وزارت کشور جمهوری آذربایجان از بازداشت ۶ نفر در این کشور به اتهام ارتباط با گروه «گولن» خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
این بازداشت در مسیر مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی، با صدور دستور قضایی و با اقدام غافلگیرانه ماموران به اتهام ارتشا و اختلاس انجام شده است.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند.
دادستانی آلمان دستور بازداشت برخی افراد را به دلیل تلاش برای تشکیل گروه تروریستی مشابه داعش صادر کرد.
این منبع آگاه تاکید کرد: در تحقیقات ‌اولیه مشخص شد که این افراد بدون استناد و داشتن مدارک قانونی ‌و صرفا با هدف ایجاد التهاب و آشوب در استان سیستان وبلوچستان دست به انتشار این شایعه زده بودند که پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.
کرج- پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر مسمومیت و فوت بر اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج رئیس کل دادگستری استان البرز در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت 6 نفر در رابطه با فوت و مسمومیت تعدادی در کرج خبر داد.
دادستانی فدرال آلمان از بازداشت ۷ نفر در چارچوب عملیات علیه شبکه تامین مالی گروهک تروریستی داعش توسط نیروهای امنیتی این کشور خبر داد.
جمهوری آذربایجان اوایل ماه آوریل از بازداشت شش نفر به ظن تلاش برای کودتا و ارتباط با ایران خبر داده بود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت استان بودند دستگیر شدند همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر با اقدمات پیچیده و فنی دستگیر شدند که عناصر اصلی گروهک و عوامل شهید شهرکی و همسرشان بودند.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد سال ۱۴۰۱ با عاملیت شخصی کلید خورد که نه یک سلبریتی بود و نه شخصیتی نام آشنا. او یکی بود، از میان بیش از ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران. دختری ۲۲ ساله به نام مهسا (ژینا امینی) در ۲۲ شهریور، حوالی ساعت ۶ عصر توسط نیرو‌های گشت ارشاد در نزدیکی ایستگاه متروی شهید حقانی تهران بازداشت و برای گذراندن «کلاس توجیهی» عازم ساختمان خیابان وزرا شد...
کمیته اسرای فلسطین اعلام کرد که ۶ نفر از فلسطینیان در یورش نظامیان صهیونیست به شهر اریحا در کرانه باختری بازداشت شدند.
درودی بیان کرد: تعداد دو نفر از خبرنگاران دخیل در ماجرا و نیز مربی این مدرسه فوتبال طی صدور قرار نظارت قضائی به مدت ۶ ماه به ترتیب از فعالیت‌های رسانه‌ای و مربیگری منع شده‌اند.
لولا داسیلو رئیس جمهور برزیل دوشنبه شب در سخنانی اعلام کرد که از زمان شروع حوادث برازیلیا، ۱۵۰۰ نفر از متهمان حمله طرفداران رئیس جمهور پیشین این کشور به ساختمان ریاست جمهوری و کنگره، بازداشت شده‌اند تا تحقیقات در مورد اتهامات آن‌ها انجام شود.
پلیس فرانسه از تیراندازی یک فرد مسلح ناشناس به سوی مردم در شهر پاریس خبر داد که در نتیجه آن یک نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شده اند.
اخیرا محمد حسن جعفر (برادر شهید ابومهدی المهندس) و ۷۶ نفر دیگر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق و ضیاء الموسوی، سرپرست اطلاعات نظامی عراق و همچنین سفیر آمریکا در بغداد به خاطر جنایت ترور فرماندهان مقاومت (ابومهدی المهندس و سپهبد شهید سلیمانی) در فرودگاه بین المللی بغداد در دادگاه سوم الکرخ شکایت کردند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: امیر نصرآزادانی براساس کیفرخواست صادر شده متهم ردیف پنجم پرونده است و از ۲۷ آبان ماه در بازداشت به سر می‌برد. براساس کیفرخواست صادر شده این فرد متهم به بغی است. وی با عضویت در گروه مسلحانه به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته به قصد مقابله با اساس نظام جمهوری اسلامی با ۳ نفر دیگر اقدام به اغشاش مسلحانه در تاریخ ۲۵ آبان ماه کرده که در نتیجه این اقدام به وسیله یکی از اعضای گروه، ۳ تن از ماموران تامین امنیت در اصفهان به شهادت رسیدند.
کاظم غریب‌آبادی؛ معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در ادامه بررسی وضعیت بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در تهران، از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید و با تمامی ۲۰ نفر بازداشتی زیر ۱۸ سال (عمدتاً ۱۷ و تا ۱۸ سال) استان تهران از نزدیک گفتگو کرد و در جریان وضعیت آنان قرار گرفت.
اهواز - رئیس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره یه حوادث شب گذشته شهرستان ایذه، گفت: سه اغتشاشگر دیگر در ایذه بازداشت شدند و شمار بازداشتی‌ها به ۶ نفر افزایش یافت.
در اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات آمده است: در عملیاتی پیچیده و با همکاری مردم هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی، عنصر دوم عملیاتی و ۶ نفر از عوامل پشتیبانی تیم جنایتکار تروریستی آن حرم مطهر شناسایی و بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۶ نفر از عوامل پشتیبانی تیم جنایتکار تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) شناسایی و بازداشت شدند.
مرزبانی جمهوری آذربایجان اعلام کرد، این ۱۰ تبعه سریلانکایی قصد داشتند با عبور از مرز و وارد ایران شوند و از آنجا با کمک یک شهروند ایرانی به ترکیه بروند تا در نهایت خود را به یک کشور اروپایی برسانند.
پلیس لندن دست‌کم ۸ نفر را به اتهام حمله به سفارت جمهوری آذربایجان بازداشت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ