آیا از یک مدیر برنامه خاص بازیکن می‌گیریم؟ مشخص می‌شود. این کار تاوان دارد و اشکال ندارد ما تاوانش را می‌دهیم ولی می‌ایستیم و درستش می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشور جمهوری آذربایجان از بازداشت ۶ نفر در این کشور به اتهام ارتباط با گروه «گولن» خبر داد.
وال استریت ژورنال نوشته است که هدف از این ممنوعیت، جلوگیری از انتقال دلار آمریکا به ایران و برخی دیگر از کشورهای تحریم شده خاورمیانه است.
یک دادگاه فدرال اقدام به انتشار کیفرخواست علیه دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری سابق آمریکا را با ۳۷ فقره اتهام در ارتباط با سوءاستفاده از اسناد طبقه‌بندی شده کرد؛ از جمله ۳۱ مورد نگهداری عمدی اطلاعات مربوط به دفاع ملی آمریکا.
ستایشی در ارتباط با پرونده بورس گفت: پرونده ای در این رابطه تشکیل شده و در حال تکمیل تحقیقات است. افراد مختلفی احضار و تفهیم اتهام شده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اتهامات زنجیره‌ای اخیر سرویس امنیتی و دادستانی جمهوری آذربایجان نسبت به کشورمان، گفت: متاسفانه چندی است که دولت جمهوری آذربایجان شهروندان خود را به اتهام و ادعای واهی ارتباط با نهادهای ایرانی دستگیر و بازداشت می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اتهامات زنجیره‌ای اخیر سرویس امنیتی و دادستانی جمهوری آذربایجان نسبت به کشورمان، گفت: متاسفانه چندی است که دولت جمهوری آذربایجان شهروندان خود را به اتهام و ادعای واهی ارتباط با نهادهای ایرانی دستگیر و بازداشت می‌کند.
جمهوری آذربایجان اوایل ماه آوریل از بازداشت شش نفر به ظن تلاش برای کودتا و ارتباط با ایران خبر داده بود.
کمیته شفافیت عراق از صدور حکم بازداشت و تحقیقات قضایی علیه چهار مقام ارشد دولت مصطفی الکاظمی به اتهام مشارکت در پرونده موسوم به «فساد قرن» خبر داد.
دنی آلوز روز گذشته نزد قاضی به ارتباط جنسی با شاکی خود اعتراف کرد، اما اتهام تعرض را رد کرد.
دنی آلوز روز گذشته نزد قاضی به ارتباط جنسی با شاکی خود اعتراف کرد، اما اتهام تعرض را رد کرد.
دنی آلوز روز گذشته نزد قاضی به ارتباط جنسی با شاکی خود اعتراف کرد، اما اتهام تعرض را رد کرد.
مددزاده دانشجویی بود که به جرم ارتباط با گروهک تروریستی منافقین متهم شد اما حامیان وی عنوان می‌کردند که این اتهام بی‌پایه است و جای دانشجو زندان نیست!
واحد امور افسران وابسته به دایره اطلاعات نظامی سوریه، چند افسر در درجه های مختلف را به اتهام دادن اطلاعات به بیگانگان بازداشت کردند.
دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر «اللد» یک فلسطینی را به اتهام ارتباط با ایران به ۷ سال زندان محکوم کرد.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند در عملیات‌های هم‌زمان نیروهای امنیتی در مناطق مختلف این کشور، ۲۷ نفر از عناصر تروریستی بازداشت شده‌اند.
دولت قطر در بیانیه‌ای هرگونه ارتباط با فساد در پارلمان اروپا و اتهام رشوه به «ایوا کایلی» معاون رئیس پارلمان اروپا را به شدت تکذیب کرد.
ضرغامی روز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ با حضور در دانشگاه صنعتی شریف به پرسش‌های جمعی از دانشجویان این دانشگاه پاسخ داد و در بخشی از سخنرانی خود گفت: چند نفر در دستگاه ریاست جمهوری با سایت آقای «زم» ارتباط دارند و خانم مومن و متدینی را ۱۴ روز در سلول انفرادی نگه می‌دارند، بعد می‌گویند ببخشید اشتباه شد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ۳۱۵ نفر از متهمین آشوب‌های اخیر در تهران به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «اخلال در نظم عمومی» و ارسال آن‌ها به دادگاه خبر داد.
مدتی بود که در محافل غیر رسمی خبری و شبکه های اجتماعی سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعاهای مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می شد. این ادعاها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بی ارتباط با این موضوع نیست.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «با توجه به دستگیری پسر یکی از نماینده‌های مجلس به اتهام ارتباط با منافقین» آیا شورای نگهبان مسایل امنیتی را برای تایید صلاحیت‌ها در نظر می‌گیرد؟ گفت: شورای نگهبان مکلف است از ۴ مرجع استعلام کند و شورای نگهبان براساس گزارش‌های واصله، اعلام نظر می‌کند.
یک مقام قضایی میانمار اعلام کرد، دادگاهی در این کشور آنگ سان سوچی، رهبر غیرنظامی مخلوع میانمار را در ارتباط با چند فقره اتهام فساد دیگر امروز (دوشنبه) گناهکار شناخته و به این ترتیب شش سال دیگر به مجازات ۱۱ سال حبس قبلی او اضافه شد.
شرکت سوئدی اریکسون در سال ۱۹۹۷ برای انتخاب نام فناوری بی‌سیم خود که اکنون تحت عنوان بلوتوث شناخته می‌شود از لقب هارالد بلاتند الهام گرفت. دلیل انتخاب لقب پادشاه پیشین دانمارک برای این فناوری بی‌سیم نقش او در ایجاد اتحاد بین بخش‌های بزرگی از منطقه اسکاندیناوی بود. اتحادی که با توجه به اهمیت مرز دریایی بین کشور‌های این منطقه بی ارتباط با کارکرد ارتباط بی‌سیم و فناوری بلوتوث نیست.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که تاکنون 20 شرکت اروپایی برای خرید گاز روسیه به روبل در گازپروم بانک این کشور حساب روبلی باز کرده‌اند.
جواد امام در یادداشتی نوشت: جالب اینجاست در همین هفته‌های اخیر تاج زاده، مواضع مطلوبی در برابر براندازها، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان داشته و از موجودیت جمهوری اسلامی مردم ایران دفاع کرده است. این حفاظت، کاری است که قاعدتا صدا و سیما ‌باید آن را انجام می‌داده، اما در غفلت صدا و سیما، چهره‌ای چون تاجزاده روبه‌روی منافقان و سلطنت‌طلب‌ها و براندازها می‌ایستد و اعلام می‌کند که این نظام اصلاح‌پذیر است و می‌توان بر بلندای آن مطالبات بحق ملت را محقق کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ