک خالی و بدون شعار موشکی بود که توجیه آن در میان ملت‌ها منطق تدافعی داشت. اما نوشتن آن شعار روی موشک، آن را به ابزار تهاجمی تبدیل کرد. آن‌هم در شرایطی که دنیا در سمت ایران ایستاده بود و اسرائیل را نکوهش می‌کرد که چرا با توافق هسته‌ای مخالف است. درست در شرایطی که اسرائیل منزوی بود و نیاز داشت حرکت و اقدامی به کمک آن‌ها بیاید تا پروژه «امنیتی‌سازی» از پرونده ایران را در جهان تقویت کند.
وزیر امور خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات عربستانی و شرکت در دو نشست منطقه ای و بین المللی، به این کشور سفر کرده است. رسانه عبری استقبال مقامات سعودی از بلینکن را نامناسب دانست.
وزیر کشور، گفت: اولویت و هدفی مهم‌تر و اساسی‌تر از برگزاری انتخابات و میزان مشارکت مردم در آن وجود ندارد.
وزیر کشور، گفت: اولویت و هدفی مهم‌تر و اساسی‌تر از برگزاری انتخابات و میزان مشارکت مردم در آن وجود ندارد.
حضور قلعه‌نویی در این مراسم و انتشار تصاویری از او بدون حاشیه هم برایش نبود. تی‌شرت نازک امیر قلعه‌نویی در ملاقات‌های مذکور در روز نخست حسابی در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفت و بسیاری از کاربران از اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب بهتری در این زمینه نداشت، انتقاد‌های تندی کردند
جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی، می‌گوید فرار این تیم از سقوط به دسته پایین‎‌تر دستاوردی بزرگ‌تر از قهرمانی در لیگ برتر است.
کریستیانو جونتولی مرد پشت پرده ناپولی است، کسی که از نزدیک با مربیان این تیم کار می‌کند تا ساده‌ترین راه‌حل‌ها را برای پیچیده‌ترین مشکلات پیدا کند.
ناچو فرناندز، کاپیتان رئال مادرید، معتقد است شکست برابر رئال سوسیداد نباید باعث نگرانی هواداران شود.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در آستانه بازی تیمش با هلاس ورونا می‌گوید این بازی از جدال با میلان در لیگ قهرمانان هم برای ناپولی مهم‌تر است چرا که آنها را به اسکودتو نزدیک‌تر می‌‌کند.
سون هیونگ مین، ستاره تیم ملی کره جنوبی، معتقد است این تیم می‌تواند در ادامه روزهای بهتری را با یورگن کلینزمن تجربه کند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: ۶ دیدار مورد اعتراض هیأت استان ها در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
نخست وزیر سوئد در بحبوحه تشدید تنش‌ها با ترکیه، بر اهمیت الحاق هرچه سریع‌تر این کشور به ناتو تاکید کرد.
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
پاداش تیم ملی و مدیران مهم‌تر از انتخاب جانشین کی‌روش!
کاسمیرو و لوکا مودریچ یک بار دیگر نشان دادند ستاره های بزرگ چگونه در دنیای فوتبال رفتار می کنند.
هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس گفت: من به کسب عنوان آقای گلی یا بدست آوردن کفش طلا فکر نمی‌کنم و مهمترین موضوع برای من قهرمانی در جام جهانی است.
هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس گفت: من به کسب عنوان آقای گلی یا بدست آوردن کفش طلا فکر نمی‌کنم و مهمترین موضوع برای من قهرمانی در جام جهانی است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما مسئله‌ای مهم‌تر از اشتغال و تولید نداریم، اما متاسفانه بودجه مصوب مجلس محقق نشده است.
وزیر منابع آبی مصر اعلام کرد: مدت‌هاست به دلیل لجاجت و اقدامات یکجانبه آدیس‌آبابا هیچ گونه پیشرفتی در پرونده مذاکرات سد النهضه با اتیوپی وجود ندارد.
کریم بنزما در 34 سالگی توپ طلا گرفت، مردی که ایستادن و صبوری را بهتر از بقیه بلد بود.
کریم بنزما در 34 سالگی توپ طلا گرفت، مردی که ایستادن و صبوری را بهتر از بقیه بلد بود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید حاضر نیست روی سلامتی بازیکنانش ریسک کند.
مارک آندره تراشتگن امشب در بازی برابر مایورکا رکورد بسته نگه داشتن دروازه اش را به 554 دقیقه رساند. او در پایان بازی گفت که پیروزی تیم مهمتر از این رکورد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ