یک مقام قضایی میانمار اعلام کرد، دادگاهی در این کشور آنگ سان سوچی، رهبر غیرنظامی مخلوع میانمار را در ارتباط با چند فقره اتهام فساد دیگر امروز (دوشنبه) گناهکار شناخته و به این ترتیب شش سال دیگر به مجازات ۱۱ سال حبس قبلی او اضافه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شش سال پیش در چنین روزی حسن روحانی رییس جمهور وقت جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مشترک سازمان همکاری شانگ‌های و گروه بریکس در روسیه شرکت کرد و دیدار‌هایی با رؤسای‌جمهور روسیه، افغانستان و بلاروس و نخست‌وزیر هند داشت.
رسانه‌های آمریکا می‌گویند برای اولین بار پس از شش سال و پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به چین، یک کشتی جنگی این کشور از تنگه تایوان عبور کرده است.
روبرتو گالیاردینی، هافبک باتجربه تیم فوتبال اینتر در پایان این فصل از رقابت ها از جمع این تیم جدا می‌شود.
در صورت تکرار بی حجابی بعد از این سه بار (یک بار ارسال پیامک و دو بار جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی) در بار چهارم، شخص مرتکب علاوه بر جریمه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به مراجع قضائی معرفی می‌شود تا جزای نقدی درجه ۷ (از سه میلیون تومان تا حد اکثر شش میلیون تومان) اِعمال شود. این مجازات نیاز به حکم دادگاه دارد و برخلاف مجازات‌های قبلی از طریق سامانه قابل اِعمال نیست. مجازاتی غیر از جزای نقدی در این خصوص قابل تعیین نیست.
مرتضی افقه، عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توان امیدوار بود برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از سایر برنامه‌ها داشته باشد؟ گفت: متاسفانه ما در شرایطی به سر می‌بریم که پیش‌بینی وضعیت اقتصادی در شش ماه آینده برای اهل فن و فعالان اقتصادی غیرممکن شده است، چطور در این فضا می‌توان امید داشت برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از دیگر برنامه‌ها داشته باشد؟
شش سال پس از اخراج پیولی از سمت سرمربیگری اینترمیلان، حالا این سرمربی با میلان در برابر نراتزوری قرار خواهد گرفت.
الویس مانو، مهاجم هلندی، رکورد عجیب و ناخوشایندی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.
ظرف چهار سال گذشته، 6 نفر از مربیانی که هدایت تیم های رونالدو را بر عهده داشته اند، از زمین بازی اخراج شده اند.
منچستریونایتد با پیروزی مقابل نیوکسل، قهرمان رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس شد.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد که میانگین بدهی‌ خانواده‌ها در افغانستان در ۴ سال گذشته شش برابر افزایش یافته است.
طی یک فرایند جالب لوریس کاریوس اولین فینال خود را بعد از فینال کابوس وار چمپیونز لیگ سال 2018 تجربه خواهد کرد.
امیرعماد (جادی) میرمیرانی، برنامه‌نویس و فعال حوزهٔ تکنولوژی گفت: با وثیقه بیرون هستم و حکم اول رو هم گرفته‌ام. در کل شش سال حبس دارم که پنج سالش قابل اجرا است، ولی خب باید منتظر حکم دادگاه تجدید نظر باشیم که هستیم.
دبل گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس دهمین گل بازیکنان خارجی در تاریخ دربی بود.
بانک ملت در شش ماهه اول سال 1401 با کسب سود خالص 117 هزار میلیارد ریالی و رشد بیش از 281 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده، عملکرد خیره کننده خود را تداوم بخشید.
بانک ملت در شش ماهه اول سال با کسب سود خالص ۱۱۷ هزار میلیارد ریالی و رشدبیش از ۲۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته براساس صورت‌های مالی حسابرسی شده، عملکردخیره کننده خود راتداوم بخشید.
ایران با دریافت شش گل مقابل انگلیس، شروعی فاجعه‌بار را در جام جهانی رقم زد.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه ۲۸ تیرماه سال جاری در نشست خبری در پاسخ در خصوص آخرین وضعیت پرونده جعفر پناهی و اینکه اتهام او چیست؟ گفت: برای این فرد در سال ۸۹ دادنامه‌ای از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب صادر شده بود که اتهام این فرد در پرونده مورد بحث اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی بوده و به پنج سال حبس محکوم شده بود و از باب فعالیت تبلیغی علیه نظام هم یک سال حبس گرفته بود که در مجموع شش سال حبس داشت. این دادنامه قطعی و لازم الاجرا است.
هرکس بدون مجوز و به‌صورت علنی لباس‌های رسمی مأموران نظامی یا انتظامی جمهوری اسلامی ایران یا نشان‌ها، مدال‌ها یا سایر امتیازات دولتی را بدون تغییر یا با تغییر جزئی که موجب اشتباه شود، مورد استفاده قرار دهد در صورتی که عمل او به موجب قانون دیگری مستلزم مجازات شدیدتری نباشد، به حبس از سه ماه تا یک سال یا جزای نقدی از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا شش میلیون ریال محکوم خواهد شد و درصورتی‌که از این عمل خود سوء‌استفاده کرده باشد، به هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
دو عضو شورای نسیم شهر اوایل سال ۱۴۰۱ و بعد از انتشار فیلمی از رشوه گیری آن‌ها در رسانه‌های محلی دستگیر شدند که در نهایت بعد از شش ماه رسیدگی، رأی اولیه آن‌ها صادر شد.
پبش‌بینی بازار مسکن در شش ماهه دوم سال
پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم جدید چلسی، با انتشار پیامی از بارسلونا و هوادارانش خداحافظی کرد.
کالیدو کولیبالی، مدافع جدید و سنگالی چلسی، مدعی شد علاقه ای ندارد در این باشگاه با آنتونیو رودیگر مقایسه شود.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ