خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که تاکنون 20 شرکت اروپایی برای خرید گاز روسیه به روبل در گازپروم بانک این کشور حساب روبلی باز کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ابلاغ طرح‌های مدیریت مصرف برق در شهر تهران منجر به کاهش ۲۰ مگاوات از مصرف برق دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بزرگ شهر تهران شد.
موافقت‌نامه همکاری میان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت صمت در زمینه ارزیابی و صدور گواهینامه عمق ساخت محصولات ۲۰ هزار واحد و شرکت تولیدی فناور و دانش بنیان امضا شد.
وزارت خارجه هند امیدوار به حضور رئیس‌جمهور روسیه در نشست گروه ۲۰ است.
معاون دادستان تهران با بیان اینکه تا امروز ۴۰ سایت و شرکت خدمات مسافرتی شناسایی شده، گفت: ۱۱ سایت تا به الان مسدود شده و ۹ سایت را نیز تا پایان امروز مسدود خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  گفت: برنامه‌ریزی‌های شده تا هم‌زمان با دهه فجر ۲۰ هزار واحد مسکونی دیگر نیز به بهره‌برداری برسد.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت‌خام این شرکت در سکوی سروش خبر داد و گفت:۷ چاه تولیدی میدان سروش وارد مدار شد.
در اختتامیه نمایشگاه کار که با شعار "دانشگاه تهران به گستردگی یک اکوسیستم" برگزار شد، شرکت بیمه معلم بر اساس امتیاز دانشجویان و شاخص‌های ارزیابی مرکز توسعه مهارت و اشتغال دانشگاه تهران، به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر و کارآفرین این نمایشگاه انتخاب و موفق به دریافت تندیس شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان گفت: پیش نویس طرح دانش بنیان‌ها در راستای ایجاد نظام ارزشیابی شرکت‌ها نگاشته شده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان گفت: پیش نویس طرح دانش بنیان‌ها در راستای ایجاد نظام ارزشیابی شرکت‌ها نگاشته شده است.
شرکت سازنده ربات‌های چت هوش مصنوعی GPT، روز سه‌شنبه اعلام کرد که تا ۲۰۰۰۰ دلار به کاربرانی که آسیب‌پذیری‌های سیستم‌های هوش مصنوعی آن را گزارش کنند، جایزه می‌دهد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه از اعمال تحریم‌های جدید در ارتباط با ایران خبر داده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز از حضور وزیر خارجه کشورش در نشست وزرای خارجه گروه- ۲۰ در دهلی نو در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده خبر داد.
دهدشت_ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه گفت: ۲۰ درصد از تسهیلات اشتغالزایی متعلق به شرکت های دانش بنیان و نوآور است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مصرف سوخت مایع تحویلی به نیروگاه‌های کشور امسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات نهایی دی ماه در استان شاهد حضور ۸۲ هزار نفر درس در قالب ۲۰ هزار و ۲۰۰ دانش آموز بود.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از رشد ۵۰ درصدی حمل مسافر در امسال و کاهش ۲۰ درصدی میانگین تاخیر قطارها نسبت به پارسال خبر داد.
شرکت‌های توسعه گردشگری باید زیرساخت‌های گردشگری کشور را ایجاد می‌کردند اما در ۲۰ سال اخیر نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه در اداره نیروهایشان نیز با مشکل رو به رو شدند.
اهداف اجلاس گروه ۲۰ با اقدامات تنبیهی آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی شرکت کننده در این اجلاس علیه روسیه که منجر به کاهش عرضه گاز اروپا و ورود این قاره به بحران انرژی شد، در تضاد است.
وزیرخارجه روسیه در راس هیئت بلند پایه این کشور برای شرکت در نشست گروه بیست وارد اندونزی شد.
وزارت امور خارجه چین از سفر «شی جین پینگ» رییس جمهور این کشور به اندونزی و تایلند برای شرکت در نشست‌های گروه- ۲۰ و «اپک» خبر داد.
برخی رسانه ها از عدم حضور «ولادیمیر پوتین» در نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی خبر می دهند.
رئیس جمهور اندونزی گفت که همتای روس وی در گفتگویی تلفنی گفته است که هنوز تصمیمی برای حضور در اجلاس سران گروه بیست نگرفته است.
رئیس جمهور اوکراین امروز گفت: اگر رییس جمهور روسیه در نشست گروه - ۲۰ حضور داشته باشد، من در آن شرکت نمی‌کنم.
سفیر اندونزی در امارات از موافقت روسای جمهور روسیه و اوکراین برای شرکت در اجلاس سران گروه بیست در بالی اندونزی خبر داد.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با تداوم گرمای هوا، امروز (سه‌شنبه ۱۸ مرداد ماه) برق ۲۰ اداره پرمصرف شهر تهران قطع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ