جمهوری آذربایجان اوایل ماه آوریل از بازداشت شش نفر به ظن تلاش برای کودتا و ارتباط با ایران خبر داده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز گذشته خبری عجیب منتشر شد مبنی بر اینکه سیتی از خرید لوکاس پاکتا منصرف شده و حالا دلیل عقب‌نشینی سیتیزن‌ها فاش شده است.
پریرا که نیم فصل حضور در جمع سرخپوشان را با تنها یک گل زده به پایان رساند، اکنون اتهام عجیبی به بازیکنان این تیم وارد کرده است.
باکاری سیسه، مدیر روابط عمومی سادیو مانه، اظهارات تندی را علیه مدیران بایرن مونیخ و لروی سانه مطرح کرده است.
وحید هاشمیان که ۲۴ ماه طول کشید تا حقوق اولش را بگیرد و کار را ترک نکرد، نه تنها پاداش نگرفت، بلکه جزا هم گرفت؛ ما به خاطر صعود مجازات شدیم...
عصبانیت بی‌دلیل از فرهاد مجیدی، آن هم وقتی شانسی برای بازگشت مهدی قایدی به استقلال وجود نداشت.
طبق گزارش نشریه تلگراف، باشگاه رئال مادرید فیرپلی مالی را نقض کرده است.
رییس دستگاه قضایی استان عناوین اتهامی متهم که در کیفرخواست ذکر شده بود را ۸ مورد عنوان کرد و افزود: از تعداد ۸عنوان اتهامی، دو مورد حکم برائت صادر شد و در شش عنوان دیگر، دادگاه وفق قانون تعیین مجازات کرده است.
رئیس باشگاه پاری سن ژرمن متهم به دزدی و آدم ربایی شد.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، در کشورش به دلیل شهادت نادرست به دادگاه فراخوانده شده است.
تازه‌ترین خبری که در این بین مطرح شده این است که استقلالی‌ها ریکاردو سا پینتو پرتغالی را متهم به «دائم‌الخمری» کرده و او را گزینه دلال‌ها دانسته‌اند. این اظهاراتی است که حجت کریمی، پس از انتقاد ریکاردو سا پینتو، با انتشار یک استوری مطرح کرده است.
دادستانی دانمارک اتهامات علیه فردی را که سال گذشته با سلاح سرد به سفارت تهران در کپنهاگ حمله کرده بود، اعلام کرد.
گونسالو مونتی‌یل، مدافع سویا و تیم ملی آرژانتین، با اتهام سنگین تجاوز جنسی روبه‌رو شده است.
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات محمدحسین میثاقی جهت تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای منتشر کرد.
سرمربی پرسپولیس در فصل تازه به اتمام رسیده، از وحید امیری و علی نعمتی به عنوان مدافع چپ استفاده کرد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که تا این لحظه توافقی برای توقف موقت درگیری‌ها بین مقاومت و اشغالگران تحت نظارت مصر حاصل نشده و مذاکرات همچنان ادامه دارد.
دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اینک ۲ شاکی ابراهیم ریگی به اتهام قتل از ناحیه بازپرس ویژه قتل در بازداشت هستند تا پزشکی قانونی علت تامه فوت را اعلام کند؛ بعد از اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
ناصر بوریطه، وزیر خارجه مراکش در دیدار با احمد عوض بن مبارک، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن ایران را مسئول اصلی تروریسم و ایجاد شکاف در جهان عرب خواند.
وی همچنین با اشاره به اینکه نحوه واقع شدن فوت و علت تامه آن در دست بررسی دقیق و کارشناسی است، گفت: دلایل اولیه حکایت از قرائنی در خصوص خودکشی دارد،اما آنچه مسلم است اینکه اظهار نظر قطعی در این باره مستلزم اعلام نظریه کارشناسی پزشکی قانونی است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بنا بر آن است که تا پایان آبان، تکلیف اصلاح قانون انتخابات مشخص شود؛ رسیدگی به این طرح در دستورکار قرار گرفته و به محض اتمام بررسی‌ها به صحن علنی خواهد آمد.
دکتر الهام اختری، متخصص طب سنتی گفت: از گندم در کتاب‌های معتبر و در دسترس طب سنتی، به عنوان مولد خون صالح نام برده شده است؛ خونی که از نظر کمیت و کیفیت مناسب حال تمامی اعضای بدن است؛ بنابراین نان گرم و تازه خون‌ساز و اشتهاآور است. آرد گندم کامل، مزاج و طبیعتی گرم و‌تر دارد و غذایی پرطرفدار است به شکلی که سرانه مصرف گندم برای هر ایرانی حدود ۱۶۰ کیلوگرم در سال، دو و نیم برابر متوسط جهانی، است.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین طی یک سخنرانی در نشست سازمان ملل روسیه را به حمله موشکی به یک ایستگاه قطر در این کشور متهم کرد.
این تازه استارت کار ما هست و بعداز اینکه این میزبانی و رقابت را به شایستگی به اتمام برسانیم، برای بهمن ماه سال جاری هم درخواست میزبانی خواهم داد.
ردمی K50s پرو با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ